;
سرگرمی

تست شخصیت با توجه به انتخاب شما، اولویت شما کدام است؟

تست شخصیت با توجه به انتخاب شما: اول چه تصمیمی می گیرید؟
شما فقط باید چند ثانیه به تصویر نگاه کنید و بعد از آن مشخص کنید که ابتدا چه اقدامی انجام می دهید تا سعی کنید اوضاع را آرام کنید. به سادگی انتخاب کنید و از نتایج تست شخصیت مطلع خواهید شد.

در سرگرمی امروز، باید به ما بگویید که چه تصمیمی برای آرام کردن وضعیت استرس زایی که در تصویر رخ می دهد، می گیرید. در تصویر تست شخصیت 4 حالت مشاهده می شود: کتری با آب در حال جوشیدن، زنگ آیفون در، گریه نوزاد و در نهایت سگی که مبل منزل را خراب می کند.

 

این تست رو هم از دست نده: بعیده این سوال هوش هولناک و حل کنی مگر اینکه نترس باشی!

 

تست شخصیت با توجه به انتخاب شما: باید انتخاب کنید که ابتدا برای خنثی کردن وضعیت چه کاری انجام می دهید. بسته به پاسخ شما، با آن ویژگی های بی سابقه شخصیت خود و سایر جنبه هایی که شما را به عنوان یک انسان احاطه کرده است آشنا خواهید شد.

تست شخصیت با توجه به انتخاب شما:

تست شخصیت با توجه به انتخاب شما

تست شخصیت با توجه به انتخاب شما را انجام دهید و نتایج را در پایین صفحه ببینید:

تست فوق العاده جذاب: آزمون پول: کی پول برداشته اگه تیزی زودی بگو

.

.

.

.

.

.

تست شخصیت با توجه به انتخاب شما:

1. کتری در حال جوش:

شما فردی هستید که زیاد ماجراجویی را دوست ندارید، اما این همه ماجرا نیست، شما همچنین فردی هستید که برای رسیدن به اهداف خودهمیشه چیزهایی را که واقعا مهم هستند کنار می گذارید. بسیاری از اوقات تصمیمات شما باعث می شود که فکر کنند شما فردی خودخواه هستید.

حتما بخوانید: ناگلزمان: بایرن در مسیر صحیح حرکت می‌کند

2. آیفون در که مدام زنگ می‌زند:

اگر این تصمیم شما بود، باید بدانید که معمولا به شایعات بیش از اندازه توجه می کنید و این باعث می شود که غمگین شوید. بیشتر اوقات احساس تنهایی می کنید.

تست شخصیت با توجه به انتخاب شما:

3. کودک در رختخواب گریه می کند:

فردی بسیار خلاق هستید، به این معنی است که شما فردی هستید که به همنوعان خود اهمیت زیادی می دهید. انسانیت و کمک به دیگران اولویت زندگی شماست.

4. سگی که پارچه مبل را پاره می کند:

اگر این گزینه را انتخاب کنید، به شما خواهیم گفت که شما فردی بسیار منطقی و همدل هستید، یعنی دوست دارید مشکلات را به معقول ترین راه، حل کنید. از طرفی شما این گزینه را انتخاب کردید چون طاقت نداشتید که سگ مبل جدید را از بین ببرد، پس آمدید آن را نجات دهید.

تست شخصیت چیست؟

تست های شخصیت معمولا در حوزه روانشناسی بالینی استفاده می شود. این آزمون‌ها ابزارهایی هستند که امکان ارزیابی ویژگی‌های روان‌شناختی و رفتاری یک فرد خاص را با هدف شناسایی روش‌های معمول واکنش به شرایط خاص فراهم می‌کنند.

مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد:

این نوع از آزمون های هوش به تازگی در فیس بوک و توئیتر ترند شده است. ما در گفتنی برای ورزش مغز شما معماهای جذابی از این دست را قرار داده ایم تا شما هم از قافله عقب نمانید.

تست شخصیت بیشتر:

سبقت بایرن از رئال: مرحله گروهی تخصص این تیم است

سوال هوش جنایتکار: چه کسی جنایتکار است؟ 10 ثانیه فرصت دارید

ثابت کنید که مشکل بینایی ندارید: بلافاصله گربه را پیدا کنید

تست شخصیت: در روابط عاشقانه مستقل هستید یا وابسته؟

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 1 =

دکمه بازگشت به بالا