;
سرگرمی

شاید عجیب باشد اما در این شهرها می توانید صاحب یک خانه رایگان شوید

خانه های رایگان: در حالی که شهرها با کمبود عمده مسکن در سراسر جهان مواجه هستند، هنوز راه‌های زیادی وجود دارد که بتوانید خانه‌های ارزان‌قیمتی داشته باشید. با بخش سرگرمی همراه شوید.

دولت‌ها گاهی یارانه‌هایی را برای تامین مالی بازسازی خانه‌ها در مناطقی که خانه‌ها قدیمی یا خالی از سکنه هستند، ارائه می‌کنند، جایی که صاحبان خانه‌ها حاضرند ملک خود را به قیمت ناچیز یا بدون قیمت بفروشند. در اینجا فهرستی از مکان‌هایی است که می‌توانید خانه‌ای را به صورت رایگان یا با تخفیف عالی پیدا کنید، که شامل شهرهای کوچکی مانند تولسا یا اوکلاهاما و سایر مناطق بزرگ شهری مانند بالتیمور، مریلند و توکیو می‌شود. عجایب امروز از وب سایت گفتنی قرار است خیلی مهیج باشد. چی چیزی بهتر از صاحب خانه شدن؟

شهرهایی که می توانید خانه رایگان بگیرید!

از دست نده: کاخ سفید باغ وحش حیوانات شده است!

خیلی جالبه: چرا پشه ها برخی افراد را نیش می زنند و برخی را نیش نمی زنند؟ 

توکیو-خانه های رایگان

ساخت و ساز در توکیو دیوانه کننده است، اما این شهر همچنان در تلاش است تا از شر خانه های خالی و متروک خود خلاص شود. ژاپن تایمز اخیرا گزارش داد که از هر 10 خانه در توکیو بیش از یک خانه خالی است.

این تا حدودی به دلیل کاهش جمعیت ژاپن است که به معنی خریدار کمتر است. خرید خانه ای که شاهد قتل، خودکشی یا “مرگ یک فرد تنها” بوده باشد، نشانه بدی است. به همین دلیل، بسیاری از املاک و مستغلات به صورت رایگان در پایگاه‌های اطلاعاتی آنلاین به نام «اکیا بانک» با اشاره به کلمه ژاپنی «خانه خالی» ارائه می‌شوند. بقیه به قیمتی معادل حدود 4 دلار فروخته می شوند.

حتما بخوانید: 10 حقیقت تکان دهنده در مورد جنگل خودکشی در ژاپن!

نیوهیون

در نیوهیون، خریدارانی که برای اولین بار خانه خریداری می کنند، تخفیف های فوق العاده ای دریافت می کنند. شهر نیوهیون، کانکتیکات، تخفیف های مسکن تا سقف 42500 دلار را به خریدارانی که برای اولین بار خانه خریداری می کنند ارائه می دهد. همچنین، خریدارانی که برای اولین بار خانه در نیوهیون خریداری می کنند، واجد شرایط دریافت 10000 دلار برای پوشش هزینه های فروش یا پیش پرداخت خانه هایشان هستند.

این یارانه به صورت وام بدون بهره است که پس از پنج سال معافیت کامل دارد. کارمندان شهر، معلمان، افسران پلیس، آتش نشانان و اعضای ارتش 2500 دلار اضافی دریافت می کنند. علاوه بر این، این شهر 30000 دلار به کسانی که خانه های خود را با استفاده از فناوری های مدرن و صرفه جویی در انرژی بازسازی می کنند، ارائه می دهد.

جالبه: حقایقی درباره ایلان ماسک که بسیار جالب و عجیب است

اوکلاهما-خانه های رایگان

برنامه دورکاری تولسا، اوکلاهما، به گروه کوچکی از عشایر اینترنتی – افرادی که آزادند از هر کجا کار کنند – 33٪ تخفیف در صورت اجاره یک آپارتمان کاملاً مبله به مدت سه ماه ارائه می دهد.

