;
سرگرمی

تست بینایی اشتباه بزرگ: یک اشتباه بزرگ در این عکس وجود دارد، آن را می بینی؟

تست بینایی اشتباه بزرگ این روزها در شبکه های اجتماعی ترند شده است. خوب و با دقت به تصویر نگاه کنید چه خطایی در تصویر وجود دارد؟ این اشتباه در کجا رخ داده؟
انواعی از چالش های تصویری، همچون شناسایی خطاها و اشتباهات، نقش بسیار موثری در آنالیز بینایی شما ایفا می کنند.
اگر از دید خوبی برخوردار هستید و در بین اطرافیان به چشم عقابی معروف هستید بایستی بتوانید تست بینایی اشتباه بزرگ را در کمتر از 6 ثانیه پیدا کنید!

تصویر تست بینایی اشتباه بزرگ

امتحان کنید: رنگ مو با دارچین و آبلیمو در منزل خیلی ساده است دست به کار شوید

حتما این تست رو ببین: معمای پیک نیک خانوادگی را رصد کنید! سه چهره در آن مخفی شده آیا می بینید؟!

تست بینایی اشتباه بزرگ

همراهان گرامی، بخش سرگرمی مجله گفتنی برای امروز یک تست بینایی آماده کرده است که ذهن شما را در معرض آزمایش قرار می دهد. ببینید آیا آنقدر تیزبین هستید که از ابتدا بفهمید اشتباه کجاست. تقلب نکن! 

اینم ببین: آزمون هوش قاتل حرفه ای را پیدا کنید! کدامیک دارد دروغ می گوید؟!

.

.

.

حتما امتحان کنید: خوش رنگ کردن لب های تیره با عسل و توت فرنگی

برای دیدن پاسخ تست بینایی اشتباه بزرگ صفحه را به سمت پایین اسکرول کنید:

.

برای حل تست بینایی امروز، کافی است نهایت دقت را به خرج دهید و به ما بگویید که اشتباه را در کجای تصویر می بینید. اگر نابغه هستید، به چند ثانیه بیشتر نیاز نخواهید داشت..

 

.

پاسخ تست بینایی اشتباه بزرگ

اگر دقت کرده باشید، متوجه می شوید که یکی از چهار پایه میز گم شده است! درست در کنار گربه نارنجی قرار دارد. الان دیدی؟

باهوش ها بشتابید: بازی فکری حاصل یک ها: حتی کسانی که باهوش اند معمولا جواب اشتباه می دهند!

پاسخ تست بینایی اشتباه بزرگ

تست های هوش اغلب توسط روانشناسان یا متخصصان استفاده می شود تا ببینند سطح IQ یک فرد چقدر است. امروزه، بسیاری از این موارد در اینترنت در دسترس هستند و به شکل توهمات نوری، تست تصویر، رشته اعداد، معماها و موارد دیگر ارائه می شوند.

IQ مخفف Intelligence Quotient است و به طور خلاصه معیاری برای سنجش توانایی استدلال افراد است. یک آزمون از این نوع باید ارزیابی کند که چگونه یک فرد می تواند از اطلاعات و منطق برای پاسخ دادن به سؤالات یا پیش بینی استفاده کند.
مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد:

این نوع از آزمون های هوش به تازگی در فیس بوک و توئیتر ترند شده است. ما در گفتنی برای ورزش مغز شما معماهای جذابی از این دست را قرار داده ایم تا شما هم از قافله عقب نمانید.

تاثیر بازی های فکری معمایی و حل مسئله

برخی بازی‌ها حالت معمایی و حل مسئله دارند و با هوش افراد در ارتباط هستند. از جملة این بازی ها می‌توان به انواع جدول‌ها مانند سودوکو، کلمات متقاطع و …، پیدا کردن مسیر در میان خطوط پیچیده، یافتن تفاوت‌ها در تصاویر و مانند آن‌ها اشاره کرد. درگیر شدن و به چالش کشیدن ذهن در این نوع بازی های فکری به مراتب بیشتر است. این بازی‌ها یا تست‌های هوش معمولا انفرادی هستند و برد در آن تنها زمانی حاصل می‌شود که فرد به پاسخ صحیح برسد. تاثیر نمونه های این بازی بر عملکرد مغز شامل این موارد است:

1.افزایش سرعت یادگیری و توانایی حل مسئله:

این نوع بازی‌ها سرشار از دستاورد برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان هستند. از مهم‌ترین مهارت‌هایی که طی این بازی‌ها می‌آموزیم، توان تفکیک موضوعات، تقسیم مسئله به اجزای کوچک‌تر و تجزیه و تحلیل است.

2.افزایش ضریب هوشی:

ضریب هوشی یا همان آی‌کیو شاخصی ثابت نیست. یعنی می‌توان آن را افزایش داد. پژوهش‌هایی که در رابطه با تاثیر بازی های فکری بر مغز گرفته نشان می‌دهد این دسته از بازی‌ها می‌توانند ضریب هوشی را افزایش دهند.

3.تقویت قوه استدلال:

حل مسئله و تست‌های هوش نیازمند استفاده از نیروی منطق و استدلال است. با این بازی‌ها می‌توانید قوة استدلال و منطق خود را تقویت کنید. این بازی‌ها همچنین بر افزایش تمرکز تاثیر فراوان دارند

اینا هم خیلی جالب هستند:

اینم ببین: آزمون هوش خانواده: شغل پدر خانواده چیه و چند تا بچه داره؟!

تست هوش ریاضی جالب را می تونی حل کنی؟!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 2 =

دکمه بازگشت به بالا