;
سرگرمی

چهره دختر پنهان شده در گل رز را در 9 ثانیه تشخیص دهید؟

تست بینایی گل رز: آیا می توانید چهره دختر پنهان شده در گل رز را تشخیص دهید؟ توهم نوری تصویری است که عمیقاً جذاب است و تغییر شکل می دهد از یک شی یا نقاشی یا افراد که روش مغز را برای درک چیزها به چالش می کشد. انواع بسیاری از توهمات نوری مانند توهمات فیزیکی، فیزیولوژیکی و شناختی وجود دارد.

این توهمات نوری نیز بخشی از حوزه روانکاوی هستند زیرا تا حدودی به نحوه درک شما از چیزها روشن می شوند. یک مغز انسان عادی می تواند به اشیا یا تصاویر به گونه ای متفاوت نگاه کند و از هر زاویه ای برداشت متفاوتی را شکل دهد. یکی از این تصویرهای هوشمندانه را می توان در طرح دهه 1880 از یک گل رز با چهره پنهان دختری در داخل تصویر مشاهده کرد. با این بخش از سرگرمی در وب سایت گفتنی همراه باشید.

 

خیلی جالبه: معمای تصویری دارک که حلش نبوغ می خواد: چی می لنگه و عجیبه؟!

 

آیا می توانید چهره دختر پنهان شده در گل رز را تشخیص دهید؟

ببینید: کدوم گل با بقیه فرق داره؟ فقط 5 ثانیه فرصت داری

.

.

.

.

.

تست بینایی گل رز

ببینید: شناخت آدم ها در یک نگاه: عکس پروفایل شما همه چیز را درباره تان لو می دهد!

.

.

.

.

.

تصویر بالا در دهه 1880 به عنوان یک پازل پیچیده و برای کودکان به عنوان کارت پازل فرانسوی طراحی شده است. در این توهم نوری، صورت دختری در جایی در طرح یک رز پنهان شده است. این شما را به چالش می کشد تا چهره دختر گل را پیدا کنید. بنابراین، بخش پیچیده‌تر در این توهم نوری، تشخیص چهره دختر پنهان شده در تصویر یک گل رز است. این تصویر باعث شده است که هزاران بزرگسال در حالی که سعی می کنند چهره دختر پنهان شده در طرح گل را جاسوسی کنند گیج شوند و تعجب کنند.

.

.

.

.

.

جواب تست بینایی گل رز

جواب تست بینایی گل رز

به این نقاشی توهم نوری از نزدیک نگاه کنید. سعی کنید چهره دختر پنهان را در طرح یک گل رز ببینید. ممکن است در ابتدا پیدا کردن چهره دختر در طرح گل رز بسیار دشوار به نظر برسد. اما برای قرار دادن چهره در گل زیبا، باید تصویر را وارونه بچرخانید.

لینک های مرتبط:

بازی فکری روز: آیا می توانید عدد گم شده را پیدا کنید و معادله را حل کنید؟

زن می بینی یا مرد؟ با این تست شخصیت می فهمید که آیا آدم پیچیده ای هستید؟

آیا می توانید بر اساس سرنخ های موجود در تصویر حدس بزنید چه کسی فقیر است؟

متولدین کدام ماه ها مهربان تر از بقیه هستند؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − 1 =

دکمه بازگشت به بالا