;
سرگرمی

تست تفاوت تصویری توله سگ شیطون بلا، می تونی 5 تفاوت تصویری را در مدت 15 ثانیه بگی؟

تست تفاوت تصویری توله سگ شیطون بلا: آیا می توانید 5 تفاوت تصویری توله سگ شیطون بلا را در کمتر از 15 ثانیه شناسایی کنید!؟ آیا می توانید همه آنها را در زمان معین تشخیص دهید؟ شما می توانید مهارت های مشاهده خود را با این پازل تصویری آزمایش کنید. همان گونه که بارها اشاره شده است این پازل ها راهی عالی برای بهبود حافظه تصویری و مهارت ذهنی شما هستند. با مجله خبری گفتنی و تست تفاوت تصویری توله سگ شیطون بلا همراه شوید.

این تصاویر برای مغز شما مفید هستند، زیرا تشخیص تفاوت بین دو تصویر تقریباً یکسان کار دشواری است و شما برای پیدا کردن آنها باید بسیار دقت و تمرکز کنید. این مسئله سبب می شود که مغز شما بیشتر فعالیت کند. در دنیای امروز، داشتن توانایی های ذهنی قوی بسیار مهم است. بنابراین، اگر به دنبال روشی سرگرم‌کننده برای اوقات فراغت و تمرین مغز خود هستید، این تصاویر گزینه‌ای عالی هستند.

همچنین جالب است: آزمون هوش شناخت زن یا مرد؛ اگه گفتین کدوم فرد داره دروغ میگه؟

تست تفاوت تصویری توله سگ شیطون بلا

تصویر بالا دو تصویر یکسان از یک توله سگ شیطون را نشان می دهد که در کنار لانه اش نشسته، می بینید. اگرچه در نگاه اول تصاویر یکسان هستند، اما پنج تفاوت بین آنها وجود دارد. آیا می توانید آنها را در 15 ثانیه پیدا کنید؟ به دو تصویر بسیار دقیق نگاه کنید، تفاوت بین آنها را متوجه خواهید شد. شما فقط 15 ثانیه فرصت دارید، پس سریع اقدام کنید.

افرادی که مهارت های مشاهده خوب و دامنه توجه دارند به سرعت متوجه تفاوت ها می شوند.انجام موفقیت آمیز تست تفاوت تصویری توله سگ شیطون بلا، می تواند به شما کمک کند حافظه و ادراک تصویری خود را بهبود بخشید و همچنین به شما کمک می کند بهتر تمرکز کنید.

شاید جالب باشد: علت چاق بودن زنان قاجار: واقعا مرد ایرونی چاق دوست داره؟؟

تفاوت تصویری توله سگ شیطون بلا

شما برای حل کردن تست تفاوت تصویری توله سگ شیطون بلا نیازمند دقت زیاد و چشمانی تیزبین هستین و البته تمرکز لازم را داشته باشید،برای همین به شما توصیه می کنیم که در محیطی آرام و دور از شلوغی قرار بگیرید.

همچنین ببینید: تفاوت تصویری دختر نظافت چی؛ بین دو تا تصویر سه تا اختلاف وجود داره که یک تیزبین میتونه ببینه

.

.

.

.

اینم ببین: آزمون هوش شناخت شبح؛ از بین افراد در تصویر کدومشون انسان نیست و یک شبح می باشد؟

.

.

.

.

.

.

.

شاید جالب باشد: آزمون هوش شناخت نامزد پسر؛ آیا از سرنخ های موجود در تصویر می توانید بفهمید که نامزد این مرد کیست؟

پاسخ تست تفاوت تصویری توله سگ شیطون بلا

 

تست تفاوت تصویری توله سگ شیطون بلا-2

بینایی ما تحت عوامل مختلفی می تواند تحت تاثیر منفی قرار گیرد. استفاده مداوم از گوشی و زل زدن به صفحه مانیتور، ازدحام و شلوغی شهر و خستگی و خواب ناکافی به مرور دقت بینایی ما را کم می کنند. اگر چه پزشکان معتقدند که گوشی و تماشای تلویزیون چشم ها را ضعیف نمی کند اما آن ها نیز قبول دارند که تمرکز ما به دلیل پرش های ذهنی مان در اینترنت افزایش می یابد.

گفته می شود معما و تست های بینایی می توانند تمرکز و تعادل ذهنی ما را بهبود دهند. آیا قدرت ذهنی و مغزی بالایی دارید؟ این یک موهبت عالیست چون بسیاری از مردم مانند شما باتمرکز نیستند!

شاید جالب باشد: در تست شناسایی پرستار بچه تقلبی،یکی از پرستارها زن نیست به نظر شما کدوم یکیه؟

وقتی معمایی را حل می کنیم چه اتفاقی در مغزمان می افتد؟

معمای مورد علاقه تان از هر نوعی که باشد، از جدول کلمات متقاطع گرفته تا پازل هزار قطعه ای فرقی نمی کند، حل معما می تواند بسیار سرگرم کننده و لذتبخش باشد. اما وقتی مشغول حل معما هستید و یکباره متوجه می شوید حرکت بعدی چه باید باشد، چه اتفاقی در مغزتان رخ می دهد؟ این سؤالی است که در ادامه به آن پاسخ خواهیم داد.

ببینید: تست هوش جمع سه میوه؛اگه خودتو باهوش میگیری در 7 ثانیه بگو جمع نهایی چند میشه؟

مغزتان فکر می کند دارید شکار می کنید

در معما کلمات، اعداد، اشکال و منطق به گونه ای به بازی گرفته می شوند که ما را وادار به برملا کردن جوابی کنند که مخفی شده است. به همین دلیل درگیر یک شکار ذهنی می شوید، درست مثل یک کاراگاه در داستان های معمایی یا یک دانشمند که به دنبال علتی است که در پس پدیده ای وجود دارد. معماها نسخه ای از این جستجو برای فهمیدن اما در مقیاسی کوچک هستند. گرچه هیچ چیز تازه ای در پایان این شکار یعنی زمانی که جواب برملا می شود، وجود ندارد. این خود شکار است که احتمالاً بخش های مختلفی از مغز را فعال می کند که در امر کشف و همزمان یک حس رضایت دخیل هستند.

این مطالب هم جالبه ببینید:

تو گران ترین مدرسه دنیا چه خبره؟!!

آزمون هوش شناخت مادر گرگینه: اگه باهوشی سریع بگو مادر کدوم دختر یک گرگینه می باشد؟

تست هوش ریاضی جمع میوه؛ کسایی که ریاضیشون خوبه در کمترین زمان ممکن میتونن این تست رو حل کنن.

تفاوت تصویری دریاچه و ماهیگیر؛ افرادی که تیزبینن به راحتی میتونن تفاوت دوتا تصویر رو پیدا کنن.

تست شخصیت برگ و پر؛ آیا به راحتی اعتماد می کنید؟ آیا مشکوک هستید؟ اولین چیزی که می بینید آن را آشکار می کند

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − نه =

دکمه بازگشت به بالا