;
سرگرمی

آیا می توانید در کمتر از 15 ثانیه مار را در بین زرافه ها ببینید؟

تست بینایی با یافتن مار میان زرافه ها: آیا برای آزمون بینایی  امروز که به نام تست بینایی با یافتن مار میان زرافه ها منتشر شده و سرگرم کننده و در عین حال چالش برانگیز می باشد آماده هستید ؟ مهارت های شناختی خود را آزمایش کنید و ببینید آیا می توانید در کمتر از 15 ثانیه مار را در بین زرافه ها ببینید یا خیر!

جای تعجب نیست که چرا این چالش با شرکت میلیون ها نفر در سراسر جهان، اینترنت را تحت تأثیر قرار داده است. با جلوه های بصری پر جنب و جوش و مفهومی آسان برای درک، جای تعجب نیست که این بازی تا این حد محبوب شده است.

آیا برای این چالش آماده هستید ؟ تنها کاری که باید انجام دهید این است که قبل از تمام شدن زمان، مار را در میان زرافه ها ببینید. ممکن است این کار ساده به نظر برسد، اما آنقدرها هم که به نظر می رسد آسان نیست! آیا می توانید آن را به موقع انجام دهید؟ شانس خود را امتحان کنید و ببینید تا کجا می توانید پیش بروید!این چالش را انجام دهید و متوجه شوید که چقدر در حل بازی های فکری تصویری مهارت دارید؟

 

تصویر تست بینایی با یافتن مار میان زرافه ها

تست بینایی با یافتن مار میان زرافه ها 1

.

.

.

این بازی فکری تصویری یک کار چالش برانگیز را ارائه می دهد که در آن شما باید در کمتر از 15 ثانیه یک مار را در بین زرافه ها پیدا کنید. برای تشخیص مار نیاز به تمرکز و مشاهده زیادی دارد. برای تکمیل این چالش، باید تصویر را با دقت مشاهده کنید. به دنبال سرنخ هایی باشید که می تواند به شما در شناسایی مار کمک کند، مانند اندازه، شکل یا رنگ آن. سعی کنید از تعداد زرافه ها غافل نشوید و هر بار روی یک منطقه تمرکز کنید. با صرف چند لحظه برای مطالعه تصویر، می توانید مار را تشخیص دهید!

.

.

.

پاسخ تست بینایی با یافتن مار میان زرافه ها

حتمن ببینید: با پیدا کردن ارزش هر عنصر پاسخ نهایی تست هوش ما را در 10 ثانیه بیابید

تست بینایی با یافتن مار میان زرافه ها 2

آیا تست بینایی با یافتن مار میان زرافه ها را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

مطالب جالب پیشنهادی:

اگه تونستی در 7 ثانیه مراسم خواستگاری که الکی می باشد را تشخیص بدی کارت درسته!

ویدیوی تیتراژ آنشرلی با موهای قرمز و صدای بی نظیر نصرالله مدقالچی+ ویدیو

ویدیوی نوستالژیک بابا برقی؛ هرگز نشه فراموش لامپ اضافی خاموش!

موزیک ویدیوی تیتراژ فارسی کارتون بن تن مخصوص نوجوانان+ ویدیو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − سه =

دکمه بازگشت به بالا