;
سرگرمی

آیا می توانید توپ تنیس و پروانه پنهان شده در تصویر را پیدا کنید؟ فقط بهترین ها می توانند این کار را انجام دهند!

تست بینایی با پیدا کردن توپ تنیس و پروانه: در تصویر تست بینایی با پیدا کردن توپ تنیس و پروانه که محیط بسیار آرامش بخش یک پیرزن و نوه کوچکش را توصیف می کند، باید یک توپ تنیس و یک پروانه را در 15 ثانیه پیدا کنید.

تست بینایی با پیدا کردن توپ تنیس و پروانه می تواند برای کودکان و بزرگسالان بسیار محبوب باشد. این یک بازی است که به تقویت قدرت بینایی و همچنین منطق شما کمک می کند. در این تصویر تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک توپ تنیس و یک پروانه مخفی را در 15 ثانیه پیدا کنید. گفتن آسان است، بازی ممکن است ساده به نظر برسد، اما نیاز به توجه زیادی به جزئیات و مهارت های مشاهده خوب دارد.

حتما ببینید: آیا در این بازی فکری مشاهده ای می توانید قلب را در کمتر از 10 ثانیه در میان گل ها ببینید؟

تصویر تست بینایی با پیدا کردن توپ تنیس و پروانه

تست بینایی با پیدا کردن توپ تنیس و پروانه 1

.

.

.

تست بینایی با پیدا کردن توپ تنیس و پروانه نه تنها یک چالش سرگرم کننده است، بلکه می تواند به توسعه تمرکز و شهود شما نیز کمک کند. با انجام منظم این نوع بازی ها، بهتر متوجه جزئیات ظریف در زندگی روزمره خواهید شد. اولین چالش بازی این است که محتمل ترین مکان هایی را پیدا کنید که ممکن است توپ تنیس و پروانه در آن ها پنهان شده باشند. شما باید تصویر را به دقت بررسی کنید، به دنبال الگوها، رنگ ها یا اشکالی باشید که ممکن است محل اشیاء پنهان را نشان دهد. مراقب باشید، این عناصر ممکن است با عناصر پس زمینه ترکیب شوند. شما باید بسیار فهیم باشید و ذهنی باز داشته باشید.

.

.

.

پاسخ تست بینایی با پیدا کردن توپ تنیس و پروانه

تست بینایی با پیدا کردن توپ تنیس و پروانه 2

آیا تست بینایی با پیدا کردن توپ تنیس و پروانه را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + ده =

دکمه بازگشت به بالا