;
سرگرمی

آزمون هوش شناخت فرد زامبی؛ اگه گفتی کدوم فرد در تصویر یک زامبیه؟

آزمون هوش شناخت فرد زامبی؛ در تصویر آزمون هوش شناخت فرد زامبی دو تصویر متفاوت از دو خانواده را در سر میز شام مشاهده می کنیم که بسیار عجیب می باشد که کمتر انسان عادی چنین کاری انجام می دهد،یکی از این افراد یک زامبی می باشد که در این جمع حضور دارد.میتوانید این فرد را در 8 ثانیه شناسایی کرده و بگویید چه کسی زامبی می باشد؟

آزمون هوش شناخت فرد زامبی جزو معماهای نسبتا سخت ارزیابی می شود. شما باید با دنیای زامبی ها و ژانر وحشت آشنایی کافی داشته باشید. زامبی ها چه خصوصیاتی دارند و چگونه می توان خود را از دست آن ها نجات داد.

شاید خوشت بیاد: آن چیست که چه پُر باشد و چه خالی وزنش یکی است؟

تصویر آزمون هوش شناخت فرد زامبی

آزمون هوش شناخت فرد زامبی 1

اینم خیلی جالبه: تست هوش ریاضی مربع جعبه ها؛می تونی میزان هوش ریاضی خودت رو در 10 ثانیه با حل این تست ارزیابی کنی!

.

.

.

بازی های فکری و سوالات هوش تصویری مانند آزمون هوش شناخت فرد زامبی یکی از آن فعالیت های خوب برای ارتقا و رشد مغز هستند؛ زیرا این بازی های فکری با تفکر خلاق حل می شوند. در حین حل این معماها، باید مسئله را کمی متفاوت و خارج از چارچوب تحلیل کنید. برای رسیدن به راه حل، باید از ذهن خلاق استفاده کنید زیرا پاسخ درست در مقابل شما نخواهد بود.

.

.

.

اینم ببین: آزمون هوش شناخت آرایشگر قاتل؛ میتونی آرایشگری که یک قاتل می باشد را در 7 ثانیه شناسایی کنی؟

پاسخ آزمون هوش شناخت فرد زامبی

مردی که در تصویر سمت راست می باشد یک زامبی می باشد اگر به دستان وی دقت کنید می بینید که وی در حال هم زدن قهوه داغ خود می باشد و هیچ گونه احساس سوختنی نمی کند،چون زامبی ها با درد آشنایی ندارند،همچنین لکه ای عجیب بر روی دستان وی دیده می شود که احتمالا به خاطر آلودگی ناشی از ویروس می باشد.

عده ای زن سمت چپی را به عنوان زامبی معرفی کرده اند که باید گفت وی به صورت عادی دارد غذای خود را که خوراک سبزیجات است می خورد و سیاهی چشمان وی نیز به دلیل رژیم بد غذایی که گرفته و کمبود خواب این گونه شده است.

شاید جالب باشد: آیا می توانید سه روز متوالی را بدون استفاده از کلمات شنبه،یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه نام ببرید؟

آزمون هوش شناخت فرد زامبی 2

آیا آزمون هوش شناخت فرد زامبی را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

اینم جالبه: بازی هوش وصل کردن نقاط با خط مستقیم؛ آیا می توانید تمام نقاط را فقط با 6 خط مستقیم بپوشانید؟

بازی فکری چیست؟

بازی فکری یک پازل هیجان انگیز است که برای حل آن نیاز به تفکر دارد.

چرا باید تست هوش و معما حل کرد؟

درست مانند ماهیچه های ما، مغز ما نیز نیاز به تمرین دارد و در وضعیت خوبی قرار دارد  البته، یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار این است که به طور منظم قدرت مشاهده خود را آزمایش کنیم.

حل بازی فکری و پازل علاوه بر سرگرمی بودن، فواید بی شماری نیز دارد. حل پازل ها و بازی های فکری ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می کند که به بهبود حافظه کمک می کند. بازی های پازل مغز شما را برای دیدن رویکردهای مختلف برای مشکلات آموزش می دهند. و در آخر تست ها و معماها به تمرین عضلات چشم شما کمک می کنند.

ارتباط بین تیپ شخصیتی و بهره هوشی بالا 

افرادی که ضریب هوشی پایین دارند سنت گراتر هستند. بیشترین ارتباط بین ویژگی شخصیتی استقبال از تجربه و هوش بالا دیده می‎شود.

افرادی که از تجربه ‎های جدید استقبال می‎کنند به گفته محققان علم روانشناسی هوش بیشتری دارند.

استقبال از تجربه یا گشودگی یعنی علاقه داشتن به چیزهایی که جدید، پیچیده یا حتی خلاف سنت و قراردادها هستند.

ویژگی‎های خلاقیت، حساسیت نسبت به عواطف و استقبال از مسائل همچنین بیشترین ارتباط را با بهره هوشی بالاتر دارند. دلیل آن می‎تواند این باشد که باهوش بودن باعث می‎شود افراد نسبت به دنیای اطراف خود کنجکاوی بیشتری نشان دهند

مطالب پیشنهادی ما:

تفاوت تصویری پنگوئن جذاب؛در 8 ثانیه دو تفاوت تصویری را پیدا کن و نشون بده چقدر تیزبینی.

آزمون هوش دوایر ریاضی؛ ببینم ریاضیت چطوره،میتونی جواب سوال رو در 10 ثانیه بدی؟

چیستان: آن چیست که همه می بینند ولی خدا نمی بیند؟

حکایت بهلول و مردی دانشمند از خراسان و مباحثه آنها در نزد خلیفه!

تست شناسایی پدر کودک: آیا می توانید پدر کودک را در این تصویر شناسایی کنید!

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا