;
سرگرمی

بگو اول چی دیدی تا بفهمی چه چیزی بیش تر از همه آزارت می ده و ازش وحشت داری؟!

تست شخصیت وحشت: زمانی در زندگی فرا می رسد که نمی دانید چه کاری انجام دهید و در مواجهه با یک موقعیت نامطلوب پر از ترس می شوید. با انجام تست زیر متوجه شوید که چقدر ترس دارید.

تست های سرگرمی سطوحی دارند که انجام برخی از آنها بسیار آسان است، برخی دیگر کمی پیچیده هستند و سخت ترین آنها وجود دارد که به سطح حرفه ای می رسند. این چیزی است که امروز در وب سایت گفتنی برای شما انتخاب کرده ایم.

همچنین ببینید: آزمون هوش شناخت خانواده مافیا:میتونی بگی کدوم خونواده جزو گروه مافیا می باشند؟

تست: این بار تصویری پر از رنگ ها و نمایش های گرافیکی است که هر کدام معنای متفاوتی خواهند داشت. آنچه باید ببینید اولین چیزی است که چشمان شما به آن توجه می کند. این به شما پاسخ بزرگترین ترسی که در زندگی دارید می دهد. مراقب انتخاب خود باشید، زیرا ممکن است به شگفتی های گیج کننده منجر شود.

این رو هم ببین: آزمون ازدواج: کدوم یکی با خانوم ازدواج می کنه؟

هیچ محدودیت زمانی وجود ندارد، به خودتان صبر بدهید و آنچه را دیده اید انتخاب کنید تا آن ترس ناشناخته را پیدا کنید. فراموش نکنید که در زیر پاسخ آنچه را که دیده اید برای تعریف شخصیت خود خواهید داشت. موفق باشی.

تست شخصیت وحشت: اول چه چیزی را دیدید؟

تست شخصیت وحشت

پاسخ تست شخصیت وحشت

سیب

در بسیاری از سنت‌های باستانی، هدیه دادن یک سیب به معنای ابراز عشق است که در اساطیر یونان نشان داده شده است. در واقع، در فرهنگ های مختلف، سیب قرمز نماد عشق و اشتیاق است. اگر ابتدا متوجه این نماد شده اید، احتمالاً نگرانی های عمیق عاشقانه ای دارید و می ترسید که احساسات شما متقابل نباشد. ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که قلب خود را به روی شریک زندگی خود باز کنید و حقیقت را دریابید. این جزئیات را برای پیش بینی های آینده در نظر داشته باشید.

کودک

کودکان سادگی، صداقت و معصومیت را در وجود خود مجسم می کنند. اگر برای اولین بار کودک را در مرکز تصویر دیدید، او را با “کودک درون” خود مرتبط کرده اید. این شما را از حرکت به جلو باز می دارد. ممکن است هنوز اضطراب دوران کودکی خود را احساس کنید. این می تواند کینه ای نسبت به یکی از اعضای خانواده شما یا عدم اطمینان در مورد قدرت خود باشد. در هر صورت وقت آن است که به فکر رهایی از این اضطراب ها و آسیب های دوران کودکی باشید. این برای همیشه دوام نخواهد داشت و زمان آن فرا رسیده است که ادامه دهید، به دنبال کمک حرفه ای باشید.

دلقک ها

اگر برای اولین بار دو دلقک را دیدید که در دو طرف آستان ایستاده اند، به این معنی است که شخصیت شما دو پاره است، یعنی نوسانات خلقی ناگهانی و تضادهای درونی را تجربه می کنید. آنها اغلب به یک مانع برای شما تبدیل می شوند. گاهی اوقات نمی دانید چه واکنشی نسبت به اتفاقی که در حال رخ دادن است دارید. بدیهی است که این عدم اطمینان شما را می ترساند و نمی دانید چه باید بکنید. یک پای خود را روی زمین بگذارید و از خود بپرسید که واقعاً به دنبال چه چیزی در خود هستید؟

عنکبوت

تست: برای هزاران سال عنکبوت نماد نابودی و ترس بوده است. اگر این چیزی است که توجه شما را به خود جلب کرده است، احتمالاً دوران سختی را در زندگی خود سپری می کنید. از طرفی تهدید خاصی شما را تنش نگه می دارد و می ترسید که نتوانید به خوبی با این مشکل کنار بیایید. این را در نظر بگیرید و ادامه دهید.

جمجمه

این تصویر حاوی یک توهم نوری است و این واقعیت که شما بلافاصله جمجمه را دیدید گویای همه چیز است. ظاهراً شما از مرگ می ترسید و اغلب به آن فکر می کنید: ممکن است به دلیل از دست دادن یکی از عزیزان باشد. حتی ممکن است حملات پانیک را تجربه کنید. البته نگرانی شما لزوماً مربوط به مرگ نیست، اما این احساس را دارید که در برنامه های خود شکست خواهید خورد. اهداف خود را از دست ندهید و به حرکت رو به جلو ادامه دهید.

 

لینک های مرتبط:

زن می بینی یا مرد؟ بزرگترین مشکل شما چیست؟

با این تست شخصیت جنبه شیطانی خود را کشف کنید

از هر 100 نفر تنها یک نفر می تواند شتر پنهان شده در تصویر سه بعدی را پیدا کند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =

دکمه بازگشت به بالا