;
سرگرمی

6 ثانیه وقت دارید چهره بیماران را در تصویر دکتر پیدا کنید!

تست بینایی دکتر: آیا می توانید بیماران دکتر را در 6 ثانیه تشخیص دهید؟ توهم نوری تصویری است که ذهن را دچار سردرگمی می کند. این توهمات نوری نیز بخشی از حوزه روانکاوی هستند زیرا تا حدودی نحوه درک شما از چیزها روشن می شوند.

مغز یک انسان عادی می تواند به اشیا یا تصاویر به گونه ای متفاوت نگاه کند و از هر زاویه ای برداشت متفاوتی را شکل دهد. یکی از این تصویرهای هوشمندانه را می توان در طرحی در دهه 1880 از یک مرد (پزشک) با تصویر چهره های پنهان مشاهده کرد. در این بخش از سرگرمی در وب سایت گفتنی به این تست بینایی پاسخ دهید و مغز خود را به چالش بکشید.

 

تصویر زیر در دهه 1880 به عنوان یک پازل پیچیده و برای کودکان طراحی شده است. در این توهم نوری، دو چهره در جایی از بدن مرد پنهان شده اند. این شما را به چالش می کشد که به یک پزشک کمک کنید تا بیمارانش را پیدا کند. شما باید آن چهره های پنهان، یعنی بیماران دکتر را شناسایی کنید.

 

تست بینایی دکتر: تا 6 ثانیه وقت دارید دو چهره پنهان در عکس را بیابید.

همچنین بخوانید: این معما تشخیص می دهد شما جاه طلب هستید یا ساده لوح

.

.

.

تست بینایی دکتر

به این نقاشی توهم نوری از نزدیک نگاه کنید. اشاره به یافتن چهره های پنهان این است که بیماران دکتر خیلی راه دوری نرفته اند. در واقع، ممکن است بگویید آنها دقیقاً به صورت او خیره شده اند. و سعی کنید صورت مرد پنهان را در طرح ببینید.

این خیلی عجیبه: تست دردسر بزرگ تو راهه! کی همسر پیرمرد ناقلاست؟!

.

.

.

.

.

.

ممکن است در ابتدا پیدا کردن دو چهره پنهان در طرح دکتر بسیار دشوار به نظر برسد. اما برای تعیین محل چهره‌ها در داخل پزشک، ابتدا باید چشمان خود را به سمت پیشانی بسیار بزرگ او هدایت کنید. تشخیص مرد دوم بسیار دشوارتر است زیرا او در سایه ها پنهان شده است. اگر به سمت جلیقه او بروید، می‌بینید که دکمه‌هایی که او را در کنار هم نگه می‌دارند، اصلاً دکمه‌ نیستند، بلکه ابرو، چشم، بینی، دهان و چانه یک فرد با نیم رخ است.

پاسخ تست

.

.

.

پاسخ تست بینایی دکتر

لینک های مرتبط:

داستان عشق پستچی از چیستا یثربی بدون سانسور

تست شخصیت عشق: با این تصویر بفهمید شما چگونه عاشق می شوید؟

اگر بتوانید کلاه را پیدا کنید، ثابت می کنید که ذهنی درخشان دارید

تست هوش عدد 9: 9 را در بین انبوه عددها بیابید!

تست بینایی گربه متفاوت: زیر 5 ثانیه پیداش کن و رکورد بزن!

 

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − هشت =

دکمه بازگشت به بالا