;
سرگرمی

تست روانشناسی گل ها: با این تست احساساتت رو میشه!

تست روانشناسی گل ها: شما باید یکی از شش گلی که در تصویر ظاهر می شوند را انتخاب کنید. برای این کار باید از شهود و سلیقه شخصی خود پیروی کنید. فقط در این صورت است که بیشتر در مورد شخصیت خود خواهید شناخت.

باید از بین همه گزینه ها فقط یک گل را انتخاب کنید و خواهید فهمید که تست شخصیت برای شما چه برنامه ای دارد.  تست شخصیت به گفته برخی روانشناسان لزوما اعتبار علمی ندارند اما رد هم نمی شوند و بعضی از آن ها فاش کننده جنبه های ناخودآگاه ما هستند.

شاید برایتان جالب باشد: تست هوش تصویری بارداری: اگر واقعا تیزی بگو کدوم خانوم باردار نیست؟

تست روانشناسی گل ها: باید چه کار کنید؟

تنها توصیه ای که به شما می کنیم این است که تا پایان آزمون تا حد امکان صادق باشید. این  تست شخصیت ها که در وب سایت گفتنی گذاشته می شوند فقط جنبه تفریحی ندارند بلکه به شما درباره ویژگی های پنهان شخصیتی تان اطلاعاتی می دهند!

پس از انتخاب گلی که بیشتر دوست دارید یا توجه شما را به خود جلب کرد، نکته بعدی این است که به لیستی که در زیر در اختیار شما قرار می دهیم بروید و معنای انتخاب خود را ببینید.

قبل از در نظر گرفتن نقاط قوت، خوب است به یاد داشته باشید که به سراغ یک متخصص در این زمینه بروید تا بتوانید با اعتبار و دقت علمی ارزیابی کنید.

با گفتنی همراه شوید.

شاید جالب باشد: تست بینایی پلاتی‌پوس: افرادی که تیزبینی شون کل همه رو می خوابونه نوک اردکی متفاوت و می بینن!

تست روانشناسی گل ها: با این تست احساساتت رو میشه!

کدام گل را انتخاب می کنید؟

این تست رو از دست نده: تست هوش مظنون خطرناک کیه؟ اگه درست بگی جا پای جین مارپل گذاشتی!

تست روانشناسی گل ها

نتایج تست روانشناسی گل ها:

رز 1: همدردی و دوستی

تست روانشناسی گل ها: اگر این گل رز را انتخاب کردید، شما فردی هستید که دوستی و روابط اجتماعی را در اولویت قرار می دهید. شما عاشق بودن در کنار عزیزانتان هستید، بنابراین قادر به دادن همه چیز هستید. فردی مسئولیت پذیر هستید که از ثمره تلاش خود لذت می برید. به دلیل پشتکار و احترام خود به آنچه که قصد انجام آن را دارید می رسید. شما هر حرکتی را که انجام می دهید محاسبه می کنید.

جالب است حتما ببینید: مردان و زنان کدام ماههای سال زیبا هستند؟

صورتی 2: هوش و سرگرمی

تست روانشناسی گل ها: شما زندگی را به طور کامل زندگی می کنید. شما قبل از آنچه که به طور متعارف مقرر است، روی علایق خود شرط بندی می کنید. سبک زندگی شما با تعادل تعریف می شود. شما زندگی پرمدعای ندارید، اما تجملات خاصی به خود می دهید و لحظات لذت بخشی را دارید تا زندگی خود را پر کنید. در تعطیلات آخر هفته و جشن ها و سرگرمی ها آن شادی را می یابی که روزهایت را رنگ آمیزی می کند.

رز 3: هنر و شفقت

تست روانشناسی گل ها: شما فردی هستید که جنبه های مثبت افراد و فعالیت هایی که انجام می دهید را پیدا می کنید. در صورت لزوم پرچم های هشدار را تشخیص می دهید. جنبه هنری شما می درخشد. مهربانی به عنوان یک همراه و دوست یکی از بزرگترین فضایل شماست. شما یک مشاور و متحد عالی در مواقع بحران هستید.

رز 4: شادی و انرژی

تست روانشناسی گل ها: شما انسان بسیار مثبتی هستید. شما همیشه برای همراهی با یک دوست، شریک، عضو خانواده در یک ماجراجویی جدید در دسترس هستید. این افراد همیشه به سراغ شما می آیند زیرا می دانند که از شما یک “بله” خواهند شنید. شما شادی و خوش بینی را منتقل می کنید.

حتما ببین: آزمون شناسایی نوزاد پولدار: والدین کدام نوزاد پولدارتر هستند؟ چرا؟

رز 5: طبیعت و هماهنگی

تست روانشناسی گل ها: شما یک عاشق طبیعت هستید. برای احساس خوب به آن نیاز دارید. دو حالتی که بیشتر در چشمان شما می درخشد، آرامش و هماهنگی است. شما از هرج و مرج متنفرید. تو آدم منظمی هستی

صورتی 6: اشتیاق و اعتماد به نفس

تست روانشناسی گل ها: شما دارای احساسات شدید و احساسات عمیق هستید. شما به خودتان اعتماد دارید. از اشتباه نمی ترسید، زیرا آنها را فرصتی برای یادگیری چیزهای جدید و پیشرفت می بینید و دائماً با پروژه های جدید روبرو هستید.

تست شخصیت شناسی چیست؟

تست روانشناسی گل ها: تست شخصیت شناسی ابزاری است که برای ارزیابی شخصیت انسان استفاده می‌شود.

آزمون و ارزیابی شخصیت به تکنیک‌هایی اشاره دارد که برای اندازه‌گیری الگوهای مشخصه ویژگی‌هایی که افراد در موقعیت‌های مختلف از خود نشان می‌دهند طراحی شده است.

از تست‌های شخصیت شناسی می‌توان برای کمک به مشخص کردن تشخیص بالینی، راهنمایی مداخلات درمانی و کمک به پیش‌بینی نحوه واکنش افراد در موقعیت‌های مختلف استفاده کرد.

شخصیت چیزی است که ما هر روز آن را به‌طور غیر رسمی ارزیابی و توصیف می‌کنیم. وقتی ما در مورد خودمان و دیگران صحبت می‌کنیم، اغلب به ویژگی‌های مختلف شخصیت یک فرد اشاره می‌کنیم. زمانی که روانشناسان شخصیت را در سطحی منظم‌تر و علمی‌تر ارزیابی می‌کنند، تقریباً همین کار را انجام می‌دهند.

سرگرمی چیست و هدف از آن چه باید باشد؟

سَرگَرمی یک فعالیت تفریحی در اوقات فراغت است که توجه مخاطبان را جلب می‌کند و به آنها لذت می‌بخشد. این فعالیت می‌تواند یک ایده یا یک کار باشد، اما به احتمال زیاد یکی از فعالیت‌ها یا رویدادهایی است که طی هزاران سال به‌طور خاص با هدف جلب توجه مخاطبان توسعه یافته‌است.

دلیل اصلی روی آوردن مردم به سرگرمی‌ها علاقه، لذت بردن و استفاده از اوقات فراغت است تا دستاوردهای مالی یا علمی.

از میان فعالیت‌های مربوط به سرگرمی می‌توان به جمع‌آوری مجموعه‌ها، ساختن کاردستی، پرداختن به ورزش‌ها و گذراندن دوره‌های آموزشی و هنر‌ی اشاره کرد. پرداختن به یک سرگرمی می‌تواند به ورزیدگی، کسب دانش و تجربه‌های با ارزش بینجامد، اما هدف اصلی سرگرمی‌ها رضایتمندی شخصی است.

تاریخچه تست‌ شخصیت شناسی

تست روانشناسی گل ها: یکی از اولین اشکال تست‌های شخصیت‌شناسی، معروف به فرنولوژی، در اواخر قرن ۱۸ پدیدار شد و در طول قرن ۱۹ رایج شد. این رویکرد شامل اندازه‌گیری برجستگی‌های روی جمجمه انسان بود که به ویژگی‌های شخصیتی خاصی نسبت داده می‌شد.

بعدها، روانشناسان شروع به تلاش برای تعیین تعداد ویژگی‌های شخصیتی مختلف کردند. به عنوان مثال، گوردن آلپورت پیشنهاد کرد که بیش از ۴۰۰۰ ویژگی شخصیتی مختلف وجود دارد. سپس روانشناس ریموند کاتل از یک تکنیک آماری به نام تحلیل عاملی استفاده کرد تا این فهرست را به ۱۶ عامل شخصیتی مختلف کاهش دهد، در حالی که هانس آیزنک این فهرست را به سه عامل کاهش داد.

یکی از محبوب‌ترین رویکردهای شخصیتی امروزه به عنوان پنج جنبه بزرگ شخصیت شناخته می‌شود.

این نظریه نشان می‌دهد که شخصیت از پنج بعد گسترده تشکیل شده است: برون‌گرایی، سازگاری، وظیفه‌شناسی، روان‌رنجوری و استقبال از تجربه.

هدف از توسعه این آزمون ها چیست؟

تست روانشناسی گل ها: تست شخصیت عواملی مانند انگیزه ها، ویژگی های خلقی، ثبات عاطفی، ظرفیت تعامل اجتماعی و سایر عناصری را که می تواند رفتارهای شما را توصیف کند، اندازه گیری می کند. همان طور که در بالا نشان دادیم، از طریق تصاویر می توانید به خود اجازه دهید که توسط شهود خود غرق شوید تا شما را همان طور که هستید راهنمایی کند.

این مطالب را هم ببینید:

حتما ببینید: آزمون شناسایی شوهر زن: کدوم مرد شوهر خانوم هست؟ زرنگا بلافاصله متوجه میشن!

باهوش ها بشتابید: بازی فکری حاصل یک ها: حتی کسانی که باهوش اند معمولا جواب اشتباه می دهند!

این مطلب رو از دست نده: عجیب ترین تمرینات راهبان معبد شائولین که همه را به مرز سکته می رساند!

بازی فکری حیوانات: اگه کمتر از ده ثانیه جواب بدی آی کیوت بالای 120 هس!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا