;
سرگرمی

در تصویر تست بینایی، چند کرگدن بدون شاخ وجود دارد،7 ثانیه فرصت داری تا پیداشون کنی.

تست بینایی کرگدن بدون شاخ؛ اگر زرنگ هستید می توانید در 7 ثانیه کرگدن بدون شاخ ها که با بقیه فرق می کند را پیدا کنید. معمولا تنها 20 درصد مردم موفق می شوند تست بینایی کرگدن بدون شاخ را حل کنند. چون پیدا کردن تفاوت آن ریزبینی بالایی می خواهد.

درست مانند ماهیچه های ما، مغز ما نیز نیاز به تمرین دارد و در وضعیت خوبی قرار دارد  البته، یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار این است که به طور منظم قدرت مشاهده خود را آزمایش کنیم.

شاید خوشتان بیاید: بازی جذاب با چوب کبریت رو میتونی حل کنی،تنها دو چوب کبریت را حرکت بده و معادله رو درست کن.

تصویر تست بینایی کرگدن بدون شاخ

تست بینایی کرگدن بدون شاخ 1

جالب و چالشیه: چیستان: آن چیست كه تا سرش را نبرند حرف نمی زند؟

.

.

.

حل بازی فکری و پازل علاوه بر سرگرمی بودن، فواید بی شماری نیز دارد. حل پازل ها و بازی های فکری ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می کند که به بهبود حافظه کمک می کند. بازی های پازل مغز شما را برای دیدن رویکردهای مختلف برای مشکلات آموزش می دهند. و در آخر تست ها و معماها به تمرین عضلات چشم شما کمک می کنند

.

.

.

شوکه کننده و خواندنی: داستان عشق سمی: ای کاش هیچ وقت صیغه رئیسم نمی شدم…

پاسخ تست بینایی کرگدن بدون شاخ

همان طور که در تصویر مشخص کرده ایم کلا 4 تا کرگدن بدون شاخ وجود دارد.

تست بینایی کرگدن بدون شاخ 2

آیا تست بینایی کرگدن بدون شاخ را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

شاید جالب باشه: چیستان: دو چیز را که هرگز نمی توانید برای صبحانه بخورید چیست؟!

خطای دید چیست؟

خطای دید که به عنوان توهم بصری نیز شناخته می شود، نوعی توهم است که توسط سیستم بینایی در ادراک بصری ایجاد می شود. به زبان ساده، خطای نوعی توهم نوری است که در آن نمی‌توانیم صحنه یا تصویری را که از طریق چشمان خود دیده‌ایم به وضوح درک کنیم. ما تصویر یا صحنه را اشتباه تفسیر می کنیم یا به راحتی فریب آن را می خوریم.

خطای دید و تست بینایی ذهن ما را به چالش می کشند. اینترنت مملو از این تست های جذاب است.

تست هوش نوجوانان یا تست هوش برای بزرگسالان باعث می‌شود از لحاظ ذهنی همیشه آماده بمانید و آلزایمر را از شما دور می‌کند. گاهی تست‌های بینایی یا تست‌های تیزبینی و هوش باعث می‌شود شما را از زوال عقل در پیری نجات دهد.

امروزه برای سنجش میزان بهره هوشی هر انسانی از انواع مختلفی تست هوش و آزمون هایی استفاده می‌شود. بدون تردید می‌توان گفت که همه آدم‌ها علاقه دارند که هوش بالایی داشته باشند و بتوانند مشکلات زندگی را به خوبی درک کرده و از قدرت تحلیل بالایی برخوردار باشند. اولین قدم برای افزایش میزان هوشمان این است که بدانیم بهره هوشی ما چقدر است و کدام نوع از هوش‌ها در ما میزان بیشتری دارد.

هوش بومی یا سیال چیست و چگونه با تست های سرگرمی می توان آن را فعال کرد؟

هر یک از ما با پتانسیل هوشی منحصر به فردی به دنیا می آییم که به طور ژنتیکی از والدین خود به ارث رسیده است. روانشناسان این بالقوه را هوش بومی یا سیال می نامند و می توانند آن را از طریق آزمون های غیرکلامی ارزیابی کنند.

این تست ها به تعیین ضریب هوشی کمک می کنند و مهم هستند زیرا به ما امکان می دهند مهارت های شناختی خود را تمرین کنیم و عملکرد ذهنی خود را بهبود ببخشیم. ایده تست هوش برای اولین بار در اوایل دهه 1900 در فرانسه ظاهر شد. این تست ها توسط روانشناسان و پرسنل نظامی برای تعیین اینکه آیا فرد از نظر روانی برای شغل مناسب است یا خیر استفاده می شد.

علاوه بر این، اگر ما چنین آزمونی را انتخاب کنیم، می تواند به پیشرفت شخصی و حرفه ای ما کمک شایانی کند.

انواع مختلفی از تست های هوش وجود دارد که از روش های مختلفی برای سنجش هوش ما استفاده می کنند. از جمله متداول‌ترین آنها می‌توان به تست‌هایی در قالب توهم‌های نوری، تست‌های دانش عمومی، تست‌های مبتنی بر تمرین‌های ریاضی، تست‌های شفاهی (که فقط از کلمات استفاده می‌کنند) اشاره کرد.

مطالب پیشنهادی ما:

تست هوش سری اعداد؛ در 10 ثانیه جواب این تست هوش سری اعداد را حل کن و نشون بده خیلی زرنگی

حکایت فروش گاو ملا،ضرب المثل بز خری کردن!

شناسایی فرد راستگو؛به نظر شما زن جوان در فروشگاه لباس، واقعا از زندان فرار کرده است؟!

چشمانی با دید عقاب می تونه در مدت 7 ثانیه ایموجی عشق متفاوت را پیدا کنه!

اگر چشمان تیزبین دارید در مدت 10 ثانیه 5 تفاوت تصویری لاکی کوچولو رو پیدا کنید؟

چرا مورچه ها اندازه سر خود را تغییر می دهند؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 3 =

دکمه بازگشت به بالا