;
سرگرمی

آزمون هوش شناسایی فرد مرده؛میتونی در 8 ثانیه بگی کدوم فرد مرده است و دیگر در قید حیات نمی باشد؟

آزمون هوش شناسایی فرد مرده؛ در تصویر آزمون هوش شناسایی فرد مرده ما سه پای متفاوت از سه انسان را مشاهده می کنیم که در اتاقی در یک منطقه دور افتاده بر روی تخت قرار دارندفیکی از این افراد مرده است و وضعیت دو فرد دیگر هم چندان تعریفی ندارد،میتونی بگی کدوم فرد دیگر در قید حیات نمی باشد؟

شما با توجه به تصویر و نشانه های موجود در آن در 8 ثانیه باید تشخیص دهید کدام فرد مرده است و آزمون هوش شناسایی فرد مرده را حل کنید.

 

تصویر آزمون هوش شناسایی فرد مرده

آزمون هوش شناسایی فرد مرده 1

.

.

.

 سوالات هوش تصویری مانند آزمون هوش شناسایی فرد مرده به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

.

.

.

پاسخ آزمون هوش شناسایی فرد مرده

اگر به پاها دقت کنید متوجه موجود تعداد زیادی مگس در اطراف آنها می شوید و پای فرد وسطی بیشترین تعداد مگس را در اطراف خود دارا می باشد و چون مگس به گوشت و لاشه علاقه خاصی دارد نشان می دهد که فرد وسطی چند ساعتی می شود که مرده است،البته وضعیت  دو فرد دیگر هم چندان بر وفق مراد نیست و آنها نیز احتمالا به سرنوشت فرد وسطی دچار می شوند.

آزمون هوش شناسایی فرد مرده 2

آیا آزمون هوش شناسایی فرد مرده را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

معماهای تصویری

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

آیا معماهای منطقی و معماهای تصویری یکی هستند؟

به طور کلی می توان بین معماهای منطقی و معماهای تصویری تمایز قائل شد. اولی بازی هایی هستند که راه حل معما از طریق استدلال و شهود قابل دسترسی است. این نوعی سرگرمی است که به دانش قبلی بستگی ندارد، بلکه یک تمرین ذهنی برای خواندن بین خطوط داده های ارائه شده در توضیحات است.

از سوی دیگر معماها معمولاً کودکان را هدف قرار می دهند و نوعی معمای کلمه ای هستند که معمولاً به صورت قافیه ارائه می شوند. آنها پازل های ساده ای هستند که به شما امکان می دهند کلمات را به روشی سرگرم کننده یاد بگیرید، زیرا آنها چیزها را به روشی غیرمستقیم توصیف می کنند تا کسی بتواند به درستی پاسخ دهد، از جمله سرنخ هایی درباره خود.

تاثیر بازی های فکری معمایی و حل مسئله

برخی بازی‌ها حالت معمایی و حل مسئله دارند و با هوش افراد در ارتباط هستند. از جملة این بازی ها می‌توان به انواع جدول‌ها مانند سودوکو، کلمات متقاطع و …، پیدا کردن مسیر در میان خطوط پیچیده، یافتن تفاوت‌ها در تصاویر و مانند آن‌ها اشاره کرد. درگیر شدن و به چالش کشیدن ذهن در این نوع بازی های فکری به مراتب بیشتر است. این بازی‌ها یا تست‌های هوش معمولا انفرادی هستند و برد در آن تنها زمانی حاصل می‌شود که فرد به پاسخ صحیح برسد. تاثیر نمونه های این بازی بر عملکرد مغز شامل این موارد است:

1.افزایش سرعت یادگیری و توانایی حل مسئله:

این نوع بازی‌ها سرشار از دستاورد برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان هستند. از مهم‌ترین مهارت‌هایی که طی این بازی‌ها می‌آموزیم، توان تفکیک موضوعات، تقسیم مسئله به اجزای کوچک‌تر و تجزیه و تحلیل است.

2.افزایش ضریب هوشی:

ضریب هوشی یا همان آی‌کیو شاخصی ثابت نیست. یعنی می‌توان آن را افزایش داد. پژوهش‌هایی که در رابطه با تاثیر بازی های فکری بر مغز گرفته نشان می‌دهد این دسته از بازی‌ها می‌توانند ضریب هوشی را افزایش دهند.

3.تقویت قوه استدلال:

حل مسئله و تست‌های هوش نیازمند استفاده از نیروی منطق و استدلال است. با این بازی‌ها می‌توانید قوة استدلال و منطق خود را تقویت کنید. این بازی‌ها همچنین بر افزایش تمرکز تاثیر فراوان دارند.

نوشته های مشابه

4 دیدگاه

  1. یه دلیل دیگه هم میتونه برای شناسایی فرد وسط داشته باشه : فرد وسط کف پاهاش سوراخ شده و شاید کرم یا چیزی اون رو سوراخ کرده و حیوون ها معمولا با جسد این کار رو میکنن ولی اون دوتاپاها یکیش کثیفه و یکی پوستش رفته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا