;
سرگرمی

این تست هوش چالش ریاضی در نظر اول ساده به نظر می رسه اما گول ظاهر ساده اش رو نخورید!!!

تست هوش چالش ریاضی : فکر نمی کنید وقت استراحت است؟ به همین دلیل است که ما به شما این شانس را می دهیم که خود را در این پازل ریاضی امتحان کنید .

نگران نباشید، زمان زیادی طول نمی کشد و  شما سرگرم خواهید شد پس ذهن خود را آماده کنید، هیچ فشاری به خودتان وارد نکنید، فقط به خودتان اعتماد کنید. قبل از شروع، زمانی را به آرامش و تمرکز اختصاص دهید تا بهترین شانس برای موفقیت را داشته باشید.

شاید بپسندید: روشی که مشت خود را گره می کنید شخصیت شما را آشکار می کند، آن را حتما امتحان کنید.

تست هوش چالش ریاضی

شاید در نگاه اول این چالش بسیار آسان به نظر برسد، اما اینطور نیست! در واقع، پیچیدگی خاصی در پشت این معادله نهفته است و حتی ممکن است چندین پاسخ تایید شوند.

شما باید یک عملیات بسیار طولانی را با تعداد زیادی جمع و ضرب محاسبه کنید. برای موفقیت، فقط باید محاسبات را انجام دهید. قبل از دادن پاسخ نهایی خود به دقت فکر کنید و چندین روش را امتحان کنید. به خودت شک نکن؛ با پشتکار موفق خواهید شد

شاید جالب باشه: بازی فکری شناخت فیلم بر اساس ایموجی 1: میتونی با توجه به ایموجیها در 7 ثانیه بگی منظور ما کدوم فیلم می باشد؟

تست هوش چالش ریاضی-1

.

.

.

همچنین ببینید: اگه چشات تیز باشه به راحتی میتونی در 5 ثانیه تست قدرت بینایی با مارمولک دم برگی ما رو حل کنی.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست هوش چالش ریاضی

 

اگر در پاسخ به عدد 12 رسیدید، آن را درست انجام داده اید!

بنابراین، صمیمانه ما به کسانی که پاسخ درست را پیدا کردند تبریک می گوییم. برای کسانی از شما که تلاش کردید و نتوانستید راه حلی پیدا کنید، نگران نباشید – ما خوشحالیم که شرکت کردید. ما همچنین به شما کمک خواهیم کرد تا بفهمید چگونه این کار انجام شد.

برای موفقیت، باید با ضرب شروع می‌کردید و با انجام تمام جمع‌ها به پایان می‌رسید. برای کمک به درک، در اینجا راه حل در تصاویر آمده است.

 

تست هوش چالش ریاضی-2

به لطف اینترنت، اکنون آسان‌تر و سریع‌تر می‌توانید چالش‌های ریاضی را هر زمان که بخواهید پیدا کنید. این چالش ها می توانند به شما در کاهش استرس کمک کنند، زیرا به شما امکان می دهند در هر زمانی از روز استراحت کنید.

در واقع، اگرچه پازل های ریاضی از مهارت های فکری شما استفاده می کنند، اما منبع استرس نیستند. برعکس، آنها می توانند برای تحریک مغز و فعال تر کردن آن خدمت کنند.

به این ترتیب می توانید از دست دادن حافظه جلوگیری کنید. همچنین، چالش هایی از این دست می تواند به بهبود عملکرد فکری کمک کند، زیرا مغز را به استفاده از توانایی های شناختی خود سوق می دهد. بنابراین چالش های ریاضی هم کاربردی و هم سرگرم کننده هستند.

در به اشتراک گذاشتن این چالش ریاضی با دوستان و خانواده خود دریغ نکنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × سه =

دکمه بازگشت به بالا