;
سرگرمی

تست بینایی ماهی تک پر: کدوم ماهی سینگله و جفت نداره؟!

تست بینایی ماهی تک پر:  تست های بینایی به سرگرمی مورد علاقه هزاران نفری تبدیل شده است که می‌خواهند اوقات فراغت خود را صرف ورزش کردن ذهن و مغزخود و تقویت مهارت‌های شناختی خود کنند.

در دریای آزاد، هر ماهی جفت خودش را پیدا می کند. اما یکی از ماهی ها هنوز یار و نیمه گمشده اش را نیافته است. آیا نبوغ بینایی شما زبانزد است؟ پس ماهی که یار ندارد را ظرف 4 ثانیه پیدا کنید!

شاید برایتان جالب باشد: آزمون شناخت زوج لاکچری: اگر خودتان را زبل و باکله می دانید کدام زوج ثروتمند هستند؟!

تست بینایی ماهی تک پر: کدوم ماهی سینگله و جفت نداره؟!

از دست نده: معمای تصویری اسب در خانه: اگر ظرف 3 ثانیه پیداش کنی سلطان تیزچشمایی!

تست بینایی ماهی تک پر

.

خیلی جالبه: باهوش‌ ترین زنان و مردان متولد کدام ماههای سال هستند؟

.

.

از دست نده: شخصیت شناسی خال های بدن را بفهمید، این که در کدام قسمت بدن خال دارید حقایق جالبی را لو می دهد

تست بینایی ماهی تک پر:

بازی‌های ذهنی تمرین‌های مغزی عالی هستند، علاوه بر آموزش سرعت پردازش اطلاعات توسط مغز، بازی‌ها می‌توانند به بهبود حافظه نیز کمک کنند.

.

.

خیلی جالبه: تست بینایی کفش: به نوید کمک کن تو این اتاق شلخته لنگه کفش خودش رو پیدا کنه

.

جواب تست بینایی ماهی تک پر

خیلی جالبه: آزمون شناسایی داماد: کدوم مرد با این زن ازدواج خواهد کرد؟

جواب تست بینایی ماهی تک پر

تعریف هوش توسط گاردنر استاد دانشگاه هاروارد

تست بینایی ماهی تک پر: هوش عبارت است از “توانایی درک آسان و خوب، توجه به آنچه ضروری است، حل موقعیت ها یا مشکلات جدید بر اساس تجربیات انباشته شده قبلی و زیرکی”.

گاردنر، استاد دانشگاه هاروارد، از مفهوم سنتی هوش مبتنی بر IQ انتقاد کرد. هفت نوع هوش در کتاب او به نام «فریم‌های ذهن: نظریه هوش‌های چندگانه» توضیح داده شد و بعداً با دو نوع دیگر تکمیل شد که نهمین مورد آن است. بحث برانگیزترین آنها هوش معنوی یا وجودی بود.

به گفته متخصصان روان‌درمانی که این نظریه را توضیح می‌دهند، افرادی که هوش بصری و فضایی خود را توسعه داده‌اند، می‌توانند مفاهیم هندسی و فضایی را راحت‌تر تصور، درک و به صورت بینایی و تیزبینی نشان دهند.

شاید جالب باشد: تست شخصیت شناسی کارت: یه کارت انتخاب کن و یه پیشگویی خفن درباره خودت بخون! ببین چی در انتظارته؟

درست مانند ماهیچه های ما، مغز ما نیز نیاز به تمرین دارد و در وضعیت خوبی قرار دارد  البته، یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار این است که به طور منظم قدرت مشاهده خود را آزمایش کنیم.

حل بازی فکری و پازل علاوه بر سرگرمی بودن، فواید بی شماری نیز دارد. حل پازل ها و بازی های فکری ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می کند که به بهبود حافظه کمک می کند. بازی های پازل مغز شما را برای دیدن رویکردهای مختلف برای مشکلات آموزش می دهند. و در آخر تست ها و معماها به تمرین عضلات چشم شما کمک می کنند.

.

.

این تست هم جالب و چالشیه: تست هوش ریاضی 3 ها رو با هم جمع بزن اگه واقعا ریاضیت خوبه!

.

.

آیا بازی های آموزشی مغز می توانند ذهن شما را جوان نگه دارند؟

تست بینایی ماهی تک پر: روانشناسان دریافته‌اند که آموزش شناختی در واقع می‌تواند برای مهارت‌هایی مانند حافظه و حل مسئله بازده داشته باشد. اما دانشمندان هنوز در حال بررسی جزئیات مربوط به بهترین روش تبدیل این آموزش به بازی های مغزی هستند که کارآمد هستند.

شاید جالب باشد: آزمون شناخت بلاگر دیوانه: اگر زیرکی بگو کدام بلاگر یه تخته اش کمه؟!

