;
سرگرمی

تست شخصیت: اولین چیزی که در این تصویر می بینید، ضعف و شکنندگی شما را آشکار می کند.

تست شخصیت ضعف و شکنندگی فرد: شخصیت انسان پیچیده و متغیر است، پر از ظرایف کم و بیش تصمیم گیری شده، کم و بیش شناخته شده. تست های شخصیت از طریق پرسش ها، تصاویر و فرم ها، ویژگی های شخصیتی افراد را آشکار می کند. این ویژگی‌ها ممکن است قبلاً شناخته شده باشند، یا به ما اجازه می‌دهند تا قسمتی گریزان را درک کنیم که در تلاش است تا خود را بروز دهد.

وقتی تصمیم می گیریم در تست شخصیتی شرکت کنیم، ضروری است که به آنچه از ما خواسته می شود صادقانه پاسخ دهیم. ما باید خودجوش باشیم و زیاد به جواب فکر نکنیم. آنچه تجربه به ما می‌آموزد این است که هرچه بیشتر در مورد پاسخ‌هایی که باید داده شود تأمل کند، می‌توان این پاسخ‌ها را بیشتر به عوامل شخصی و اجتماعی مشروط کرد.

تست شخصیت ضعف و شکنندگی فرد که امروز پیشنهاد می کنیم مربوط به نقاط ضعفی است که همه ما داریم، اما گاهی سعی می کنیم حتی از خود پنهان کنیم . پنهان کردن آنها به ما کمک نمی کند آنها را حل کنیم، خودمان را به طور کامل برای آنچه هستیم بپذیریم، یکدیگر را همانطور که هستیم دوست داشته باشیم: قوی و شکننده.

همه ما نقاط ضعفی داریم، شاید حتی بیش از یکی. این به این دلیل است که البته هیچ کس کامل نیست . اما هر کدام از ما نقطه ضعف خاصی داریم: ضعفی که اغلب احساس می کنیم و همیشه ما را فریب می دهد. به تصویر نگاه کنید و پاسخ دهید: اولین چیزی که توجه شما را جلب می کند چیست؟

شاید بپسندید: صید ماهی شگفت انگیز در آلاسکا که میتواند تغییر رنگ دهد.

تصویر تست شخصیت ضعف و شکنندگی فرد

تست شخصیت ضعف و شکنندگی فرد 1

.

.

1- مرد گره خورده

اگر اولین چیزی که در تست شخصیت ضعف و شکنندگی فرد دیدید یک مرد گره خورده بود، شما فردی هستید که در تصمیم گیری مشکل دارید. شما از اشتباه کردن می ترسید و همچنان در همان مکان باقی می مانید.

شاید به لحظه ای راحت در زندگی خود رسیده اید که در آن نیازهای اولیه خود را پوشش داده اید و کم و بیش به برخی از اهداف خود رسیده اید. اما اگر واقعاً قصد دارید از محدودیت های خود فراتر بروید و به اوج برسید، باید ریسک کنید و منطقه راحتی خود را ترک کنید . به یاد داشته باشید که کسانی که ریسک نمی کنند برنده نمی شوند.

جالب و خواندنی: دولت ژاپن به دانش آموزان شهر هوکایدو گوش ماهی رایگان برای ناهار مدرسه ارائه می دهد

2- حصار

اگر اولین چیزی که توجه شما را در تست شخصیت ضعف و شکنندگی فرد به خود جلب کرد حصار بود، بزرگترین مشکل شما ملاقات با آن در رابطه با دیگران است. شما فردی هرمتیک هستید و برایتان سخت است که دل خود را به روی دیگران باز کنید.

ممکن است خلوت خانه خود را به زندگی در محاصره مردم ترجیح دهید . اما حقیقت این است که وقتی نوبت به بیان احساسات واقعی‌تان می‌رسد، شما استخوان سختی هستید.

این شما را در پیدا کردن کسی که درد شما را با شما در میان بگذارد و حتی عشق واقعی پیدا کند محدود می کند . باید سعی کنید کمی بازتر باشید: از صدمه زدن به خود نترسید، همیشه بیشتر از چیزی که ببازید برنده خواهید شد.

چالش جدید: آیا می توانید 3 روباه متفاوت را در کمتر از 15 ثانیه پیدا کنید؟

3- کشتی

اگر اولین چیزی که در تست شخصیت ضعف و شکنندگی فرد دیدید کشتی بود، بزرگترین نقطه ضعف شما این است که بیش از حد نیاز دارید. شما آرزوی کمال دارید و این به عنوان یک ایده آل بد نیست. اما شما کمتر قبول نمی کنید و این باعث استرس شما می شود.

در واقعیت، هیچ کس کامل نیست، حتی شما، به این واقعیت ساده که شما انسان هستید. سعی کنید به این شکل رفتار کنید و نه مانند ماشینی که باید 100% کارآمد باشد.  شما یک انسان باطنی هستید و دیر یا زود فشاری که به خودتان وارد می کنید عواقب منفی خواهد داشت. زندگی کنید و از لحظات لذت ببرید.

4- جمجمه

اگر اولین چیزی که در تست شخصیت ضعف و شکنندگی فرد دیدید جمجمه بود، مشکل اصلی شما این است که بیش از حد نگران چیزهایی هستید. لحظه ای وجود دارد که نگرانی سالم است : به شما کمک می کند موقعیت ها را ارزیابی کنید و با سر خود عمل کنید.

اما شما در ذهن خود و در نگرانی های خود زندگی می کنید. همه چیز برای شما باید هزار بار تحلیل شود و این فاجعه بار است. بنابراین به جای اینکه برای بهترین ها عمل کنید، بدترین کار را انجام دهید: هیچ کاری نمی کنید.

اگر چیزی را تغییر نمی دهید نگرانی برای همه چیز چه فایده ای دارد؟ باید یاد بگیرید که آرامش داشته باشید و بیشتر اعتماد کنید: زمانی که زمانش برسد، می دانید چه کاری باید انجام دهید و با مشکلات روبرو خواهید شد.

اینو ببین: 3 تفاوت بین تصاویر وجود داره؛ آیا قدرت دیدت خوبه؟

شما در مورد این مطالب چه فکر می کنی؟ آیا با پاسخ خود بازخورد مناسب را دریافت کردید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید و تست شخصیت ضعف و شکنندگی فرد را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید، آنها از آن استقبال خواهند کرد!

مطالب جالب پیشنهادی:

آزمون روانشناسی جالب: یکی از این ماسک های قبیله ای را انتخاب کنید تا چیزهای بیشتری در مورد نحوه زندگی خود کشف کنید!

تست جدید محک بینایی: اگه قورباغه را در 10 ثانیه تونستی در آکواریوم پیدا کنی چشات خیلی تیزه

حتما جواب بده: چیستان: چیزی است که هم در آشپزخانه وجود دارد هم اتومبیل!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا