;
سرگرمی

آزمون هوش خانواده: شغل پدر خانواده چیه و چند تا بچه داره؟!

آزمون هوش خانواده: چالش های تصویری به بخشی ضروری از زندگی افرادی تبدیل شده است که می خواهند روز به روز رشد کنند. امروزه جوانان و بزرگسالان راه های مختلفی برای جدا شدن از دغدغه های روزانه پیدا می کنند و ذهن و توجه خود را آموزش می دهند. انواع این تست ها در فضای مجازی در حال پخش است و باعث می شود که بسیاری قبل از دادن پاسخ نهایی دو بار فکر کنند. شما در بهترین جا قرار دارید بخش سرگرمی مجله گفتنی با جدیدترین تست ها هر روز شما را به دوئل ذهنی دعوت می کند.

شاید جالب باشد: تست هوش تصویری پرستار: نابغه ها بگویید کدام خانوم پرستار انسان نیست؟!

معمای امروز فقط نیاز به تیزبینی ندارد، این تست همچنین نیازمند دانش و اطلاعات کافی و به روز در زمینه های مختلف است. پس قبل از پاسخ دادن به این تست مطمئن شوید اطلاعات عمومی خوبی در حوزه فناوری و سرگرمی دارید! به این تصویر نگاه کنید و به سوالات پاسخ دهید. معمای پدر و پسر: در یک نگاه اطلاعات کافی را درباره عکس به دست آورید! به سه سوال زیر پاسخ دهید!

باهوش ها بشتابید: بازی فکری حاصل یک ها: حتی کسانی که باهوش اند معمولا جواب اشتباه می دهند!

1. شغل پدر چیست؟

2. آیا پسر تنها فرزند این خانواده است؟

3.این خانواده برای کاهش استرس چه ترفندی به کار می برند؟

تصویر آزمون هوش خانواده

حتما ببین: آزمون شناسایی داماد: کدوم مرد با این زن ازدواج خواهد کرد؟

آزمون هوش خانواده

آزمون هوش خانواده: مهارت های ای کیو و آی کیو برای رسیدن به موفقیت در جنبه های مختلف زندگی بسیار حائز اهمیت هستند. تلفیق ضریب هوشی با هوش هیجانی می تواند شما را موفق تر و قوی تر کند. برای رسیدن به موفقیت به هیچ چیز غیر از حل مسئله، تست های روانشناسی و تست هوش نیاز نداریم.

.

این ترفند عالیه: لیفت مژه در منزل را بدون رفتن به آرایشگاه انجام دهید!

.

شما می توانید پاسخ آزمون هوش خانواده را در پایین صفحه ببینید:

.

تست چالشی حتما ببین: آزمون شناسایی تفاوت های مرغ عشق ها رو تو 8 ثانیه حدس بزن!

.

.

پاسخ آزمون هوش خانواده

خیلی جالبه این تست: آزمون شناسایی طلاق: کدام زوج در آستانه طلاق گرفتن هستند؟

پاسخ آزمون هوش خانواده

پاسخ آزمون هوش خانواده

قدرت دیدت رو بسنج: تست بینایی 1 متفاوت و 3 ثانیه ای پیدا کن! از هر سه نفر یه نفر موفق شد!

1. می توانید تجهیزات دی جی را در گوشه سمت چپ اتاق ببینید. این بدان معناست که حرفه او دی جی است.

2. خیر، سه بچه احتمالا در این خانه زندگی می کنند. در اتاق یک گهواره وجود دارد و اسباب بازی هایی در اطراف مبل پخش شده اند که مناسب سن نوزاد و پسر بچه نیستند. این بدان معناست که خانواده علاوه بر پسر درون تصویر، یک نوزاد کوچک و یک بچه خردسال دیگر هم دارند.

3. آن ها به تازگی یک اسباب بازی برای کاهش استرس خود خریده اند: اگر دقت کنید یک جعبه حاوی فیجیت اسپینر در گوشه سمت راست تصویر وجود دارد. این یک اسباب بازی مشهور جهانی است که در سال 2017 عرضه شد و برای کاهش استرس و بی قراری و نگرانی به کار می رود. 

آیا توانستید از پس آزمون هوش خانواده بر بیایید؟

این تست جالب رو از دست نده: آزمون روانشناسی عاشقی: شما چطوری عشق را تجربه خواهید کرد؟

مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد:

همچنین برای دیدن و خواندن جذاب ترین مطالب حتما از بخش عجایب و هنر بازدید کنید!

حتما ببینید: آزمون هوش خانوم فقیر رو حل کن و بگو کدوم یکی مشکل مالی داره؟

هوش دیداری – فضایی چیست؟!

آزمون هوش خانواده: توانایی درک اطلاعات فضایی و دیداری، دگرگون کردن آن‌ها و ساخت تصاویر ذهنی بدون حضور محرک اصلی را دربر می‌گیرد. هوش فضایی توانایی ساختن تصاویر ذهنی سه بعدی و حرکت دادن و چرخاندن آن تصاویر را نیز دربر می‌گیرد. در ضمن توانایی شما برای مذاکره با محیط و دنیای پیرامون شما وابسته به این هوش می‌باشد.

این نوع هوش توانایی درک پدیده های بصری است. یادگیرنده‌ها دارای این نوع هوش، گرایش دارند که با تصاویر فکر کنند و برای به دست آوردن اطلاعات، نیاز دارند یک تصویر ذهنی واضح ایجاد کنند. آنها از نگاه کردن به نقشه ها، نمودارها، تصاویر، ویدیو و فیلم خوششان می‌آید.

هوش فضایی در همه افراد وجود دارد و مانند هوش های دیگر قابل اندازه گیری است، اما برخی از افراد بر این باور هستند که این یک استعدادی است که بعضی ها دارند و بعضی ها ندارند.

کارآگاه ها از دست ندین: آزمون هوش مامور الکی کیه؟ کدوم خودشو دروغکی جا زده؟!

مهارت‌های افراد دارای هوش دیداری – فضایی بالا شامل موارد زیر می‌شود:

آزمون هوش خانواده: ساختن پازل، خواندن، نوشتن، درک نمودارها و شکل‌ها، حس جهت شناسی خوب، طراحی، نقاشی، ساختن استعاره‌ها و تمثیل‌های تصویری (احتمالاً از طریق هنرهای تجسمی)، دستکاری کردن تصاویر، ساختن، تعمیر کردن و طراحی وسایل عملی، تفسیر تصاویر دیداری.

شغل‌های مناسب برای آن ها عبارتند از:

دریانورد، مجسمه‌ساز، هنرمند تجسمی، مخترع، کاشف، معمار، طراح داخلی، مکانیک، مهندس.

بازی های فکری،هوش هیجانی را در ما پرورش می‌دهد

از دیگر مزایای بازی فکری پرورش هوش هیجانی و تقویت آن می باشد. هوش هیجانی به مجموعه‌ای از مهارت‌ها و صلاحیت‌های اجتماعی می‌گویند که بر توانایی‌های ما برای درک و تشخیص و مدریت هیجان، حل مسائل تاثیر می‌گذارد و کمک می‌کند تا بتوانیم با چالش‌ها، نیازها و فشارهای زندگی سازگار شویم.

به این هوش EQ می‌گویند.  که با ضریب هوشی یا همان IQ فرق میکند. همه فکر می‌کنند که ضریب هوشی از اهمیت بیشتری برخوردار است و همان است که تعیین می‌کند چه کسی در زندگی موفق باشد و چه کسی نباشد! اما تحقیقات چیز دیگری نشان می‌دهد! هوش هیجانی در میزان موفقیت ما تاثیر بیشتری دارد.

معمای تصویری معمولا در حوزه روانشناسی بالینی استفاده می شود. این آزمون‌ها ابزارهایی هستند که امکان ارزیابی ویژگی‌های روان‌شناختی و رفتاری یک فرد خاص را با هدف شناسایی روش‌های معمول واکنش به شرایط خاص فراهم می‌کنند.

مطالب پیشنهادی جالب:

حتما این تست رو ببین: آزمون هوش زن تنوع طلب: به کدام زن می خورد 4 بار ازدواج کرده باشد؟!

لیفت مژه در منزل را بدون رفتن به آرایشگاه انجام دهید!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. سلام اون سیر روی میز چی می گه؟ روزنامه چی؟ پس شغل دی جی یا آهنگسازی می تونه برای فرزند یا همسر باشه و مرد خونه شغلی داره که ممکنه بصورت دورکاری داره انجام می ده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − شش =

دکمه بازگشت به بالا