;
سرگرمی

اگر خیلی باهوشی بگو کدوم یکی از این آدما از زندگی ناامید شده؟

معمای شناسایی فرد ناامید: در یک فروشگاه افرادی را مشاهده میکنیم که در صف تحویل کالای خود ایستاده اند و منتظرند تا نوبتشون برسه تا کالاهایی رو که خریدن صندوق دار حساب کنه.در حالی که یکی از این افرادبه شدت از زندگی ناامید شده است.

آیا میتونی با توجه به علائم و نشانه هایی که در تصویر موجوده بگی کدوم فرد قصد داره به زندگی خودش پایان بده؟

شاید برایتان جالب باشد: آزمون شناخت زوج لاکچری: اگر خودتان را زبل و باکله می دانید کدام زوج ثروتمند هستند؟!

اگر به دنبال اثبات قدرت بینایی و دیگر مهارت های شناختی خود هستید، معمای شناسایی فرد ناامید را دنبال کنید.پس با دقت و تمرکز بالا به دقت به تصویر معمای شناسایی فرد ناامید نگاه کنید تا بتونید جواب این آزمون رو با موفقیت بدید.

حتما ببینید: باهوش‌ ترین زنان و مردان متولد کدام ماههای سال هستند؟

تصویر معمای شناسایی فرد ناامید

برای جواب دادن به معمای شناسایی فرد ناامید دارای محدودیت زمانی 9 ثانیه ای می باشید،پس دقت و توجه کافی را معطوف به تصویر کنید.

از دست نده: شخصیت شناسی خال های بدن را بفهمید، این که در کدام قسمت بدن خال دارید حقایق جالبی را لو می دهد

معمای شناسایی فرد ناامید

این هم جالبه: آزمون شناسایی مرد فقیر: زرنگ ها بگین که کدوم مرد فقیره؟ چرا؟

شما می توانید با اختصاص تنها چند دقیقه از وقت فراغت خود برای انجام این سوالات و بازی های معمایی، سلامت مغز خود را در سنین کهنسالی و میان سالی تضمین نمائید.

بسیاری از معماهای تصویری بیشتر از آنکه نیازمند منطق و تحلیل باشند، تلاش دارند تا توانایی های شناختی شما را به صورت عملی محک بزنند. در بسیار از اوقات ذهن آنقدر گرفتار کلیات شده است که نمی تواند بدیهی ترین چیزها را مشاهده کند. لذا این سوالات تصویری تلاش می کند تا قدرت تمرکز و جزئی نگری را در ما افزایش دهند. با انجام مستمر چنین آزمون هایی متوجه خواهید شد که چه اندازه دقیق تر و جزئی نگرتر شده اید.

.

حتما ببین: خطای تصویری مادربزرگ: چه نکته غیر عادی در این عکس هست؟!

.

برای دیدن پاسخ معمای شناسایی فرد ناامید می توانید به پایین صفحه بروید:

این تست هم جالب و چالشیه: تست هوش ریاضی 3 ها رو با هم جمع بزن اگه واقعا ریاضیت خوبه!

.

.

رسیدن به پاسخ معمای شناسایی فرد ناامید  وابسته به قدرت تمرکز و جزئی نگری شماست. اگر در یک نگاه نتوانستید از تصویر چیزی متوجه شوید،ایرادی ندارد چون ما بزودی جواب این آزمون را خواهیم گذاشت.

.

خیلی جالبه: آزمون شناسایی دزد مخفی: کدام خانواده یک دزد را قایم کرده اند؟!

.

پاسخ معمای شناسایی فرد ناامید

پسر جوان از زندگی خود ناامید شده است. این جوان، محصولاتی حمل می کند (آجر و طناب) که در مقایسه با سایر افرادی که وسایل تمیزکننده، سم جوندگان و ورزش را حمل می کند، ارتباطی با هم ندارند.

حتما ببین: آزمون شناسایی داماد: کدوم مرد با این زن ازدواج خواهد کرد؟

پاسخ معمای شناسایی فرد ناامید

خب آیا توانستید در زمان کمتر از 9 ثانیه به جواب مناسب برای معمای شناسایی فرد ناامید برسید؟

حتما ببینید: تست هوش ژاکت دزد مخفی کدوم بچه ست؟ کارآگاه های حرفه ای زود می گیرن!

مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد:

همچنین برای دیدن و خواندن جذاب ترین مطالب حتما از بخش عجایب و هنر بازدید کنید!

شاید جالب باشد: قصه دشمن در لباس دوست: حکایت عیسی به دین خود، موسی به دین خود

هوش دیداری – فضایی چیست؟!

آزمون هوش خانواده: توانایی درک اطلاعات فضایی و دیداری، دگرگون کردن آن‌ها و ساخت تصاویر ذهنی بدون حضور محرک اصلی را دربر می‌گیرد. هوش فضایی توانایی ساختن تصاویر ذهنی سه بعدی و حرکت دادن و چرخاندن آن تصاویر را نیز دربر می‌گیرد. در ضمن توانایی شما برای مذاکره با محیط و دنیای پیرامون شما وابسته به این هوش می‌باشد.

این نوع هوش توانایی درک پدیده های بصری است. یادگیرنده‌ها دارای این نوع هوش، گرایش دارند که با تصاویر فکر کنند و برای به دست آوردن اطلاعات، نیاز دارند یک تصویر ذهنی واضح ایجاد کنند. آنها از نگاه کردن به نقشه ها، نمودارها، تصاویر، ویدیو و فیلم خوششان می‌آید.

هوش فضایی در همه افراد وجود دارد و مانند هوش های دیگر قابل اندازه گیری است، اما برخی از افراد بر این باور هستند که این یک استعدادی است که بعضی ها دارند و بعضی ها ندارند.

حتما ببینید: آزمون شناسایی زنده ماندن: کی عقلش میکشه و زنده می مونه؟!

بازی های فکری،هوش هیجانی را در ما پرورش می‌دهد

از دیگر مزایای بازی فکری پرورش هوش هیجانی و تقویت آن می باشد. هوش هیجانی به مجموعه‌ای از مهارت‌ها و صلاحیت‌های اجتماعی می‌گویند که بر توانایی‌های ما برای درک و تشخیص و مدریت هیجان، حل مسائل تاثیر می‌گذارد و کمک می‌کند تا بتوانیم با چالش‌ها، نیازها و فشارهای زندگی سازگار شویم.

به این هوش EQ می‌گویند.  که با ضریب هوشی یا همان IQ فرق میکند. همه فکر می‌کنند که ضریب هوشی از اهمیت بیشتری برخوردار است و همان است که تعیین می‌کند چه کسی در زندگی موفق باشد و چه کسی نباشد! اما تحقیقات چیز دیگری نشان می‌دهد! هوش هیجانی در میزان موفقیت ما تاثیر بیشتری دارد.

معمای تصویری معمولا در حوزه روانشناسی بالینی استفاده می شود. این آزمون‌ها ابزارهایی هستند که امکان ارزیابی ویژگی‌های روان‌شناختی و رفتاری یک فرد خاص را با هدف شناسایی روش‌های معمول واکنش به شرایط خاص فراهم می‌کنند.

مطالب پیشنهادی جالب:

آرایش لایت و طبیعی مخصوص خانم های باکلاس و امروزی را امتحان کنید!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. نه اصلا شاید اون داره بنایی میکنه.
    به نظر من زن سمت چپ. چون بی حوصلس و داروی مرگ خریده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا