;
سرگرمی

آزمون هوش شناخت میلیونر تقلبی؛ میتونی در 7 ثانیه فردی که خودشو شبیه میلیونرها درآورده رو شناسایی کنی؟

آزمون هوش شناخت میلیونر تقلبی؛ در تصویر آزمون هوش شناخت میلیونر تقلبی؛ ما سه مرد جوان را در مجموعه ای تفریحی کنار یک استخر مشاهده م کنیم که مشغو تریح می باشند و با توجه به ظاهرشون خیلی پولدار می باشند،ولی یکی از این سه نفر میلیونر نمی باشد و خودشو شبیه آنها در آورده است.

میتونی با توجه به تصویر و نشانه های موجود در آن بگی کدوم فرد یک میلیونر تقلبی می باشد؟

شاید جالب باشد: اکتشاف جدید و شگفت انگیز: مشاهده اثرات کیهانی بر اختلالات اینترنت و فضای مجازی!

آزمون-هوش-شناخت-میلیونر-تقلبی-1

همچنین بخوانید: چیستان: آن چیست که بالا می رود و هرگز پایین نمی آید؟

.

.

.

آزمون هوش شناخت میلیونر تقلبی یک سوال هوش تصویری می باشد که در تلاش است مغز شما را به چالش بکشد.پس تلاش کنید تا از حداکثر مهارت های خود استفاده کرده و نشان دهید که یک کارآگاه تمام عیار هستید. برای رمزگشایی لازم است، دقت کنید، تمرکز خود را به حداکثر برسانید و تمام جزئیات تصویر آزمون هوش شناخت میلیونر تقلبی را تجزیه و تحلیل کنید.

.

.

.

شاید جالب باشد: تست شخصیت خرگوش؛می دانید چقدر آسیب پذیر هستید؟ با انتخاب یکی از این خرگوش ها متوجه این موضوع شوید.

پاسخ آزمون هوش شناخت میلیونر تقلبی

ابتدا بیایید به بررسی تک تک این افراد بپردازیم، فردی که روی تخته نشسته و مشغول گرفتن حمام آفتاب می باشد نمیتواند یک میلیونر تقلبی باشد چون با توجه به نوع نگاه کردن و حالت بدنش غرور و تکبر می بارد و آن هم به دلیل ثروتی است که دارد . وی دارد با فردی که روی تیوب نشسته صحبت می کند فچون یکدیگر را می شناسند.

فردی که لباس سبزز دارد یک میلیونر تقلبی می باشد،وی یکی از کارکنان مجموعه می باشد که برای خدمت رسانی اینجا می باشد،به قاشق و چنگالی که وی در دستان خود گرفته دقت کنید تا متوجه شوید،همچنین لباسی که وی پوشیده مناسب یک استخر نمی باشد.

آزمون هوش شناخت میلیونر تقلبی 1 آیا آزمون هوش شناخت میلیونر تقلبی را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

خبر خوش!

دانشمندان می گویند که قدرت مغز ما ممکن است در اوایل دهه 20 یا 30 زندگی شروع به کاهش کند. خبر خوب، با ناشناخته ماندن بیش از نیمی از مغز برای دانشمندان، از قبل واضح است که می توانید با کمک معماها آن را قوی نگه دارید. این کارهای گیج کننده به محض یافتن پاسخ مناسب، هورمون شادی شما را نیز افزایش می دهد!

معماها به چند دسته تقسیم می شوند؟

آزمون هوش شناخت میلیونر تقلبی: معماهای تصویری به دلیل جذابیت های منحصر به فرد خود طرفداران بسیاری در میان کاربران در شبکه های اجتماعی دارند. معماها معمولا به دو دسته تقسیم می شود: دسته اول همان هایی است که به آن ها چیستان هم می گوییم و معمولا با گفتن یکسری جمله ها باید آن چیزی که دارد توصیف می شود را حدس بزنید.

دسته دوم شامل دسته ای از تصاویر هستند که تصاویر ریزی با جزئیات خاص در آن تعبیه شده و مهارت خاصی برای پیدا کردن می طلبد. این مهارت ها هوش شما را در زمینه معماها به چالش می کشد.

آدم هایی که معما حل می کنند از قدیم برای ما جذاب بوده اند؛ آن ها همان هایی بودند که در عصر کاغذی، جدول و سودوکو حل می کردند.

ولی امروز در دنیای دیجیتال این آدم های باهوش به فضای مجازی کوچ کرده اند. شاید شما هم جزو همان زرنگ ها هستید. پس این دسته از تست‌های سرگرمی ما را به هیچ وجه از دست ندهید. امروز به جای جداول سودوکو، بخش سرگرمی وب سایت گفتنی متعلق به شماست!

آیا بازی های آموزشی مغز می توانند ذهن شما را جوان نگه دارند؟

روانشناسان دریافته‌اند که آموزش شناختی در واقع می‌تواند برای مهارت‌هایی مانند حافظه و حل مسئله بازده داشته باشداما دانشمندان هنوز در حال بررسی جزئیات مربوط به بهترین روش تبدیل این آموزش به بازی های مغزی هستند که کارآمد هستند.

مطالب پیشنهادی ما:

با پیدا کردن شاهزاده خانم عروسکی در 7 ثانیه نشون بده که دقت خوبی داری!

آیا میتوانید با حرکت دادن دو چوب کبریت سه مثلث را در 10 ثانیه بسازید؟

بازی کلمات: نجات یافته از آتش! اگر کتابخوانی سریع بگو کدام شخصیت افسانه ای پارسی است؟

ضرب المثل دیگ به دیگ میگه روت سیاه!!!

تست شناسایی مسیر امن: ماریا از کدام مسیر عبور کند تا بدون خطر به شهر برسد!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا