;
سرگرمی

تست شخصیت: آیا شما یک ریسک پذیر جسور هستید یا یک تصمیم گیرنده دقیق!

تست شخصیت ریسک پذیر یا تصمیم گیرنده: خودتان را با تست شخصیت ریسک پذیر یا تصمیم گیرنده به چالش بکشید تا جنبه های پنهان شخصیت خود را کشف کنید. آیا شما به عنوان یک ماجراجوی نترس یا یک برنامه ریز دقیق ظاهر خواهید شد؟ فقط یک راه برای فهمیدن وجود دارد. آیا برای انتخاب روباه خود آماده هستید؟

خیلی جالبه: آزمون شناسایی گدای پولدار؛ بگو کدوم یکی داره ادا در میاره؟

آیا شما مجذوب اسرار ذهن انسان هستید؟ آیا از کشف جنبه های پنهان شخصیت خود لذت می برید؟ خوب، شما در جای مناسب هستید! این تست شخصیت به گونه ای طراحی شده است که نگاهی اجمالی به درون خود داشته باشید. با انتخاب یک روباه، می توانید متوجه شوید که ریسک پذیری جسور هستید یا تصمیم گیری محتاط.

اول از همه، زیاد به آن فکر نکنید! فقط به تصویر زیر نگاه کنید و روباهی را انتخاب کنید که بیشتر به غریزه شما علاقه دارد. به یاد داشته باشید، ناخودآگاه شما، شما را بهتر از آنچه فکر می کنید می شناسد. آماده؟ بیا شروع کنیم!

چالش جدید: اگه شکلات رو بین میوه ها پیدا کردی برای چشمات اسفند دود کن!

تصویر تست شخصیت ریسک پذیر یا تصمیم گیرنده

تست شخصیت ریسک پذیر یا تصمیم گیرنده 1

.

.

روباه 1

آیا روباه 1 را در تست شخصیت ریسک پذیر یا تصمیم گیرنده انتخاب کرده اید ؟ خوب، به نظر می رسد که شما در قلبتان یک ریسک پذیر واقعی هستید . شما از پریدن به ناشناخته ها و گرفتن شانس نمی ترسید.

شما معتقدید که زندگی یک ماجراجویی است و همیشه برای یک سواری هیجان انگیز آماده هستید. از جنبه منفی، طبیعت تکانشی شما ممکن است گاهی شما را به دردسر بیاندازد. اما به یاد داشته باشید، هر تجربه یک فرصت یادگیری است. شخصیت جسور خود را در آغوش بگیرید!

خیلی جالبه: اگر نکته سنج و تیزبینید،دکتر واقعی را به راحتی میتونید شناسایی کنید!

روباه 2

اگر روباه 2 را در تست شخصیت ریسک پذیر یا تصمیم گیرنده انتخاب کرده اید ، احتمالاً تصمیم گیرنده دقیقی هستید . قبل از تصمیم گیری، تمام جوانب مثبت و منفی را بسنجید.

در حالی که این رویکرد محتاطانه شما را ایمن نگه می دارد، ممکن است پتانسیل رشد شما را نیز محدود کند . از ریسک های حساب شده نترسید. تعادل کلید یک زندگی کامل است. شخصیت متفکر خود را گرامی بدارید!

جالبه: داستان زن های ملا و حاضرجوابی او به سوگلی هایش!

روباه 3

اگر روباه  3 در تست شخصیت ریسک پذیر یا تصمیم گیرنده توجه شما را به خود جلب کرد، شما ترکیبی عالی از یک ریسک پذیر و یک تصمیم گیرنده هستید. شما از ریسک کردن نمی ترسید، اما ارزش برنامه ریزی دقیق را نیز درک می کنید.

شما یک ماجراجوی متعادل هستید که می داند چه زمانی باید بپرد و چه زمانی نگاه کند. به پذیرفتن شخصیت پویا خود ادامه دهید!

مجذوب نتایج هستید؟ مجذوب اسرار ضمیر ناخودآگاه هستید؟ پس این تست شخصیت را برای خود نگه ندارید! آن را با دوستان و خانواده خود در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید و ببینید چه روباهی را انتخاب می کنند. به هر حال، خودشناسی سفری است که به بهترین شکل ممکن به اشتراک گذاشته شود.

به یاد داشته باشید، این تنها یکی از بسیاری از تست های شخصیتی است که ما ارائه می دهیم. به راحتی می توانید تست های شخصیت دیگر ما را کشف کنید و عمیق تر به دنیای شگفت انگیز روان انسان بپردازید.

شاید برایتان جالب باشد

شخصیت شناسی نحوه خوابیدن؛ تو معمولن کدوم هستی؟

میتونی با دلیل در 7 ثانیه بگی کدوم یکی از این خانم خوشکلا نامزد مرد می باشد؟

داستان عشق ممنوعه حاکمی که زن گاوچران را می خواست!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 16 =

دکمه بازگشت به بالا