;
رابطه و ازدواجسبک زندگی

15 زبان بدن علاقه به جنس مخالف که تابلو هستند+ عکس

زبان بدن علاقه به جنس مخالف: همه ما ممکن است در هنگام شروع روابط جدید احساس ناامنی یا نامطمئن کنیم و فکر کنیم که آیا کسی واقعاً ما را دوست دارد یا خیر. هیچ یک از ما ذهن خوان نیستیم، اما بدن و روانشناسی ما می تواند چیزهایی را نشان دهد. خوشبختانه، نشانه هایی وجود دارد که به وضوح به این سوال پاسخ می دهد و می تواند به ما نشان دهد که واقعاً چه احساسی نسبت به ما دارد.

در بخش سرگرمی مجله گفتنی، ما می خواهیم که در روابط خود راحت و مطمئن باشید. بنابراین ما این نشانه های کمتر شناخته شده را به اشتراک می گذاریم تا در روابط جدید به آنها توجه کنید.

طرز تهیه کتلت آبدار کبابی به شیوه ای آسان که یاد کتلت های مامان پز میفتی!

1. جهت پاهای آنها

1

اگر پاهای آنها به سمت شما باشد، این می تواند نشان دهد که آنها علاقه مند هستند. شامیرا هاوارد، درمانگر دارای مجوز، می‌گوید: « زبان بدن باز نشانه‌ای از کنجکاوی و توجه شخصی به شما است. نشانه های دیگر می تواند شامل خم شدن به سمت شما با شانه های آرام و بازوهای غیرصلیب باشد.

2. آیا می توانید دستان آنها را ببینید

زبان بدن علاقه به جنس مخالف2

وقتی شخصی در اطراف شما راحت است، معمولاً می توانید دستان او را ببینید. این می تواند نشانه ای عالی از احساس امنیت و ارتباط شریک زندگی با شما باشد.

3. شیب سر 2 جهته

زبان بدن علاقه به جنس مخالف3

اگر وقتی به صحبت‌های شما گوش می‌دهند سرشان را به طرفین کج می‌کنند، می‌تواند نشانه‌ای عالی باشد. کج شدن سر می تواند نشان دهد که آنها کنجکاو و هماهنگ هستند.

4.  دست های طرف مقابل

4

در واقع می تواند نشان دهنده اعصاب باشد. عصبی بودن نشانه این است که آنها می توانند به شما علاقه داشته باشند و نمی خواهند چیزی را به هم بریزند، این نشانه خوبی است که آنها به شما اهمیت می دهند!

5. نوع صحبت کردن

5

یکی دیگر از راه‌هایی که کسی می‌تواند عصبی بودنش را نشان دهد این است که به حرف‌هایش توجه کرد. به‌خصوص اگر معمولاً اعتماد به نفس دارند یا در مرکز توجه هستند. یک کارشناس روابط می‌گوید: «وقتی می‌دانید که آنها معمولاً بی دست و پا نیستند، اما بی دست و پا می شوند و به نظر می‌رسد که نمی‌توانند جملاتی را در حضور شما بیان کنند، این می‌تواند نشانه‌ای از علاقه باشد.

۶- نزدیک شما می ایستند یا می نشینند.

6

اگر در موقعیت‌هایی که با هم هستید چند سانتی‌متر از شما دورتر بایستند ، ممکن است در مقابل میل خود برای نزدیک‌تر شدن به شما مقاومت نکنند. اگر آنها از نزدیکی نمی ترسند و خواسته خود را به وضوح بیان می کنند (اما نه به روشی خزنده)، به احتمال زیاد این نشانه خوبی است.

7. لبخند بزرگ و باز

7

بسیاری از ما در حدود 5 سالگی از لبخند زدن به گونه ای که دندان های جلویی خود را نشان دهیم دست می کشیم، مگر اینکه فوق العاده خوشحال باشیم. بنابراین زمانی که آنها با شما سرگرم هستند، به دنبال نشانه دندان باشید. اگر آنها واقعاً بسیار خوشحال هستند، وقتی لبخند می زنند، زحمت پوشاندن دندان های جلویی خود را نمی کشند.

