;
گوناگون

بازگشت پرستو صالحی به ایران! وضع مالی بد خانم بازیگر!+ عکس

پرستو صالحی، با نام اصلی الهام صالحی سیاوشانی، (زادهٔ ۹ آبانِ ۱۳۵۶ در تهران) بازیگر ایرانی است. وی با انتشار یک ویدئو اعلام کرد که قصد بازگشت به ایران را دارد. با بخش گوناگون مجله گفتنی همراه باشید و ماجرای بازگشت پرستو صالحی به ایران را بخوانید.

ماجرای بازگشت پرستو صالحی به ایران

پرستو صالحی در این ویدئو گفت: من چند ماهی است که برای بازگشت به ایران به همراه مادرم از طریق خانه سینما درخواست داده‌ام. هنوز نمی‌دانم قرار است چه اتفاقی بیافتد و روال به چه صورت خواهد بود و چه برخوردی خواهد شد اما سعی می‌کنم خودم را برای آن آماده کنم.

این هم جالبه: خبر خوش: توکن همستر کامبت به بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان اضافه شد!

بازگشت پرستو صالحی به ایران

دلایل زیادی برای به برگشت به ایران دارم. مادر من در سنی است که زندگی در کشور دیگر برای او دشوار است و در غربت از لحاظ روحی و جسمی آسیب دید. هزینه درمان پلاتین مادرم به علت نداشتن بیمه بسیار سنگین است.

بازگشت پرستو صالحی به ایران
پرستو صالحی و مادرش

دلیل بعدی من شرایط اقتصادی است، من در ایران هم ممنوع‌الکار بودم ولی در حوزه تبلیغات فعالیت داشتم اما با مهاجرتم دیگر از این راه درآمد ندارم. حال من در سه سال گذشته هیچ‌وقت خوب نبوده و من آدم مهاجرت و غربت نبوده‌ام. پرستو صالحی در پایان ویدئو از مادرش و مردم ایران حلالیت طلبید.

خانواده پرستو صالحی

مادر پرستو صالحی خانه‌دار است و پدرش تکنسین مهمّات‌سازی ارتش که ۹ فروردین ۱۳۸۷ درگذشت. یک برادر به نام امیرشاهین دارد که مهندس کامپیوتر است.

او فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۵ با کار تئاتر آغاز نموده و اولین نقش بلندش را در سریال محاکمه به کارگردانی حسن هدایت ایفا کرده است. مُعرِف او به آن کار، استاد گریمش فرهنگ معیری بوده که دوره گریم را هم نزد خود وی گذرانده است.

پرستو صالحی پس از بازی در سریال تلویزیونی زیر آسمان شهر در میان مردم شناخته شد. همچنین، او به همراه برادرش، امیر صالحی، با حضور در هجدهمین قسمت از برنامه ماه عسل در رمضان سال ۱۳۹۵ از اعتیاد پدرش به مواد مخدر پرده برداشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − چهار =

دکمه بازگشت به بالا