;
سرگرمی

آیا می توانید خرگوشی را که در تصویر متفاوت است را در حداکثر 10 ثانیه تشخیص دهید؟

تست بینایی با خرگوش متفاوت: فکر می کنید می توانید در کمتر از 10 ثانیه خرگوشی را که با باقی خرگوش ها متفاوت است را تشخیص دهید؟ پس اثباتش کن! چشم خود را آزمایش کنید و ببینید چقدر سریع می توانید خرگوش متفاوت را در تست بینایی با خرگوش متفاوت تشخیص دهید. وقت آن رسیده است که مهارت های خود را محک بزنید !حد بینایی خود را آزمایش کنید و در کمتر از 10 ثانیه مورد متفاوت را تشخیص دهید ! این بازی فکری را انجام دهید و سعی کنید قبل از تمام شدن زمان آن را پیدا کنید!

خیلی جالبه: ضریب هوشی خود را تست کنید و این دنباله ریاضی را در 15 ثانیه حل کنید!

تصویر تست بینایی با خرگوش متفاوت

تست بینایی با خرگوش متفاوت 1

.

.

.

یک راه خوب برای یافتن پاسخ این است که به دنبال چیزی باشید که از بقیه متمایز باشد ، از چشمان خود برای تشخیص جزئیات ظریف مانند اندازه، شکل یا رنگ استفاده کنید. اگر گیر کردید و پاسخ را پیدا نکردید ، می‌توانید از فرآیند حذف نیز استفاده کنید و ابتدا از مشابه‌ترین‌ها شروع کنید.با تمرین و توجه ، به زودی قادر خواهید بود در کسری از ثانیه موارد عجیب و غریب را تشخیص دهید ! بازی‌های مشاهده‌ای می‌توانند راهی عالی برای تیزتر کردن ذهن و تقویت تمرکز فرد باشند. آنها فرصتی را برای تمرین توجه به جزئیات ، شناخت الگوها و تصمیم گیری سریع فراهم می کنند .

.

.

.

پاسخ تست بینایی با خرگوش متفاوت

پاسخ دهید: میتونی بگی کدوم یکی از این موجودات که به مرگ محکوم شدند میمیرند؟

پیشنهاد می شود: داستان کوتاه زنی که عاشق دعوا با شوهرش بود!

تست بینایی با خرگوش متفاوت 2

آیا تست بینایی با خرگوش متفاوت را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

مطالب جالب پیشنهادی:

اگر باهوش هستی ببین: اگه مخ داری مسیر درست رسیدن به پشت بام رو پیدا کن! یادت باشه راحت نیست!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 10 =

دکمه بازگشت به بالا