;
سرگرمی

با یافتن قاتل مرد ثروتمند در 3 ثانیه هوش کارآگاهی خود را ثابت کنید و نشان دهید که دست کمی از شرلوک هولمز ندارید!

آزمون شناسایی قاتل مرد ثروتمند: در تصویر آزمون شناسایی قاتل مرد ثروتمند سه مظنون به قتل یک  مرد ثروتمند وجود دارد که همه آن ها کارکنان این مرد بوده اند،مرد ثروتمند در اتاقی به قتل رسیده که هیچ پنجره ای در آن وجود ندارد و تنها راه ورود و خروج آن یک در می باشد که تنها وی و سه فردی که برای او کار می کنند به آن کلید دسترسی دارند.

پلیس هنگام بازجویی از سه کارمند متوجه می شود که چه کسی قاتل می باشد،شما هم میتوانید در 3 ثانیه یا کمتر از آن بگویید قاتل چه کسی می باشد؟

اما اظهارات کارمندان در هنگام بازجویی اینگونه بوده است:

خدمتکار زن: من صبح زود که هوا هنوز تاریک بود آمدم و مستقیم به اتاق رفتم، وقتی در اتاق را باز کردم جنازه ارباب را روی زمین دراز کشیده دیدم و جیغ زدم.

خدمتکار مرد: فریاد را شنیدم و به داخل اتاق دویدم، لامپ اتاق را روشن کردم، جنازه را کف اتاق دیدم.

آشپز: در آشپزخانه که در زیر زمین است داشتم صبحانه را آماده می کردم، چیزی ندیدم و نشنیدم،فط با شنیدن فریاد متوجه قتل شدم.

از دست ندهید: داستان ضرب المثل چوب توی آستین کردن !

تصویر آزمون شناسایی قاتل مرد ثروتمند

آزمون شناسایی قاتل مرد ثروتمند 1

.

.

.

تصاویری شبیه تصویر بالا می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنینی، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی قاتل مرد ثروتمند

قاتل خدمتکار زن می باشد،چون طبق اظهارات وی ،او صبح زود که هنوز هوا تاریک بوده وارد اتاق شده و جنازه رو کف زمین دیده در حالی که اتاق پنجره ای ندارد و اون وقت صبح کاملا اتاق تاریک می باشد و مرد خدمتکار لامپ رو روشن کرده است که در این موقع اتاق به وضوح دیده می شود.

آزمون شناسایی قاتل مرد ثروتمند 2

آیا آزمون شناسایی قاتل مرد ثروتمند را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

شاید برایتان جالب باشد

تست شخصیت:آیا بر خود متمرکز هستید یا روی دیگران! فقط یکی از این 3 بالون هوای گرم را انتخاب کنید!

از دست ندهید: داستان تاریخی سلطان محمود و کبک یک پا

تست چالشی: کدوم آب زیرکاهی روی تخته این جمله رو نوشته؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − پنج =

دکمه بازگشت به بالا