;
سرگرمی

مهارت های مشاهده خود را به چالش بکشید و یوزپلنگ پنهان شده را در بوته ها در عرض 9 ثانیه ببینید!

تست بینایی پیدا کردن یوزپلنگ میان بوته ها: مغز، قدرتمندترین عضو بدن، گهگاه برای دیدن چیزی که وجود ندارد فریب می خورد یا برعکس. مثال ایده آل این ترفند یک پازل توهم نوری است. این پازل ها معمولاً تصاویر گرافیکی هستند که اغلب چیزی را در معرض دید پنهان می کنند. به گفته محققان، کشف این معماهای توهم‌آمیز تمرین مغزی عالی را برای شما به ارمغان می‌آورد که می‌تواند مهارت‌های حل مسئله و مشاهده شما را تا حد زیادی افزایش دهد.

آیا امروز برای حل یک پازل نوری بسیار دشوار آماده هستید؟ در اینجا ما تست بینایی پیدا کردن یوزپلنگ میان بوته ها را برای شما آماده کرده ایم و شما 9 ثانیه فرصت دارید تا یوزپلنگ را در میان بوته ها پیدا کنید.

.

جالبه ببینید: چیستان: چه اختراعی به شما اجازه می دهد آن طرف دیوار را نگاه کنید؟

.

تصویر تست بینایی پیدا کردن یوزپلنگ میان بوته ها

تست بینایی پیدا کردن یوزپلنگ میان بوته ها 1

.

.

.

تصویر بالا نمایی از بوته ها در آفریقا را نشان می دهد. در تصویر جز بوته ها و یوزپلنگ پنهان چیزی نیست. یوزپلنگ در این تصویر توهم نوری به خوبی استتار شده است و شما باید در مدت زمان محدودی آن را پیدا کنید. شما فقط 9 ثانیه فرصت دارید تا یوزپلنگ را در تصویر ببینید. این توهم نوری چالشی برای مهارت های مشاهده شماست. تنها در صورت داشتن مهارت های مشاهده خوب، می توانید یوزپلنگ را به راحتی پیدا کنید، در حالی که افرادی که مهارت های گفته شده را ندارند، تشخیص حیوان پنهان شده برایشان مشکل است.

.

.

.

پاسخ تست بینایی پیدا کردن یوزپلنگ میان بوته ها

تست بینایی پیدا کردن یوزپلنگ میان بوته ها 2

آیا تست بینایی پیدا کردن یوزپلنگ میان بوته ها را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار − یک =

دکمه بازگشت به بالا