;
رابطه و ازدواجسبک زندگی

زبان بدن مرد عاشق را بشناسید و بفهمید آیا او روی شما کراش دارد یا نه؟

زبان بدن مرد عاشق: احتمال دارد اغلب متوجه شوید که زبان بدن مرد عاشق با آنهایی که عاشق نیستند متفاوت است. گاهی اوقات، مردان ترجیح می دهند احساسات خود را بدون استفاده از کلمات و با زبان بدن خود بیان کنند. آنها ممکن است با استفاده از برخی حرکات بدنی با شما ارتباط برقرار کنند. در بیشتر موارد، بیش از آنچه به چشم می آید احساسات وجود دارد. مقاله سبک زندگی امروز برخی از حرکاتی که نشان دهنده علاقه یک مرد به شما است را بیان می کند.

شاید جالب باشد: بزرگ بودن زن از مرد در ازدواج: آیا ممکن است سن بیشتر زن باعث ایجاد مشکل در رابطه شود؟

آیا مردی وجود دارد که ممکن است نسبت به شما احساسات داشته باشد؟ شاید او کسی باشد که چند بار با او قرار ملاقات داشته‌اید، یا شاید او فقط در یک دفتر با هم کار می کنید. هر کسی که ممکن است باشد، آشکار کردن احساساتش و دیدن اینکه آیا او شما را دوست دارد یا نه، کاری ظریفی را می طلبد.

خوشبختانه با مطالعه زبان بدن او و نحوه تعامل او با شما، می توانید حدس بزنید که او چه احساسی نسبت به شما دارد. کافی است به دنبال علائمی مانند تماس چشمی مداوم و گشاد شدن مردمک چشم باشید.

به طور معمول این بدان معنی است که شخصی نسبت به شما احساسات دارد. مراقب ژست های ناخودآگاه او باشید مانند زمانی که موهایش را لمس می کند یا کراواتش را درست می کند. در ادامه نکاتی درباره زبان بدن مرد عاشق بیان می شود که به شما در تحلیل احساسات مردان کمک می کند. با مجله گفتنی همراه باشید.

مطلب برای شیرینی عیدتون: ترفندهای نگهداری از شیرینی در ایام نوروز+ روش‌هایی برای تازه نگه داشتن آن

زبان بدن مرد عاشق:

1. بالا بردن ابروها

زبان بدن مرد عاشق: مردی که شما را دوست دارد با دیدن شما ابروهایش را بالا می‌برد. بالا بردن سریع ابروها نشان می دهد که او به سمت شما جذب شده است. تشخیص این یکی می تواند سخت باشد، زیرا سریع است: در 1 تا 2 ثانیه اول پس از اینکه او شما را دید، ابروهای او به سرعت بالا می روند و دوباره پایین می آیند. این یک پاسخ خودکار است که همه ما وقتی کسی را می بینیم که جذب او می شویم انجام می دهیم. بلند کردن ابروها چشمان شما را بیشتر باز می کند و آنها را جذاب و گرم نشان می دهد. احتمالاً به همین دلیل است که این حرکت در ما ریشه دوانده است.

جالب است: روانشناسی رنگ آبی چیست؟ رنگ آبی در مسائل عاشقانه به چه معناست؟

2. ارتباط چشمی

زبان بدن مرد عاشق: ارتباط چشمی نشانه مطمئنی است که نشان می دهد شخصی می خواهد با شما ارتباط برقرار کند. وقتی شما دو نفر صحبت می کنید، آیا او به این نکته توجه می کند که مستقیماً به چشمان شما نگاه کند؟ در حالی که گاهی اوقات ممکن است کمی شدید به نظر برسد اما این یک نشانه واقعا خوب است به شما می گوید که او می خواهد مکالمه را ادامه دهد و ممکن است احساساتش کمی بیشتر از سطحی باشد. همچنین ممکن است او را ببینید که به شما خیره شده است یا مرتباً به سمت شما نگاه می کند. تماس چشمی ممکن است برای برخی افراد سخت باشد، بنابراین اگر او در ملاقات با نگاه شما مشکل دارد، آن را شخصی نگیرید. برای مردان خجالتی، دوری از چشمان شما ممکن است نشانه ای از دوست داشتن او باشد.

این هم جالب است: افزایش توان جنسی: قبل از رابطه جنسی چه میوه ای بخوریم؟

3-توجه به خودش

زبان بدن مرد عاشق: آیا وقتی به او نزدیک می شوید پیراهنش را صاف می کند؟ اگر او از ظاهرش مراقبت می کند، می خواهد شما را تحت تاثیر قرار دهد. حتی یک لمس کوچک در مقابل شما نشان می دهد که او می خواهد برای شما خوب به نظر برسد. نوازش موهای او نشان می دهد که او در اطراف شما عصبی است. اگر موهای کوتاهی دارد، ممکن است پشت سرش را نوازش کند یا بالای موهایش را صاف کند. اگر موهای بلندی دارد، ممکن است انتهای آن را نوازش کند یا دور انگشتانش بچرخاند.
این نشانه این است که او واقعاً برایش مهم است که شما در مورد او چه فکر می کنید و او ناخودآگاه خودش را مرتب می کند تا برای شما خوب به نظر برسد. گاهی اوقات، مردان نیز با موهای خود به عنوان راهی ناخودآگاه برای بلندتر نشان دادن خود بازی می کنند. هنگامی که دست او به سمت سرش بلند می شود، ممکن است او را چند اینچ بلندتر از آنچه واقعاً هست تصور کنید.

شاید جالب باشد: هدف مردان و زنان از ازدواج: زنان و مردان بخاطر این نیازها ازدواج می کنند!

4. چشمان درخشان تر و تقلید از شما

زبان بدن مرد عاشق: مردمک چشمش گشاد می شود. وقتی کسی را می بینیم که جذب او شده ایم، مردمک های ما بزرگتر می شوند. به نزدیک خم شوید و دفعه بعد که او را دیدید سعی کنید به چشمان او نگاه کنید.

آیا هر چه بیشتر به شما نگاه می کند مردمک چشم او بزرگتر می شود؟ اگر چنین است، بدن او جذابیت خود را به شما می بخشد. مردمک ها همچنین وقتی به اتاقی تاریک می رویم گشاد می شوند، بنابراین وقتی به دنبال این علامت می گردید مطمئن شوید که در جایی روشن ایستاده اید. همچنین درمورد ذهن خواهی از طریق چشم بخوانید.

همچنین بخوانید: نشانه های زن جذاب: این 12 نشانه را هر زنی داشته باشد مورد توجه آقایان است!

تقلید از زبان بدن شما نشانه ناخودآگاهی است که او شما را دوست دارد. وقتی شما به عقب خم می شوید، او نیز به عقب متمایل می شود. اگر دست هایت را روی هم بگذاری، او هم دست هایش را روی هم می گذارد. او عمداً این کار را انجام نمی‌دهد – انسان‌ها به‌طور خودکار زبان بدن کسی را منعکس می‌کنند که ما او را دوست داریم یا می‌خواهیم شبیه او باشیم. دفعه بعد که او را دیدید، این را با گذاشتن دست ها در جیب یا روی هم زدن پاهایتان امتحان کنید. اگر او همین کار را بلافاصله بعد از آن انجام دهد، احتمال زیادی وجود دارد که مخفیانه با شما ارتباط برقرار کند.

5. خم شدن به طرف شما

زبان بدن مرد عاشق: خم شدن به این معنی است که او می خواهد به شما نزدیک شود. مطمئناً، این کمی تحت اللفظی است، اما این حقیقت است یک پسر وقتی شما را دوست داشت، تلاش می‌کند به سمت شما متمایل شود. توجه کنید که او چقدر در کنار شما ایستاده است یا چقدر روی میز روبروی شما خم شده است. احتمالاً متوجه خواهید شد که او به حریم شخصی شما متمایل شده است. این به این دلیل است که او دیگر به مرزها توجه نمی کند. او فقط می خواهد به شما نزدیک باشد. وقتی کسی به سمت شما برمی گردد، تمام توجه خود را به شما معطوف می کند. هنگامی که شما دو نفر برای چت ایستاده اید، پاها و نیم تنه او همیشه به سمت شما خواهد بود. وقتی شما دو نفر کنار هم بنشینید، او صندلی خود را به سمت شما زاویه می دهد.

شاید جالب باشد: نشانه های زن جذاب: این 12 نشانه را هر زنی داشته باشد مورد توجه آقایان است!

6. توجه و آرامش

زبان بدن مرد عاشق: وقتی آرام است، احساس می کند می تواند خودش در اطراف شما باشد. وقتی به او نزدیک می شوید، شانه هایش به سمت پایین حرکت می کند و حالت او باز به نظر می رسد. این به این دلیل است که حضور شما آرامش بخش است و او دوست دارد شما را در کنار شما داشته باشد.

علائم دیگری که باید مراقب آنها بود عبارتند از دست ها و پاهای رها شده. زمانی که فردی از جمع و جور می نشیند، معمولاً کمی مضطرب یا عصبی می شود. او ممکن است تمام توجه خود را به شما معطوف کند، زیرا به حرف های شما اهمیت می دهد.

آیا تا به حال با کسی برخورد کرده اید که وقتی صحبت می کنید واقعاً گوش نمی دهد؟ وقتی مردی مخفیانه عاشق شما باشد، برعکس خواهد بود شما او را به هر کلمه ای که می گویید میخکوب خواهید کرد. او احتمالاً از شما سؤالاتی می پرسد و همه چیزهایی را که می گویید چند روز بعد به خاطر می آورد، حتی جزئیات کوچک و پیش پا افتاده.

اینم جالبه: هنوز نمی توانم عشق سابق را فراموش کنم: اگر این احساس را دارید چه کنید؟

7. طرز ایستادن و مراقبت از شما

زبان بدن مرد عاشق: او در حالی که دست هایش را روی باسنش گذاشته است، می ایستد. یک موضع قدرت ناخودآگاه توجه را به فاق او جلب می کند. خوب، این علامت چاپلوسی ترین نشانه نیست، اما بچه ها قطعا این کار را می کنند. وقتی می ایستد، احتمالاً پاهایش را به اندازه عرض لگن باز می کند و دستانش را روی باسنش می گذارد.

این برای این است که به طور نامحسوس توجه شما را به سمت پایین هدایت کند. به خاطر داشته باشید که او این کار را ناخودآگاه انجام می دهد او در واقع نمی داند که می خواهد شما به پایین نگاه کنید.

سیگنال دیگری که باید مراقب آن باشید این است که وقتی او از شما محافظت می کند. اگر با مرد دیگری صحبت می کنید، و او تصمیم می گیرد مکالمه شما را قطع کند، احتمالاً جذب شما شده است. او نمی خواهد که شما با دیگری معاشقه کنید. اگرچه این می تواند آزاردهنده باشد اما نشانه آشکاری از محبت اوست. همچنین اگر متوجه شود که شخصی با شما بی ادبی می کند، او به سمت شما می آید تا از شما حمایت کند، احتمالاً شما را واقعاً جذاب می بیند و می خواهد در کنار شما باشد.

جالب است: نشانه های عشق پنهانی: 10 نشانه که به شما می گویند یک نفر عاشق شما شده است حتی اگر پنهان کند!

8. محافظت از شما به هر روش

زبان بدن مرد عاشق: هنگامی که سرد است دادن کتش به شما نشان می دهد که می خواهد از شما محافظت کند. او نمی‌خواهد شما را ببیند که می‌لرزید او ترجیح می‌دهد خودش در سرما یخ بزند تا اینکه شما را رنج بکشد. پسرها معمولاً فقط کت های خود را به افرادی که دوست دارند می دهند، بنابراین اگر این اتفاق برای شما افتاد، خود را خوش شانس حساب کنید. به علاوه، دادن کت او به شما به این معنی است که شما دو نفر باید بعداً دوباره به هم برسید تا بتوانید آن را به او پس دهید.

مطالبی که دیگران در حال خواندن هستند:

داستان جنایی عاشقانه: عکس مرد غریبه را وقتی در جیب مانتوی زنم دیدم، خشکم زد!

ترک ناگهانی پارتنر چرا اتفاق می افتد؟ چرا با اینکه عاشق من بود بدون توضیح ولم کرد؟

فرق رابطه عاشقانه و رل زدن مردم ژاپن با آمریکایی ها را تا به حال می دانستید؟

کم شدن میل جنسی چرا زیاد شده است و چطور درمان می شود؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 11 =

دکمه بازگشت به بالا