;
سرگرمی

تست بینایی توت فرنگی متفاوت؛ دوست دار یقدرت سنجشت رو بسنجی پس توت فرنگی متفاوت رو پیدا کن

تست بینایی توت فرنگی متفاوت؛ آیا می توانید در 6 ثانیه توت فرنگی که با دیگر توت فرنگی ها کمی متفاوت است را پیدا کنید. اگر بتوانید این کار رادر این مدت کوتاه انجام دهید چشمان بسیار قوی دارید.

آزمون قدرت دید با توت فرنگی یک پازل سرگرم کننده و هیجان انگیز است که می توان آن را با به کار بردن دقت و تمرکز و استفاده از قدرت دید رمزگشایی و حل کرد.

ببینید: معمای هوش فرمول های ریاضی؛ معمای نسبتا سختی که فقط افراد باهوش میتونن از پسش بربیان!

تصویر تست بینایی توت فرنگی متفاوت

تست بینایی توت فرنگی متفاوت 1

شاید جالب باشد: علت چاق بودن زنان قاجار: واقعا مرد ایرونی چاق دوست داره؟؟

.

.

.

ببینید: تست هوش جمع سه میوه؛اگه خودتو باهوش میگیری در 7 ثانیه بگو جمع نهایی چند میشه؟

یافتن راه حلی برای بازی فکری اغلب مستلزم نگاه کردن به تصویر به صورت کاملا دقیق است. پرهیز از کلی نگری کلید موفقیت در تست بینایی توت فرنگی متفاوت است.

.

.

.

همچنین ببینید: رئیس این کمپانی معروف دختر رو به خاطر خوشگلی زیاد اخراج کرد!!

پاسخ تست بینایی توت فرنگی متفاوت

تست بینایی توت فرنگی متفاوت 2

آیا تست بینایی توت فرنگی متفاوت را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

شاید جالب باشد: آزمون هوش شناخت نامزد پسر؛ آیا از سرنخ های موجود در تصویر می توانید بفهمید که نامزد این مرد کیست؟

معما، تست بینایی و تست ها چگونه ما را به چالش می کشند؟

انواع بازی های فکری مانند تست بینایی و تست هوش، ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می کنند و باعث میشوند تمرکز و دقت شما افزایش یابد. حل مداوم معماهای تست بینایی و تست و هوش سرعت تفکر شما را بالا می برد و همچنین روشی ساده اما موثر برای بهبود حافظه است

خطای دید و تست بینایی ذهن ما را به چالش می کشند. خطای بینایی ناشی از توهم نوری شگفت انگیز و جالبی است که جنبه های مختلف شخصیت شما را آشکار می کند. تست بینایی، سطح تمرکز، دقت، مهارت مشاهده و توجه شما به جزئیات را نشان میدهد. تست بینایی و پیدا کردن خطای دید در معماهای تصویری و نقاشی ها همیشه سرگرم کننده است.

همچنین ببینید: تفاوت تصویری دختر نظافت چی؛ بین دو تا تصویر سه تا اختلاف وجود داره که یک تیزبین میتونه ببینه

وقتی بتوانید معما را حل کنید حس لذت ناگهانی و شدیدی به شما دست می دهد

آن لحظه ای که بالاخره معما را حل می کنید را خاطرتان هست؟ این حس را به لطف جاری شدن سیلی از دوپامین در هسته اکومبنس تجربه می کنید، بخشی از مغز که مسئولیت پاداش و تقویت را برعهده دارد.

1.فواید بازی های فکری برای رشد ذهنی کودک

اولین تاثیر بازی فکری بر رشد مغز و بهبود عملکرد ذهن است. یکی از هدف های طراحان بازی فکری این است که بازی‌های فکری دقیقا چنین کارکرد‌های ذهنی دارند و در زمینه‌های : افزایش تمرکز و توجه و ادراک، درک بهتر مفاهیم درسی با استفاده از بازی‌های فکری، تقویت تخیل و افزایش خلاقیت باعث بهبود عملکرد مغز و ذهن میشوند.

شاید جالب باشد: حکایت حاکم نیشابور و کشاورز بیچاره!

2.فواید بازی های فکری برای رشد اجتماعی کودک

کودکان معمولا در هنگام بازی کردن هم‌بازی دارند. از جمله فواید بازی فکری برای کودکان این است که کودک علاوه بر هم‌بازی به هم فکر نیز نیاز دارد و در روند انجام بازی فکری، در تمرکز و توجه و تصمیم گیری یاری دهنده یکدیگر باشند. آن ها از طریق بازی افکار و ایده های خود را با کودکان هم سن خودشان مطرح کرده و به تجزیه و تحلیل ایده های یکدیگر می پردازند.

همچنین ایجاد مسئولیت پذیری در قبال خود و دیگران و نیز تقویت روحیه پذیرش تفاوت ها و مدیریت را نیز می‌توان از دیگر فواید بازی فکری برای کودکان به شمار آورد.

3.فواید بازی های فکری برای رشد روانی و شخصیت فردی

رشد فردی باعث ایجاد رشد اجتماعی کودکان می شود. اگر بخواهیم کودکان عملکرد خوبی در جامعه و میان هم سالان خود داشته باشند باید به رشد زمینه های فردی آن ها توجه کنیم.

تقویت اعتماد به نفس، کاهش استرس، افزایش تعاملات مثبت میان کودک با اعضای خانواده موارد مهمی در زمینه رشد فردی کودکان هستند.

مطالب پیشنهادی ما:

حکایت ضرب المثل گاوی که نان گدایی بخورد دیگر زمین را شخم نمی زند!

اگه چشمان تیز بین داری حتما این آزمون را از دست نده! 8 تفاوت تصویری ماشین و قایق ها را در مدت 20ثانیه پیدا کن!

تست بینایی جغدهای پنهان شده؛اگه چشمان تیزی داری بیا به این چالش!

تست تفاوت تصویری توله سگ شیطون بلا، می تونی 5 تفاوت تصویری را در مدت 15 ثانیه بگی؟

تو گران ترین مدرسه دنیا چه خبره؟!!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 3 =

دکمه بازگشت به بالا