;
سرگرمی

با پیدا کردن قطعه ای که با بقیه مطابقت ندارد، مهارت های بصری خود را ثابت کنید.

تست بینایی قطعه پازل متفاوت: چرا چند دقیقه استراحت نمی کنید؟ از این چند دقیقه برای استراحت و تفریح ​​با این تست بصری که پیشنهاد می کنیم استفاده کنید. شما می توانید با یک تیر دو نشان را بزنید: لحظه ای استراحت کنید و مهارت های خود را ارزیابی کنید. بنابراین قبل از انجام آزمون برای تمرکز و دقت وقت بگذارید.

در تست بینایی قطعه پازل متفاوت، ما یک پازل بزرگ را به شما ارائه خواهیم داد که تقریباً تمام قطعات در جای مناسب، اما جدا از یکدیگر قرار دارند. با این حال، یکی از قطعات در جای مناسب قرار نخواهد گرفت و هدف شما یافتن آن خواهد بود. قطعات بسیار زیادی وجود دارد، گم شدن آن آسان است.

اما با تحلیل دقیق تک تک جزئیات و هر قطعه به موقعیت و جایگاه یکی از قطعاتی که از منطق پیروی نمی کند پی خواهید برد.بنابراین برای قبولی در این آزمون از حس مشاهده و منطق خود استفاده کنید. ضروری است که این قطعه را پیدا کنید تا بتوان پازل را جمع کرد.

جالب است بداند: استایل پرنسس های دیزنی واگعیه یا کیکه؟

تصویر تست بینایی قطعه پازل متفاوت

تست بینایی قطعه پازل متفاوت 1

.

.

باید بدانید که تست های بینایی به شما این امکان را می دهد که هم بینایی و هم توانایی های شناختی خود را ارزیابی کنید . در واقع، مدت زمانی که برای قبولی در یک تست بینایی صرف می شود، به شما کمک می کند تا ارزیابی اولیه ای از وضعیت چشمان خود داشته باشید. همچنین، این نوع چالش بصری به شما این امکان را می دهد که مشکلات تمرکز احتمالی و شکاف های فکری در عملکرد خود را شناسایی کنید.

.

.

.

پاسخ تست بینایی قطعه پازل متفاوت

ما به شما کمک می کنیم تا آزمون را تمام کنید. برای تکمیل چالش باید به هم پیوستگی قطعات را در نظر می گرفتید و اگر دقت کنید متوجه می شوید که یکی از قطعات پازل مانع از مونتاژ می شود. برای پیدا کردن این قطعه، روی ردیف وسط، ردیف 5 تمرکز کنید. قطعه دوم از سمت راست مناسب نیست.

تست شخصیت: آیا معمولاً در موقعیت‌های جدید فردی جسور هستید یا محتاط؟

عالیه: سوسک چت عاشقانه پسر با دختر: ویدیوی چتی که هیجان زده میشین!

تست بینایی قطعه پازل متفاوت 2

آیا تست بینایی قطعه پازل متفاوت را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

مطالب جالب پیشنهادی:

پیشنهادی: داستان مهمان و همبستر شدن با زن صاحب خانه+ حکایت مثنوی

لیست کلمات ۳ حرفی در حل جدول! از این به بعد خدای جدول شو!

اولی چرم فروش دومی پرده فروش سومی یاقوت فروش: جواب چیه؟

نسخه جدید پسران برتر از گل(F4) با اعضای بی تی اس+ ویدیو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 1 =

دکمه بازگشت به بالا