;
سرگرمی

پیدا کردن فک استتار شده در میان صخره ها: 99٪ شکست خوردند!

تست بینایی پیدا کردن فک: این یکی از سخت ترین چالش های بصری است که این روزها با آن روبرو خواهید شد. این شامل بهبود بینایی شما تا 200٪ و افزایش تمرکز شما است. پس با این بخش از سرگرمی در مجله گفتنی همراه باشید.

در حال حاضر، چالش های ویروسی در میان محبوب ترین کاربران شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک باقی مانده است. این پازل‌های بصری نه تنها به ما کمک می‌کنند تا توانایی‌های ذهنی خود را به طور تصاعدی بهبود بخشیم، بلکه لحظاتی عالی از سرگرمی مفید را برای ما فراهم می‌کنند. به همین دلیل است که ما این چالش ویروسی را برای شما آورده ایم که شما را به فکر فرو می برد.

بنابراین، امروز می‌خواهیم چالش منطقی جدیدی را به شما معرفی کنیم که سروصدا به پا می‌کند، اما باعث سردردهای بزرگ میلیون‌ها کاربر اینترنت نیز شده است. چه کاری باید انجام دهید؟ ساده است، به تصویر زیر نگاه کنید که در آن منظره ساحلی پر از سنگ را می بینید، اما در آن یک بچه فک پنهان شده است. فقط 99 درصد از مردم موفق به حل آن شدند.

تست بینایی پیدا کردن فک

فک را در تصویر زیر پیدا کنید

تست بینایی پیدا کردن فک

این تصویر توسط پارک ملی آکادیا در مین، ایالات متحده آمریکا به اشتراک گذاشته شد و اکثریت قریب به اتفاق کسانی که سعی در حل این معما داشتند ناموفق بودند و ثابت می کند که این یکی از سخت ترین چالش های روز خواهد بود.

.

.

.

.

.

آیا موفق به پیدا کردن فک شده اید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، به شما تبریک می گویم! اما اگر هنوز به دنبال آن هستید، در زیر تمام توصیه هایی را که برای موفقیت نیاز دارید به شما می دهیم.

.

.

.

.

.

پاسخ تست بینایی پیدا کردن فک

لازم به یادآوری است که فوک ها گاهی اوقات در نزدیکی ساحل و همچنین در نزدیکی بنادر ساحلی دیده می شوند و به گفته مسئولان پارک، آنها دوست دارند در رخنمون های صخره ای یا در سواحل جزایر غوطه ور شوند. بنابراین، در این چالش منطقی، شما باید بین صخره ها را مشاهده کنید تا فک را پیدا کنید. راستی یک تست دیگر هم وجود دارد که باید یک موجود عجیب را در بین صخره ها پیدا کنید! به این لینک بروید: معمای تصویری موجود عجیب در صخره

 

لینک های مرتبط:

تست بینایی:آیا می توانید حیوان دیگری را که در این تصویر پنهان شده پیدا کنید؟

آیا کسی که عاشقشی مورد اعتماده؟! با این تست بفهمید

این معمای ریاضی را حل کنید: فقط 5 درصد از کاربران موفق شدند!

با این تست شخصیت بفهمید: چرا مجرد و تنها هستید؟!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 16 =

دکمه بازگشت به بالا