;
سرگرمی

تنها 1 درصد از مردم می توانند حیوان سوم را در این تصویر در 3 ثانیه ببینند!

تست بینایی دلفین: آن چه می بینید، یک توهم نوری تصویری است که ذهن را درگیر می کند، این تست های سرگرمی که عمیقاً جذاب هستند و تغییر شکل می‌دهند از یک شی یا نقاشی یا افراد تشکیل شده اند که با روش های ساده اما دقیق مغز را برای درک اشیا به چالش می کشد.

انواع بسیاری از توهمات نوری مانند توهمات فیزیکی، فیزیولوژیکی و شناختی وجود دارد. این توهمات نوری نیز بخشی از حوزه روانکاوی هستند زیرا تا حدودی به نحوه درک شما از چیزها مربوط می شوند.

 

این رو هم ببین: آزمون ازدواج: کدوم یکی با خانوم ازدواج می کنه؟

 

مغز انسان عادی می تواند به اشیا یا تصاویر به گونه ای متفاوت نگاه کند و از هر زاویه ای برداشت متفاوتی را شکل دهد. در یکی از این تصاویر هوشمندانه که وب سایت گفتنی به اشتراک می گذارد، می توان در تصویر دلفین در حال خوردن ماهی مشاهده کرد که در آن حیوان سومی در داخل تصویر پنهان شده است. حال از شما می خواهیم حیوان سومی که در این تصویر پنهان شده را تشخیص دهید. اما مراقب باشید! شما فقط 3 ثانیه فرصت دارید! گفته می شود تنها 1 درصد از مردم می توانند حیوان سوم را در این تصویر در 3 ثانیه ببینند! آیا شما هم می توانید جزو آن یک درصد باشید؟ پس بزن بریم.

حیوان سوم کجاست؟ 3 ثانیه فرصت دارید

همچنین بخوانید: حیوان مخفی در بین درختان را پیدا کنید!

.

.

.

.

ببینید: تست شخصیت عاقل بودن: چند حیوان در این تصویر پنهان شده است؟

تست بینایی دلفین

تصویر بالا توسط ستاره TikTok در Hectic Nick به اشتراک گذاشته شد که بینندگان را به چالش کشید تا سومین حیوان را در این تصویر از یک دلفین در حال خوردن ماهی با یک کشتی در حال عبور در گوشه پیدا کنند. او همچنین ادعا کرد که تنها 1 درصد از مردم می توانند حیوان سوم را در این تصویر پیدا کنند.

این تصویر توهم نوری تنها راه سرگرم کننده دیگری برای آزمایش IQ شماست. با این حال، انجام یک تست IQ واقعی راه خوبی برای دانستن سطح IQ شما است.

اگر فکر می کنید ماهی حیوان دیگر است، در اشتباهید. این توهم نوری دلفین و ماهی می تواند نشان دهد که بینایی شما واقعا چقدر خوب است. اگر هنوز نتوانستید حیوان سوم را پیدا کنید، تصویر را ورق بزنید. Tiktoker به بینندگان اشاره کرد و گفت: “سعی کنید تمرکزتان را بالا ببرید و ممکن است بتوانید آن را ببینید.” این ترفند ساده شما را به پاسخی که در تصویر زیر نشان داده شده است هدایت می کند:

.

.

.

.

.

.

.

جواب تست بینایی دلفین

جواب تست بینایی دلفین

گوشی خود را وارونه کنید، دسته ای از پرندگان را خواهید دید که بر فراز اقیانوس پرواز می کنند – و سپس دلفین هم پلیکان می شود و هم پرنده دیگر. این تصویر باعث شده است که هزاران بزرگسال در حالی که سعی می کنند صورت سومین حیوان پنهان شده در دریا را با ماهی و کشتی ببینند، سر خود را می خارند. مطالعات نشان می دهد که هر چه بیشتر مغز خود را با پازل های دشوار تمرین دهید، باهوش تر خواهید بود.

توهمات نوری همیشه بینش شگفت انگیزی از نحوه عملکرد مغز ما می دهد. ترکیبات خاصی از رنگ، نور و الگوها می توانند مغز ما را فریب دهند تا چیزی را که وجود ندارد به صورت بصری درک کند. بنابراین به ما بگویید، آیا سومین حیوان پنهان شده در این تصویر توهم نوری را شناسایی کردید؟

 

 

لینک های مرتبط:

6 ثانیه وقت دارید چهره بیماران را در تصویر دکتر پیدا کنید!

آیا می توانید حیوان پنهان شده را در 5 ثانیه پیدا کنید؟

اگر ظرف 6 ثانیه سگی را که در آشپزخانه پنهان شده است ببینید، شما یک شاهین هستید!

چه عددی می بینید؟با این تست بینایی بفهمید آیا آستیگمات هستید یا نه؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا