;
سرگرمی

فقط یک فرد باهوش میتونه در 7 ثانیه اشتباه موجود در کافه رو متوجه بشه!

آزمون هوش تصویری اشتباه در کافه: در تصویر آزمون هوش تصویری اشتباه در کافه ما صحنه ای از یک کافه را مشاهده می کنیم که عده ای از مردم در آن دیده می شوند که مشغول صحبت با یکدیگر و بازگو کردن خاطرات با یکدیگر می باشند،در میان این همه همهمه یک مساله در آزمون هوش تصویری اشتباه در کافه اشتباه می باشد.

آیا با توجه به تصویر و نشانه های موجود در آن میتوانی این اشتباه را در 7 ثانیه بفهمی؟

 

تصویر آزمون هوش تصویری اشتباه در کافه

آزمون هوش تصویری اشتباه در کافه 1

.

.

.

بازی‌های مشاهده‌ای می‌توانند هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان سرگرم‌کننده باشند. آنها ما را به چالش می کشند تا روی محیط خود تمرکز کنیم و از حواس خود برای مشاهده جزئیات اطرافمان استفاده کنیم. همچنین می توانند چالش برانگیز باشند ،تلاش برای به خاطر سپردن همه سرنخ ها و جزئیات می تواند یک کار دلهره آور باشد. به همین دلیل مهم است که مثبت بمانید و از این روند لذت ببرید.

.

.

.

پاسخ آزمون هوش تصویری اشتباه در کافه

همان طور که در ابتدای متن به آن اشاره  نمودیم ما صحنه ای از یک کافه را مشاهده می کنیم و در کافه ها معمولا هیچ غذایی سرو نمی شود ولی ما در میز سمت چپی زنی تنها را میبینیم که برای خود ناهار سفارش داده است.

آزمون هوش تصویری اشتباه در کافه 2

آیا آزمون هوش تصویری اشتباه در کافه را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =

دکمه بازگشت به بالا