;
تازه ها

حمله میمون ها در گجرات هند باعث مرگ پسربچه هندی شد

مرگ پسر بچه هندی بخاطر حمله میمون ها: دیپاک تاکور، پسر 10 ساله اهل گجرات هند، هنگام بازی در خیابان با دوستانش مورد حمله گروهی از میمون ها قرار گرفت. پلیس با حضور در محل متوجه شد که روده او پاره شده است. وی پس از اعزام به بیمارستان و هنگام معاینه توسط پزشکان ،اعلام شد که فوت کرده است.

هندوستان تایمز گزارش داد که این حادثه روز سه شنبه (14 نوامبر) در روستای سالکی گاندیناگار، مرکز ایالت گجرات رخ داد. تاکور در معبدی نزدیک خانه‌اش با دوستانش بازی می‌کرد. مورد حمله قرار گرفت.

مقامات گفتند: «روده‌های او کنده شده و با این وضعیت از دست میمون ها به خانه گریخت، جایی که خانواده‌اش او را سریعاً به بیمارستان رساندند، اما پزشکان در بدو ورود متوجه شدند که او فوت کرده است.»

مرگ پسر بچه هندی بخاطر حمله میمون ها

ویشال چاودوری، یکی از مقامات اداره جنگل، گفت که این سومین حمله میمون در این منطقه در هفت روز گذشته است. آنها به روستاییان اطمینان دادند که تیمی برای شکار فعال میمون هایی که به شدت به مردم حمله می کردند به منطقه اعزام شده است.

چاودوری گفت: “ما در هفته گذشته دو میمون را دستگیر نمودیم که یکی در تله گرفتار شده بود که اغلب در بین میمون های روستا ظاهر می شود. چهار میمون بالغ در هفته گذشته درگیر حملات بوده اند و در حال حاضر دو میمون دستگیر شده اند و تلاش ها برای دستگیری بقیه میمون ها ادامه دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =

دکمه بازگشت به بالا