;
سرگرمی

10 بهترین کشورها در سرعت اینترنت در سال 2022

بهترین کشورها در سرعت اینترنت: سرعت بالای اینترنت تجربه کاربری بهتری را برای انجام کلیه وظایف از طریق وب مانند خدمات بانکی، بازی ها و دانلودها به کاربر می دهد. سرعت اینترنت معیاری است که در آن کشورها برای ارائه بهترین خدمات به شهروندان و ایجاد زیرساخت دیجیتال قوی با یکدیگر رقابت می کنند. اصطلاح سرعت اینترنت به سرعت انتقال داده ها بین دستگاه کاربر (لپ تاپ، تبلت یا رایانه رومیزی) و دنیای گسترده تر اینترنت در هر لحظه اطلاق می شود و این سرعت بر حسب مگابایت بر ثانیه اندازه گیری می شود.

سرعت یک معیار مهم برای کاربران است زیرا بر روی نوع فعالیت هایی که می توان انجام داد تأثیر می گذارد و دانستن این سرعت از نظر نیازهای مصرف و اینکه آیا ISP واقعاً سرعت های ذکر شده در خود را ارائه می دهد یا نه عامل مهمی است.

شاید خوشتان بیاید: بازی جذاب با چوب کبریت رو میتونی حل کنی،تنها دو چوب کبریت را حرکت بده و معادله رو درست کن.

بهترین کشورها در سرعت اینترنت در سال 2022:

زمانی که در مورد کشورهایی صحبت می کنیم که بهترین اتصال اینترنت پهن باند را ارائه می دهند، آنها کشورهایی هستند که اتصال اینترنتی ارزان با پوشش گسترده، اتصال قابل اعتمادی که همیشه کار می کند و سرعت عالی در انتقال داده ارائه می دهند.

1. موناکو

بهترین کشورها در سرعت اینترنت: موناکو دارای یکی از بهترین زیرساخت های اینترنتی در جهان است که گزینه های پهنای باند زیادی در اختیار ساکنان قرار می دهد. امارات اتصالات مودم کابلی، اتصالات DSL و فیبر را به خانه و همچنین بسیاری از انواع دیگر اشتراک های باند پهن ثابت و ماهواره ای ارائه می دهد. سرعت دانلود باند پهن تا 300 مگابیت در ثانیه. برخی از ارائه دهندگان اینترنت سرعت اتصال تا 10 گیگابیت بر ثانیه را ارائه می دهند.

شوکه کننده و خواندنی: داستان عشق سمی: ای کاش هیچ وقت صیغه رئیسم نمی شدم…

2. سنگاپور

بهترین کشورها در سرعت اینترنت: سنگاپور دومین کشور در این لیست است که اینترنت پهن باند عالی و سریع ارائه می دهد. زیرساخت اتصال شبکه برای چنین کشور کوچکی بسیار بزرگ است. سنگاپور بیش از 11 میلیون مشترک اینترنت و بسیاری از ارائه دهندگان خدمات پهنای باند دارد که نرخ اتصال را به بالای 99٪ هدایت می کنند.

متوسط ​​سرعت دانلود اینترنت موبایل حدود 123 مگابیت بر ثانیه است. برای پهنای باند ثابت، متوسط ​​سرعت دانلود به 280.67 مگابیت در ثانیه می رسد. حداکثر سرعت در سنگاپور حدود 800 مگابیت بر ثانیه است. با این حال، در اوایل سال 2014، محققان در سنگاپور به شبکه هایی با سرعت اینترنت 100 گیگابیت در ثانیه دسترسی داشتند.

شاید جالب باشه: چیستان: دو چیز را که هرگز نمی توانید برای صبحانه بخورید چیست؟!

3. هنگ کنگ

بهترین کشورها در سرعت اینترنت: هنگ کنگ مدت هاست که به عنوان یکی از کشورهایی با سریع ترین سرعت اینترنت پهن باند در جهان رتبه بندی شده است. زیرساخت های منطقه از اوایل دهه 2000 به طور مرتب ارتقا یافته است، زیرا دولت ابتکارات دیجیتالی را برای در دسترس قرار دادن خدمات دولتی برای همه شهروندان در منطقه راه اندازی کرد. امروزه 89 درصد از مردم به خدمات اینترنت پرسرعت با نرخ ارزان حدود 15 دلار در ماه دسترسی دارند.

حداکثر سرعت در هنگ کنگ حدود 10 گیگابیت در ثانیه برای اتصالات پهن باند سیمی است. China Mobile هنگ کنگ با میانگین 66 مگابیت بر ثانیه سریع ترین سرعت موبایل را ثبت کرد.

شاید جالب باشد: اگه دقت نظرت خوبه در مدت زمان 5 ثانیه تست شناسایی خون آشام را حل کن و اون رو پیدا کن؟

4. رومانی

بهترین کشورها در سرعت اینترنت: یکی از کشورهای غیرمنتظره در لیست بهترین کشورها برای اتصال به اینترنت، رومانی است. زیرساخت دیجیتال با پوشش گسترده اینترنت ثابت و همچنین نقاط دسترسی 3G و 4G به طرز شگفت انگیزی به خوبی توسعه یافته است و بیش از 70 درصد جمعیت به سرعت های بیش از 100 مگابیت بر ثانیه دسترسی دارند.