مطالعه دانشمندان علوم اعصاب بر روی مغز

تست بینایی ماهی تک پر: دانشمندان علوم اعصاب در سراسر جهان در حال کار بر روی ایجاد یک نظریه کلی در مورد چگونگی عملکرد یک مغز سالم هستند. مشابه روشی که نظریه بیگ بنگ یک توضیح احتمالی برای کیهان ارائه می دهد و به هدایت تحقیقات در مورد منشأ جهان کمک می کند، یک نظریه عملکرد سالم مغز توضیحی ممکن از نحوه عملکرد مغز و کل سیستم عصبی ارائه می دهد و کمک می کند.

تئوری عملکرد مغز سالم همچنین ممکن است به توضیح چگونگی آسیب‌ها و بیماری‌ها در عملکرد مغز کمک کند و در نتیجه به محققان کمک کند تا مسیرهای جدیدی را برای تحقیقات در مورد آسیب‌های مغزی و بیماری‌های مغزی شناسایی کنند.

دانش بیشتر در مورد عملکرد سالم مغز نیز ممکن است به الهام بخشیدن به توسعه فناوری‌های هوشمند کمک کند که برخی از قابلیت‌های بی‌نظیر مغز انسان را تقلید می‌کنند. اگر ابرکامپیوترها – که هر کدام می توانند سالانه میلیون ها دلار برق و همچنین مقادیر زیادی آب خنک کننده مصرف کنند – بتوانند با کارایی انرژی و قدرت پردازش مغز مطابقت داشته باشند، مصرف انرژی عظیم آنها به شدت کاهش می یابد و علم و نوآوری به جلو می روند. .

دانشمندان علوم اعصاب پیشرفت هایی را در جهت درک مغز داشته اند. آنها مناطقی از مغز را شناسایی کرده اند که عملکردهای خاصی از جمله عملکرد گفتار و حرکتی را تنظیم می کنند و می توانند تغییرات ساختاری و عملکردی را که در طول عمر حیوان در مغز رخ می دهد، تشخیص دهند.

سطح IQ به چه معناست؟

تست بینایی ماهی تک پر: افرادی که دارای ضریب هوشی بالاتر از 140 هستند در فعالیت های خلاقانه مهارت فوق العاده ای دارند و دیگران را رهبری می کنند. ضریب هوشی بین 131 تا 140 به کمتر از 3 درصد از جمعیت می رسد.

سطح ضریب هوشی بالای 140

تست بینایی ماهی تک پر: افرادی که دارای ضریب هوشی بالاتر از 140 هستند در فعالیت های خلاقانه مهارت فوق العاده ای دارند و دیگران را رهبری می کنند. آنها نابغه های واقعی هستند، آنها نظریه ها و ابزارهای جدیدی را کشف می کنند. 0.2 درصد از جمعیت را تشکیل می دهد. از جمله شخصیت های معاصری که با ضریب هوشی بالا شناخته می شوند می توان به بیل گیتس یا استیون هاوکینگ اشاره کرد.

سطح هوش 131 تا 140

تست بینایی ماهی تک پر: ضریب هوشی بین 131 تا 140 به کمتر از 3 درصد از جمعیت می رسد. افراد با این ضریب هوشی متخصصان، محققین یا مدیران بسیار خوبی هستند. آرنولد شوارتزنگر و نیکول کیدمن دارای ضریب هوشی هستند که در این مقادیر قرار می گیرد.

سطح هوش 121 تا 130

تست بینایی ماهی تک پر: مقادیر بین 121 و 130 بسیار بالاتر از میانگین هستند. افراد با این مقدار ضریب هوشی می توانند به راحتی تحصیلات دانشگاهی را به پایان برسانند و در پست های مدیریتی یا در فعالیت های خلاقانه به نتایج فوق العاده ای دست یابند. افراد دارای این ضریب هوشی 6 درصد از جمعیت را تشکیل می دهند.

سطح هوش 111 تا 120

هوش بالاتر از حد متوسط ​​است. حدود 12 درصد از جمعیت این مقادیر IQ را دارند.

سطح هوش 101 تا 110

ضریب هوشی بین 101 تا 110 متوسط ​​در نظر گرفته می شود و 25 درصد از جمعیت را نشان می دهد.

سطح هوش 91 تا 100

ضریب هوشی بین 91 تا 100 به عنوان هوش متوسط ​​در نظر گرفته می شود. این مقادیر IQ نشان دهنده 25٪ از جمعیت است.

این مطالب هم پیشنهاد می شوند:

حتما ببینید: آزمون شناسایی زنده ماندن: کی عقلش میکشه و زنده می مونه؟!

حتما ببین: خطای تصویری مادربزرگ: چه نکته غیر عادی در این عکس هست؟!

این هم جالبه: اگر خیلی باهوشی بگو کدوم یکی از این آدما از زندگی ناامید شده؟

این معما رو هم از دست نده: معمای تصویری خرچنگ مخفی را در این منظره شکار کنید و نشان دهید چشم قوی دارید!

خیلی جالبه حتما بخوانید: داستانی بر اساس واقعیت: پسر دانشجویی که در عشق رکب خورد!

حتما ببین: مردان و زنان کدام ماههای سال زیبا هستند؟

معمای تصویری مکعب: اگه تیزبینی ظرف 7 ثانیه اونی که فرق داره پیدا کن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − هفت =

دکمه بازگشت به بالا