;
سرگرمی

آزمون هوش زندانی در شرف اعدام؛ یکی از دو زندانی بزودی قرار است اعدام شود،میتونی بگی کدومشون؟

آزمون هوش زندانی در شرف اعدام؛ در تصویر آزمون هوش زندانی در شرف اعدام ما دو فرد زندانی را در سلول های خود مشاهده می کنیم که بخاطر جرایمی که انجام داده اند دوران محکومیت خود را سپری می کنند،یکی از این دو نفر حکم اعدام دارد و بزودی به دار مجازات آویخته خواهد شد.

میتونی با توجه به شواهد و نشانه هایی که در تصویر وجود دارد بگویی کدوم زندانی بزودی اعدام خواهد شد.

 

تصویر آزمون هوش زندانی در شرف اعدام

آزمون هوش زندانی در شرف اعدام1

.

.

.

یکی از اهداف اصلی معماهای هوش تصویری ایجاد خطا است، تا به این طریق مهارت های شناختی شما وارد عمل شود. با وارد شدن مهارت های شناختی و استفاده از آن ، مغز شما مجبور به فعالیت بیشتر می شود و این فعالیت به معنای ورزش مغز است. به همین دلیل، بسیار مهم است که دستورالعمل ها را با دقت بخوانید و تمام حواس خود را روی تصویر ارائه شده متمرکز کنید.

.

.

.

پاسخ آزمون هوش زندانی در شرف اعدام

شما برای پاسخ گویی به آزمون هوش زندانی در شرف اعدام تنها نیاز به داشتن اطلاعات عمومی بالا داشتین،زندانی سمت راستی به زودی قرار است که اعدام شود چون در زندان‌های آمریکا قبل از اعدام زندانیان، به آن‌ها حق انتخاب آخرین وعده غذایی خود داده می‌شود. این راهی برای ایجاد آرامش در زندانیانی است که در شُرف اعدام هستند؛ به خصوص اینکه آن‌ها سال‌ها در زندان بوده اند و حقی برای انتخاب غذای مورد علاقه خود را نداشته اند.

البته جای تعجب ندارد که بسیاری از زندانیان به این دلیل که خود را در یک قدمی مرگ میبیند اشتهایی ندارند و بعضی این را مانند گاز دادن خودرویی که موتور ندارد، توصیف می‌کنند. اما از طرفی دیگر بعضی از اعدامیان قبل از مرگ خود غذا‌های مفصلی را سفارش می دهند.

آزمون هوش زندانی در شرف اعدام2

آیا آزمون هوش زندانی در شرف اعدام را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا