;
فرهنگ و هنرهنرمندان

آرزو افشار بازیگر مجرد ایران که مادر شده است!!

آرزو افشار بازیگر مجرد متولد ۲۹ مرداد ۱۳۵۷ در تهران و هنر پیشه‌ی سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل مقطع فوق لیسانس در رشته کارگردانی از دانشگاه هنر می باشد که علاوه بر بازیگری در دانشگاه تدریس می کند و بدون اینکه ازدواج کند حالا مادر است. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان تصاویری از او و فرزندش را مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: سلما مصری بازیگر فیلم بازمانده کنار همسرانش در 66 سالگی+ عکس و بیوگرافی

از تلویزیون تا سینما

سال ۱۳۷۷ ابتدا در مجموعه «هفت سنگ» بازی کرد سپس همین سال با فیلم «کمکم کن» رسول ملاقلی پور کنار چهره هایی چون احمد نجفی، ماهایا پطروسیان و رامبد جوان وارد سینما شد.

آرزو افشار بازیگر مجرد6

زمانی که فهمیدم من یک فرزنده خوانده ام

آرزو افشار بازیگر مجرد، در زندگی با وجود موانع فراوان همیشه پرتلاش ظاهر شده‌اند، خیلی دیر متوجه شدم یک فرزند خوانده هستم و می‌ توانم بگویم این تنها وقتی بود كه چندین سال، زمان را برایم متوقف كرد.

از كار و ادامه تحصیلم دست كشیدم و خیلی به من سخت گذشت، بالاخره با این مساله كنار آمدم و از همان زمان كودكان بی‌ سرپرست و بدسرپرست دغدغه جدی زندگی من شدند.

آنطور که روایت شده است در ۲۹ مرداد ۱۳۵۷ در سبدی در حرم امام رضا سر راه گذاشته می شود و در حالی که تنها یک روز از تولدش می گذشته به شیرخوارگاه آمنه سپرده می شود.

او با نام گلنار به خانواده فعلی اش سپرده می شود، خودش می گوید پدر عزیزم با نامه‌ ای در سبد گذاشته بود که به جهت مالی مجبور شده است او را سر راه بگذارد.

آرزو افشار

این هم جالبه: علیرضا جلیلی بازیگر نقش سیاوش در هفت سر اژدها + عکس و بیوگرافی

سپاسگزار مادر خوانده ام هستم

بعد از بازی در سریال آوای باران و شناخته شدنم به عنوان یک بازیگر، در سخت‌ ترین شرایط زندگی‌ ام، تصمیم گرفتم صادقانه مساله فرزندخوانده بودن خودم را در جامعه عنوان كنم چرا كه بعضی از رازپوشی‌ ها و كتمان كردن‌ ها آزارم می‌ داد.

من همیشه قدردان زحمات مادرخوانده‌ ام هستم كه برایم عزیزتر از تمام مادران دنیا بود ما سال‌های زیادی را در كنار هم خوش بودیم و با همه وجود دوست‌شان داشتم.

معروف شدن در آوای باران

بیشتر شهرت آرزو افشار از سال ۱۳۹۲ با سریال «آوای باران» در نقش زن شکیب با بازی مهران احمدی شروع شد. او یکسال بعد با سریال «همه چیز آنجاست» شهرام حسینی در نقش کوتاه شایسته کنار امین زندگانی، الهام حمیدی و سام درخشانی بسیار مورد توجه قرار گرفت.

آرزو افشار بازیگر مجرد7

این هم جالبه: مهدی باقربیگی بازیگر قصه های مجید بعد 34 سال!

آرزو افشار بازیگر مجرد و ماجرای فرزندخوانده

آرزو افشار 7

آرزو افشار بازیگر مجرد5
آرزو افشار بازیگر مجرد

چند سال پیش در تئاتر شهر چند نفر از مدیران بهزیستی به تماشای تئاتر ما آمده بودند از فرصت استفاده و علاقه خودم را به همكاری با سازمان اعلام كردم. توسط دكتر نصیری به شیرخوارگاه آمنه معرفی شدم و شروع به آموزش تئاتر به كودكان كردم.

شهریور ۱۳۹۳ در جشن ماهانه شیرخوارگاه، دختری چند ماهه را دیدم كه شباهت فوق‌ العاده‌ای به عكس‌ های نوزادی من داشت،حس عجیبی در قلبم متولد شد و با همه وجودم عشق را تجربه كردم.

این هم جالبه: فرهاد اصلانی و همسر زیبای خوش استایلش+عکس خانوادگی

علاقه من و پارمیدا

آرزو افشار بازیگر مجرد4
آرزو افشار بازیگر مجرد

من و پارمیدا ماه‌ ها و فصل‌ ها را در شیرخوارگاه در كنار هم گذراندیم و هر روز به هم وابسته‌ تر می‌شدیم، من به دلیل مشكلاتی كه داشتم، باوجود میل باطنی‌ ام موفق به ازدواج نشدم اما خیلی دوست داشتم مادر شوم.

البته بعد از دانستن راز زندگی‌ ام دوست داشتم فرزندی را پذیرا شوم، با دكتر منتظر شبر، رئیس شعبه خانواده بهزیستی موضوع را مطرح كردم و از طریق ایشان فهمیدم قانونی برای بانوان بالای ۳۵ سال تصویب شده است. من پیگیر این مساله شدم و آنقدر پافشاری كردم كه سعادت داشتن دختر نازنینم، پارمیدا، بعد از ۱۶ ماه تلاش پی‌ درپی نصیبم شد.

از آنجا كه خودم با همه وجود درد نداشتن پدر را تجربه كرده‌ ام، امیدوارم در آینده، اگر مقدر باشد پدری وارد زندگی دخترم شود كه لیاقت داشتن این فرشته را داشته باشد و اگر هم این اتفاق نیفتد، با تمام وجود هر آنچه در توانم هست را برای خوشبختی دخترم به كار می‌ گیرم.

آرزو افشار بازیگر مجرد

آرزو افشار بازیگر مجرد3
آرزو افشار بازیگر مجرد
آرزو افشار بازیگر مجرد2
آرزو افشار بازیگر مجرد

سریال ها

آژانس دوستی – ۱۳۷۶
هفت سنگ – ۱۳۷۷
یلدای قدر – ۱۳۷۹
روزهای به‌ یادماندنی – ۱۳۸۱
آوای باران – ۱۳۹۲
همه چیز آنجاست – ۱۳۹۳

سینمایی

کمکم کن – ۱۳۷۷
هم‌ کلاس – ۱۳۸۰
دوشیزه – ۱۳۸۱
ماه‌ وش – ۱۳۸۶
نطفه شوم – ١٣٨٧
آژانس ازدواج – ۱۳۸۹
شب گمشده – ١٣٩٠
دنیای بهتر – ١٣٩١
رسوایی – ۱۳۹۱
شاید یک معجزه – ۱۳۹۳

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + چهار =

دکمه بازگشت به بالا