;
سینمافرهنگ و هنر

سال رویایی برای طرفداران ارباب حلقه ها + عناوین و داستان فیلم

طرفداران می‌توانند انتظار داشته باشند فصل دوم سریال “حلقه‌های قدرت” و یک انیمیشن به نام “جنگ روهیریم” در سال 2024 به نمایش در بیاید. با بخش فرهنگ و هنر مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

درباره “جنگ روهیریم” از کمپانی برادران وارنر باید گفت: “بردران وارنر تصمیم گرفته است دوباره به دنیای ارباب حلقه‌ها باز گردد تا این فرنچایز را به سینماهای بزرگ بازگرداند.” و چیزی که مشخص است این یک انیمیشن است که سری فیلم های پیترجکسون در مورد دنیای تالکین الهام گرفته است.
این فیلم با عنوان ‘ارباب حلقه‌ها: جنگ روهیریم’ یک اسپین‌آف/پیش‌داستان است که داستان هلم همرهند، پادشاه روهان، که بیش از 250 سال پیش از رویدادهای ‘ارباب حلقه‌ها‘ حکومت می‌کرد، را روایت می‌کند.

اگرچه “جنگ روهیریم” یک نمایش متفاوت نسبت به فیلم های ارباب حلقه های برادران وارنر است، تهیه‌کنندگان همچنان به پیوستگی ارزش می‌دهند. بنابراین، میراندا اوتو، بازیگر نقش ائووین در فیلم‌های “ارباب حلقه‌ها”، نقش ائووین را در انیمیشن نیز ایفا خواهد کرد.

خیلی جالبه ببینید: زندگی عاشقانه نجم الدین شریعتی پاکترین مرد ایران+ عکس خانوادگی

سال رویایی برای طرفداران ارباب حلقه ها 4

در این زمینه CBR گفت: “تبدیل یکی از پرفروش‌ترین و پرستایش‌ترین فرانچایزها به یک انیمه گامی شگفت‌آور و خطرناک است. یکی از دلایل موفقیت بزرگ “ارباب حلقه‌ها”، ایجاد انسجام داستانی و تصویری بی‌نقص در زمان خود و ترکیب تاثیرگذار سینما و افکت‌ها بود.”

در ابتدا قرار بود این انیمیشن در آوریل منتشر شود ولی متاسفانه اکران این انیمیشن به دسامبر موکول گردیده است و تایم بیشتری باید صبر کرد.

سال رویایی برای طرفداران ارباب حلقه ها 3

این مطلب هم جالبه: رشد غیر عادی دماغ نصرالله رادش بعد از عمل زیبایی+ عکس

سال رویایی برای طرفداران ارباب حلقه ها

سال رویایی برای طرفداران ارباب حلقه ها: پروژه مهم دیگراز “ارباب حلقه‌ها” فصل 2 سریال “حلقه‌های قدرت” از امازون پرایم است.

Screen Rant داستان فصل دوم را به اشتراک گذاشت: “فصل 1 با ساخت سه حلقه قدرت الف ها به پایان رسید و بر خلاف رمان‌های تالکین، میتریل کلید ساخت آن‌هاست. ساخت حلقه‌های بیشتر به میتریل بیشتری نیاز دارد، به این معنی که داستان خازاد دوم و بالراگی درنده ای که در زیر معادن است، بدون شک مهم خواهد بود. در همین حال، گاندالف به سرزمین‌های رهون، منطقه‌ای مهم در این فصل از سریال که تالکین هرگز در داستانش به آن نپرداخته است، سفر می‌کند.”

سال رویایی برای طرفداران ارباب حلقه ها

فصل 1 “حلقه‌های قدرت” با واکنش‌های مختلف مخاطبان روبرو شد. با این حال، امازون با سبک مشابه در اختراع عناصر جدید و بازشکل دادن شخصیت‌ها از کتاب‌های “ارباب حلقه‌ها” ادامه خواهد داد.

در تصاویری از یک مجموعه ساختاری مربوط به فصل دوم نشان از که یک ساختار منظم و زیبا، برج‌ها و آبنمایی به همراه مسیرهای پوشیده شده را نشان می‌دهد.

طرفداران پیش‌بینی کرده‌اند که این تصاویر به معنای این است که فصل دوم شخصیت‌ها را به سرزمین الدون، منطقه الون از سرزمین خیالی “ارباب حلقه‌ها” خواهد برد.”

سال رویایی برای طرفداران ارباب حلقه ها 2

فصل دوم “حلقه‌های قدرت” هنوز تاریخ انتشار رسمی‌ای دریافت نکرده است، اما از آنجایی که اکنون در مرحله پس‌ از تولید قرار دارد، می‌توان انتظار داشت که احتمالا در تابستان یا پاییز 2024 منتشر شود.

به نظر شما آیا این 2 عنوان جذاب از مجموعه ارباب حلقه ها و دنیای تالکین علاقه مندان را سیراب خواهد کرد سال رویایی برای طرفداران ارباب حلقه ها به ثمر می رسد؟ یا مانند فصل 1 سریال حلقه های قدرت بازخوردهای متفاوتی را دریافت می کند؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 8 =

دکمه بازگشت به بالا