;
سرگرمی

فقط یک فرد که دارای چشمانی به تیزی عقاب است می تواند پروانه را در 8 ثانیه پیدا کند!

تست بینایی با پیدا کردن پروانه میان میوه ها: آیا تا به حال احساس کرده اید چشمانتان به تیزی ییک عقاب می باشد؟ اگر چنین است، آیا می دانستید که ویژگی های خاصی برای تبدیل شدن به این مورد ضروری است؟ به عنوان مثال، توانایی های بصری شما باید در اوج خود باشد.

در هر صورت، چه بخواهید و چه نخواهید، امروز تست بینایی با پیدا کردن پروانه میان میوه ها را به شما پیشنهاد می کنیم که به شما امکان می دهد مهارت های بصری خود را ارزیابی کنید. نفس عمیق بکشید و آزمایش قدرت دید خود را شروع کنید.

 

تصویر تست بینایی با پیدا کردن پروانه میان میوه ها

تست بینایی با پیدا کردن پروانه میان میوه ها 1

.

.

.

به منظور ارزیابی توانایی های بصری شما، یک تصویر بسیار رنگارنگ از میوه های مختلف را در تصویر می بینید. با این حال، یک حشره کوچک در این تصویر وجود دارد: یک پروانه در میان عناصر رنگی میوه ها پنهان شده است. همانطور که می دانید هدف شما یافتن سریع این پروانه است. برای انجام این کار، باید تمرکز داشته باشید، اما باید به جزئیاتی که در تصویر هستند نیز توجه کنید. برای آسان‌تر کردن کار، سعی کنید تصویر را به چند بخش کوچک تر تبدیل کنید.

.

.

.

پاسخ تست بینایی با پیدا کردن پروانه میان میوه ها

تست بینایی با پیدا کردن پروانه میان میوه ها 2

آیا تست بینایی با پیدا کردن پروانه میان میوه ها را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 8 =

دکمه بازگشت به بالا