همچنین کمک هزینه ای تا سقف 10000 دلار برای نقل مکان به شهر ارائه می دهد. در حالی که این پول مستقیماً به خرید مسکن اختصاص نمی‌یابد، این برنامه تخفیف 33 درصدی را برای آپارتمان‌های کاملاً مبله در منطقه Brady Arts، با امکانات رایگان ارائه می‌کند.

بوفالو

در بوفالو، املاک شهری که هیچ کس نمی‌خواهد بخرد و خدمات عمومی ارائه نمی‌دهند، واجد شرایط برنامه خانه‌های شهری شهری هستند.

این برنامه دارایی‌ها را تنها به قیمت 1 دلار به اضافه هزینه‌های فروش می‌فروشد، اما برخی الزامات اضافی نیز وجود دارد، زیرا خریداران باید حداقل سه سال در خانه بمانند و باید هر گونه نقض مقررات ساختمانی را ظرف 18 ماه برطرف کنند. در حالی که این معامله در نگاه اول ارزان به نظر می رسد، بازسازی خانه متروکه می تواند گران باشد.

بالتیمور-خانه های رایگان

برنامه تشویقی مالکیت خانه بالتیمور تعدادی تخفیف به ساکنان محلی ارائه می دهد. این شامل 5000 دلار برای اولین خریدار خانه است که کمتر از 80 درصد درآمد متوسط ​​منطقه را به دست می آورند و یک مشوق 5000 دلاری برای کارمندان شهری.

این شهر دو بار در سال 30 نفر را برای دریافت 5000 دلار مشوق مسکن انتخاب می کند. برای کسانی که می خواهند در نزدیکی محل کار زندگی کنند، شهر کمک های کارفرما را برای مسکن تا سقف 2500 دلار نیز ارائه می کند. بزرگترین یارانه این برنامه 10000 دلار به ساکنانی است که خانه خالی خریداری می کنند.

مینه سوتا

ساکنان هارمونی، مینه سوتا، می توانند از تخفیف نقدی تا سقف 12000 دلار برای ساخت ملک جدید در شهر استفاده کنند. اگرچه هارمونی به عنوان “بزرگترین شهر کوچک در جنوب مینه سوتا” در نظر گرفته می شود، اما تلاش زیادی برای افزایش جمعیت که حدود 100 نفر است انجام می دهد. از افراد در هر سن و سطح درآمدی دعوت می شود برای تخفیف درخواست دهند، اما درخواست ها بر اساس اولویت پذیرفته می شود.

گری

در ماه اوت، شهر گری، ایندیانا، فروش 8 خانه را از طریق برنامه یک دلاری اعلام کرد . وب سایت آنها اکنون شامل 12 ملک است که با وجود ظاهر فرسوده آنها، به نظر می رسد آماده بازسازی هستند. برای خرید خانه های 1 دلاری، متقاضیان باید موافقت کنند که ملک را ظرف یک سال پس از خرید بازسازی کنند و حداقل 5 سال در آنجا بمانند.

اولالی-خانه های رایگان

دهکده ماهیگیری ایتالیایی اولالی در نیم قرن گذشته کاهش شدید جمعیت را تجربه کرده است. جمعیت شهر از 2250 نفر به تنها 1300 نفر کاهش یافته است، بنابراین دولت اکنون مجبور است صدها خانه متروکه را برای جذب ساکنان جدید بفروشد. برای 1.25 دلار، مالکان باید با تمدید املاک خود ظرف سه سال موافقت کنند.

لینک های مرتبط:

جالب است ببینید: تصویر این پانداهای عجیب که شبیه انسان ها هستند جنجالی شد!

عجایب: با دختری که بیش از 8000 بار در روز عطسه می کند آشنا شوید!

عجیب ترین چیزهایی که در آمازون به فروش می رسد!

دیده های عجیبی که هنگام خواب برای انسان اتفاق می افتد

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − سیزده =

دکمه بازگشت به بالا