رومانی نیز یکی از اولین کشورهایی است که نسل پنجم اینترنت را در اختیار مردم قرار می دهد و بر این اساس زیرساخت دیجیتال خود را تقویت می کند. متوسط ​​سرعت دانلود موبایل در رومانی (طبق تست سرعت) 81 مگابیت در ثانیه است. برای سرعت پهنای باند ثابت، رومانی می تواند متوسط ​​سرعت دانلود 245 مگابیت در ثانیه را ارائه دهد.

شاید جالب باشد: آزمون هوش ارزش گل رز؛ استعداد ریاضی خود را با حل کردن این آزمون هوش ریاضی در 10 ثانیه شکوفا کن.

5. سوئیس

بهترین کشورها در سرعت اینترنت: سوئیس به دلیل قابلیت اطمینان بالا، در دسترس بودن (بیش از 93 درصد از جمعیت دارای اتصال به اینترنت) و بسته های نسبتاً اقتصادی (50 دلار در ماه برای اتصال 10 گیگابیت بر ثانیه از اکثر ISP ها) در بهترین کشورها برای اینترنت سریع رتبه خوبی دارد.

6. دانمارک

بهترین کشورها در سرعت اینترنت: با بیش از 5.4 میلیون کاربر اینترنت در کشور، زیرساخت به اندازه کافی بزرگ و پایدار است تا بتواند اینترنت سریع را برای این پایگاه بزرگ کاربر فراهم کند.

مانند سایر کشورهای توسعه یافته، دانمارک نیز دارای بسیاری از ارائه دهندگان خدمات پهنای باند است که از طریق کانال های اینترنتی متعدد (پهن باند ثابت، پهنای باند تلفن همراه، WiMax، DSL) و همچنین بسته های اشتراک مختلف، جمعیت را پوشش می دهند. سرعت اینترنت برای دانلود حدود 243 مگابیت در ثانیه است، در حالی که سرعت متوسط ​​آپلود حدود 172 مگابیت بر ثانیه است.

7. تایلند

بهترین کشورها در سرعت اینترنت: تایلند رتبه خود را در بین ده کشور برتر از نظر سرعت اینترنت در جهان حفظ کرده است. در واقع تایلند یکی از اولین کشورهایی بود که در سال 2015 سرویس اینترنت همراه 4G را معرفی کرد.

تایلند در حال حاضر دارای 10 دروازه بین المللی و 8 کابل زیردریایی است که دسترسی مطمئن به اینترنت را در سراسر کشور تضمین می کند. دولت تایلند در مراکز داده سرمایه گذاری کرده است تا شرکت های فناوری بیشتری را به منطقه جذب کند و راه را برای سرمایه گذاری در زیرساخت های اینترنت سریعتر هموار کند. حداکثر سرعت خدمات پهنای باند در تایلند نزدیک به 1 گیگابیت در ثانیه است.

8. شیلی

بهترین کشورها در سرعت اینترنت: شیلی همواره به عنوان یکی از سریع ترین کشورهای اینترنت پهن باند با سرعت 1 گیگابیت بر ثانیه رتبه بندی می شود. سرعت دانلود کاربران موبایل تا 58 مگابیت بر ثانیه است و کاربران باند پهن می توانند از سرعت دانلود تا 260 مگابیت در ثانیه و سرعت آپلود 204 مگابیت بر ثانیه بهره مند شوند.

9. فرانسه

بهترین کشورها در سرعت اینترنت: اگرچه فرانسه در فهرست کشورهای توسعه یافته رتبه اول را دارد (بر اساس HDI)، اما زیرساخت های آن کمی قدیمی است و به همین دلیل رتبه بالاتری در این لیست ندارد. حداکثر سرعت اینترنت برای خدمات پهنای باند 6 گیگابیت بر ثانیه با میانگین سرعت دانلود حدود 1 گیگابیت بر ثانیه است.

10. کره جنوبی

بهترین کشورها در سرعت اینترنت: کره جنوبی دارای زیرساخت قوی و عظیمی است که این کشور را قادر می سازد خدمات پهنای باند را به میلیون ها نفر از ساکنان آن بسیار سریع و ارزان ارائه دهد.

حداکثر سرعتی که کاربران در کره جنوبی می توانند انتظار داشته باشند 10 گیگابیت بر ثانیه است. اتصالات پهن باند ثابت در کره جنوبی می توانند به طور متوسط ​​به سرعت دانلود 242 مگابیت در ثانیه (با سرعت آپلود 198 مگابیت در ثانیه) برسند.

شاید برایتان جالب باشد:

فقط چشمان تیزبین می تونه در مدت 12 ثانیه 10 تفاوت تصویری پسرک خوش شانس و خمره طلا را پیدا کنه؟

آزمون هوش شناخت پسر بی وفا؛ اگه گفتی کدوم پسر 4 تا دختر رو گذاشته سر کار و قول ازدواج بهشون داده؟

آیا می توانید 2 چوب کبریت را در 10 ثانیه حرکت دهید و دو مربع بسازید؟

حدس زدن نام شخصیت کارتونی؛میتونی با توجه به تصویر اسم شخصیت کارتونی مورد نظر را در 7 ثانیه حدس بزنی؟

با انتخاب یکی از سگ ها در تست شخصیت سگ ،نوع و سبک ارتباطی خود را کشف کنید.

آزمون هوش شناخت دزد؛ از بین این سه نفر یکی از بانک دزدی کرده،اگه گفتی کدومشون؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =

دکمه بازگشت به بالا