;
سبک زندگیمهارت های زندگی

جذب فوری ثروت با گیاهان: کجای خونه باید بگذاریم؟

جذب فوری ثروت با گیاهان: پیش از اینکه به سراغ راهکارهایی برویم که به جذب بیشتر ثروت با کمک گیاهان منجر می‌شوند؛ باید به این سوال پاسخ دهیم که چرا وجود گیاهان در منزل می‌تواند به تولید ثروت بینجامد؟ همانطور که می‌دانیم گیاهان در فرایند فوتوسنتز، بخش زیادی از کربن دی اکسید را دریافت کرده و به اکسیژن تبدیل می‌کنند. با یک سبک زندگی دیگر از مجله گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: تمیز کردن پشت قابلمه با راهکارهای خانگی بدون زحمت

فنگ‌شویی که به معنای باد و آب است، خرافات، شبه‌علم، یک فلسفه و فن باستانی در چین است که ادعا می‌کند دکوراسیون مناسب و چیدمان می‌تواند بر سلامتی، شادی، موفقیت، هماهنگی و به‌طور کلی نیروی چی تأثیر داشته باشد.

فنگ_شویی

به همین دلیل است که وجود گیاهان در منزل نه تنها می‌تواند منجر به ایجاد یک فضای آرامش‌بخش شود؛ بلکه سلامت افراد را به دنبال دارد. در چنین فضای آرامش‌بخشی است که ذهن افراد از دغدغه‌های روزانه آزاد شده و فرصتی برای تفکر و خلاقیت پیدا می‌کنند.

در کنار این‌ها متخصصان علم فنگ شویی معتقد هستند که که وجود گیاهان در خانه باعث ساطع شدن انرژی‌های مثبت و روی آوردن اقبال مساعد به شما خواهد شد.

شاید به دردت بخوره: بهترین روش تمیزکردن مبل در منزل

این هم جالبه: روانشناسی شخصیت | اگر کسی این رفتار را با شما داشت بدانید از شما متنفر است!

حضور کدام گیاهان در خانه می تواند به جذب فوری ثروت کمک کند؟

در علم فنگ شویی برخی از گیاهان هستند که به گیاه ثروت شهرت پیدا کرده اند. متخصصان این علم معتقد هستند که حضور چنین گیاهانی در منزل باعث می‌شود که ثروت بیشتری به سمت شما جذب شده و پول و انرژی مثبت در خانه شما جریان پیدا کند. برخی از این گیاهان عبارتند از:

1. گیاه سانسوریا

سانسوریا

گیاه سانسوریا یک گیاه بسیار زیبا است که می‌تواند ضمن تمیز کردن هوای خانه یا محل کار، یون‌های مثبتی را نیز در هوا پراکنده کند. به این ترتیب انرژی منفی ایمرا در محیط از بین رفته و بیشتر محیط از انرژی‌های مثبت آکنده می‌شود.

این مطلب هم مفیده: بهترین روش دم کردن زعفران: آب جوش و یخ نیست!

2· گیاه یشم

گیاه یشم

یشم یک گیاه بسیار زیبا با طول عمر زیاد است که حتی می‌تواند تا دهه‌ها سلامت خود را حفظ کند. این گیاه را می‌توانید به هر مقداری که می‌خواهید؛ در داخل منزل خود قرار دهید. همچنین انواع مختلف آن می‌توانند خوش شانسی را برای شما به ارمغان آورند. گیاه یشم به دلیل انرژی مثبتی که دارد؛ بهترین گزینه برای هدیه دادن به افرادی است که کسب و کار خود را به تازگی راه اندازی کرده اند.

3· بامبو

بامبو

یکی دیگر از گیاهانی که می‌تواند منجر به جذب ثروت و خوش شانسی شود؛ بامبو است. در علم فنگ شویی گفته می‌شود که شما می‌توانید تعداد شاخه های مشخصی از بامبو را در قسمت‌های مختلف خانه خود که در این علم به عنوان دروازه‌های خلاقیت و موفقیت تحصیلی، سلامت و خانواده و ثروت محسوب می‌شوند؛ قرار دهید.