8. چشم ها

8

تماس چشمی بی وقفه می تواند امروزه باعث ایجاد احساس ناراحتی در افراد شود. بنابراین اگر چشم‌های آن‌ها بیشتر زمان را بین چشم‌ها، بینی و لب‌های شما حرکت می‌کنند، به این معنی است که آنها به شما علاقه دارند.

9. لب هایشان را لیس می زنند (به شکلی ناز)

علم می گوید وقتی جذب کسی می شوید، دهان شما بزاق اضافی تولید می کند. بنابراین ممکن است طرف مقابل در صورتی که بسیار علاقه مند باشند، لب هایشان را لیس بزنند یا وقتی در اطراف شما هستند آنها را به هم فشار دهند. حواس تان باشد، مطمئن شوید که این لب لیسیدن ترسناک نیست!

10. تماس فیزیکی برقرار می کنند.

10

تماس فیزیکی می تواند راه خوبی برای آزمایش آب ها باشد تا ببینید که چگونه به لمس آب ها پاسخ می دهید. بنابراین بهانه های کوچک برای در تماس بودن، مانند لمس کردن زانوی خود یا جمع کردن موها در پشت گوش، می تواند نشان دهنده این باشد که آنها می خواهند به شما نزدیک تر شوند.

11. گلویشان را لمس می کنند.

گلو ناحیه ای از بدن است که نشان دهنده ارتباط و آسیب پذیری است. بنابراین، اگر آنها در حالی که با شما تعامل دارند، این ناحیه را لمس کنند، می تواند معنایی داشته باشد. به عنوان مثال، این می تواند نشانه این باشد که آنها به شما علاقه مند هستند و نگران هستند که راه درستی پیدا کنند.

11

12. آنها شما را در یک گروه جدا می کنند.

در موقعیت های گروهی، راه هایی برای داشتن لحظاتی کوچک با شما پیدا می کنند. این می تواند از شما سؤالات مستقیم بپرسد یا فقط به آنچه گفته اید پاسخ دهد. خندیدن به شوخی‌های شما، نگاه کردن به شما و گفتگوهای جانبی نیز خوب است.

12

13. در ارتباطات ثابت هستند.

ثبات در ارتباطات یک شاخص بزرگ از علاقه است. حفظ ارتباط کلید ایجاد روابط است، بنابراین آنها نباید برای مدت طولانی “ناپدید شوند” و سپس بدون هیچ توضیحی برگردند.

13

14. آنها در اطراف شما قرمز می شوند.

قرمز شدن یک پاسخ صادقانه به هیجان زده شدن یا دریافت دوز آدرنالین است. بنابراین، می‌تواند نشانه‌ای رایج باشد که کسی به شما جذب شده است – آنها احساس می‌کنند که هیجان زده شده‌اند.

14

15. با شما زیاد می خندند.

خنده و لبخند راه هایی برای ایجاد صمیمیت، رابطه و ارتباط با دیگران هستند. بنابراین اگر این اتفاق بین شما زیاد می افتد، می تواند به این معنی باشد که آنها شما را بسیار دوست دارند.

15

آیا چیزی هست که به این لیست اضافه کنید؟ احساس کسی را در مورد خودتان چگونه ارزیابی می کنید؟ توصیه های خود را در نظرات به اشتراک بگذارید.

لینک های مفید

طرز تهیه روغن تخم‌مرغ برای رفع ریزش مو که باید امتحان کنید!

ضریب هوشی خود را تست کنید و کد را در 15 ثانیه پیدا کنید!

دلیل مجرد ماندن دختران: دخترانی با این ۷ ویژگی‌ مجرد می‌ماند!

آزمون شناخت صاحبخانه های اصلی: خیلی باهوشی، بگو کدومیک از این دو زوج، صاحبخانه اصلی هستند!؟

تست شخصیت: حیوانی که ابتدا انتخاب می‌کنید، چیزهای زیادی در مورد رویکرد شما به وفاداری خواهد گفت!

آیا می توانید 4 تفاوت تصویری مرد ماهیگیر را فقط در 10 ثانیه پیدا کنید؟

اگه هند رفتی و هوس زولبیا کردی بی خیال شو | میخوای بدونی چرا، این فیلم رو ببین!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا