;
فرهنگ و هنرهنرمندان

تغییر قیافه بازیگران سریال لیسانسه ها + عکس پربازدید

تغییر قیافه بازیگران سریال لیسانسه ها: این سریال جالب یک مجموعه تلویزیونی ایرانی در ژانر کمدی اجتماعی است که در سه فصل و از سال ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۸ از شبکه سه پخش شده‌است. سروش صحت کارگردانی و همچنین نویسندگی آن را به همراه ایمان صفایی بر عهده داشته‌است. فصل اول این سریال در ۲۸ قسمتِ ۴۰ دقیقه‌ای از ۴ دی ۱۳۹۵ شروع و قسمت آخر آن ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ پخش شد. با بخش فرهنگ و هنر مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

پخش فصل دوم این سریال در ۴۱ قسمتِ ۴۰ دقیقه‌ای از ۴ آذر ۱۳۹۶ شروع و در ۲ بهمن ۱۳۹۶ به پایان رسید و فصل سوم آن با عنوان فوق لیسانسه‌ها در ۲۸ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای از ۱۷ آبان ۱۳۹۸ روی آنتن رفت و در ۱۶ آذر ماه به پایان رسید.

در ادامه با داستان سریال و جدیدترین عکس بازیگران سریال لیسانسه ها با بخش فرهنگ و هنر مجله گفتنی در مجموعه فیلم و سریال همراه باشید.

این مطلب هم جالبه: تصاویر امیر کاظمی مازیار لیسانسه ها و زن بزرگتر از خودش+ بیوگرافی

داستان سریال لیسانسه ها

سریال داستان سه جوان با تحصیلات لیسانس به نام‌های حبیب (هوتن شکیبا) لیسانس ریاضی محض، مازیار (امیر کاظمی) لیسانس تاریخ و مسعود (امیرحسین رستمی) لیسانس زیست‌شناسی جانوری را روایت می‌کند که هر یک مشکلاتی دارند. در آغاز سریال مازیار رحمتی در یک خانواده از هم پاشیده زندگی می‌کند؛ پدر و مادر او از هم جدا شده‌اند و پدر او (کاظم سیاحی) معتاد است و خودش قصد مهاجرت دارد.

حبیب نقوی فردی پولدار است، به کارخانه سنگ و پروژه ساختمانی پدرش (عزت‌الله مهرآوران) سرکشی می‌کند اما از تنهایی در رنج است. او که به شدت به ازدواج علاقه دارد، به علت ضعف در برقراری روابط اجتماعی هنوز نتوانسته همسری انتخاب کند. مسعود شریفیان در آزمایشگاهی کار می‌کند و در آستانه ازدواج با ترانه مهاجر (متین ستوده) است اما به پول برای تهیه مسکن احتیاج دارد و از آن سو هم اختلافاتی با پدر زنش (بیژن بنفشه‌خواه) دارد.

از دست ندهید: زن اکبر عبدی+ عکس دخترش

عکس جدید از تغییر قیافه بازیگران سریال لیسانسه ها

عکسی از بازیگران سریال لیسانسه ها بعد از چند سال در کنار هم در فضای مجازی وایرال شده است.

عکس جدید از بازیگران لیسانسه ها

برایتان جالب خواهد بود

ارسطو و نقی معمولی در سریال پایتخت+ عکس زن و بچه شون بیرون سریال

عکس خیلی جذاب مه لقا باقری زن جواد عزتی با لباس مجلسی!

سوتی سریال آوای باران بعد از 10 سال رو شد! آیا متوجه شده بودی؟

عکس های تازه رنگی شده از زنان داخل حرمسرای ناصرالدین شاه!

معنی اسم بانو سویا به فارسی +شخصیت های اصلی سریال جومونگ

جذابترین مرد سال ایران انتخاب شد+ عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − نه =

دکمه بازگشت به بالا