تعداد شاخه‌های بامبو که برای قرار دادن در این قلمروها توصیه شده است؛ به ترتیب برابر 5، 7 و 8 ساقه هستند. همچنین گفته می‌شود که حضور 10 شاخه بامبو در خانه می‌تواند منجر به تکامل خوشبختی شده و با قرار دادن 21 ساقه بامبو، می‌توانید ثروت را مهمان همیشگی خانه خود کنید.

این هم جالبه: بهترین روشهای از بین بردن لکه های روغن از دیوار آشپزخانه!

4· درخت پول

درخت پول

شاید شما نام این گیاه را در کارتون پینوکیو شنیده باشید. هرچند میوه‌های این درخت، سکه‌های طلا نیستند؛ اما حضور آن در خانه می‌تواند ذهن شما را برای جذب ثروت فعال کند. درخت پول از سری گیاهان جذب کننده ثروت است که نیاز زیادی به مراقبت ندارد؛ زیرا در دسته گیاهان گرمسیری قرار می‌گیرد.

شما می‌توانید این درخت را در محل کار خود قرار داده و از تاثیر آن بر افزایش پول و جذب سرمایه‌های هنگفت، شگفت زده شوید. در علم فنگ شویی توصیه می‌شود که پنج درخت پول تهیه کنید که ساقه اصلی آن‌ها از سه یا پنج شاخه فرعی در هم تنیده شده باشد. نکته مهم این است که در این علم، نگهداری از چهار درخت پول، به شدت نهی شده است.

نحوه جذب ثروت با گیاهان

اگر می‌خواهید با نگهداری از گیاهان در داخل خانه، ثروتمند شوید؛ باید علاوه بر تهیه یک گیاه مناسب، آن را در جای درست نیز قرار دهید. در علم فنگ شویی توصیه می‌شود که برای جذب ثروت، گیاه را در نقاطی از خانه مانند قسمت شرقی، جنوب شرقی و جنوب قرار دهید.

نکته مهم اینجا است که طبق توصیه‌های این علم، قسمت‌های شمالی، جنوب غربی، شمال غربی و غربی خانه، محل‌های مناسبی برای قرار دادن گیاهان نیستند. زیرا عنصر چوب می‌تواند باعث تضعیف انرژی باگوا شود.

این موقعیت قرارگیری گیاهان، تا حد زیادی به نوع گیاه نیز وابسته است. به عنوان مثال توصیه می‌شود که گیاه سانسوریا را در آستانه در قرار دهید؛ به این ترتیب نه تنها می‌توانید از انرژی مثبت آن استفاده کنید بلکه می‌توانید مانع از پخش شدن موارد آلرژی زای این گیاه در محیط خانه شوید. همچنین توصیه می‌شود که درخت پول را در قسمت شمالی محل کار خود قرار دهید تا ثروت را به سمت شما جذب کند.

جمع بندی مهم

هرچند گیاهان به خودی خود نمی‌توانند ثروت ما را افزایش دهند و فقط کارکرد فتوسنتز دارد؛ اما فضای مثبتی که در حضور آن‌ها به وجود می‌آید، باعث می‌شود که ذهن شما برای فکر کردن آزادتر شده و ایده‌های خلاقانه‌تری به ذهن شما برسند. باید دقت کنید که برای جذب ثروت فوری با گیاهان، حتما گیاه درستی را انتخاب کرده و آن را در جای مناسبی قرار دهید.

برایتان جالب خواهد بود

بهترین روش های آسان و جالب برای تمیز کردن برگ گیاهان خانگی!

روح فرهنگ ژاپنی در فنجان‌های ساکور + نحوه ساخت این فنجان های جادویی

ترفند جدید برای گرفتن نفح حبوبات به روش مادربزرگ ها

بهترین روش تفت دادن زرشک برای پلو که نمی دونستی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =

دکمه بازگشت به بالا