;
سرگرمی

تست شخصیت: اول مرد یا زن؟ آیا مشاور خوبی هستید یا خیر؟

تست شخصیت مشاوره دادن: آن چه که در تصویر زیر در ابتدا می بینید می تواند نشان دهد که آیا در مشاوره دادن خوب هستید یا خیر. سرگرمی امروز قرار است بسیار جالب باشد. با وبسایت گفتنی همراهی کنید.
توهمات نوری و تست های شخصیت به هم مرتبط هستند. تست شخصیت در ذهن فرد نفوذ می کند و عمیق ترین خواسته های پنهان افراد را بدون این که متوجه شوند آشکار می کند. توهم نوری امروز بررسی می کند که آیا شما یک مشاور خوب هستید یا این که آیا مردم باید برای مشاوره به شما مراجعه کنند. این تست ها نوعی بازی فکری هستند که توسط روانپزشکان و روانشناسان مختلف نیز برای ورود به ذهن بیماران خود استفاده می شود.

تصویر زیر را بررسی کنید و ابتدا آنچه را که متوجه می شوید به ما بگویید و ما به شما خواهیم گفت که آیا می توانید مشاوره خوبی بدهید یا خیر.

این تست رو هم امتحان کن: مسیری که انتخاب می کنید شخصیت شما را نشان می دهد

این تست هم جالبه: تست شخصیت گلدان+ چه کسی گلدان را شکسته؟

به تصویر زیر نگاه کنید:
ممکن است مردی را در حال نواختن ساکسیفون ببینید یا زنی زیبا را ببینید که در چشمان شما خیره شده است.

کیفیت مشاوره به شخصیت شما بستگی دارد که به نوبه خود از بخشی از مغز شما ناشی می شود که از آن استفاده می کنید. یک فرد راست‌مغز دارای شخصیت متفاوتی از یک فرد چپ‌مغز است، بنابراین می‌تواند به اشکال مختلف مشاوره بدهد.

تست شخصیت مشاوره دادن

این رو هم ببین: طرز کیف گرفتن شما شخصیتتان را لو میدهد!

معنی آن چه را که در تست شخصیت مشاوره دادن دیدید اینجا بررسی کنید:

صورت یک زن :

اگر ابتدا صورت زنی را دیدید که مستقیماً به شما خیره شده است، شما یک فرد راست مغز هستید. این بدان معناست که شما در خلاقیت عالی هستید و هوش هیجانی بالایی دارید.

شما همچنین فردی بسیار شهودی هستید. بنابراین، بر اساس احساس درونی خود توصیه های خوبی می کنید که می تواند بارها به پیش بینی آینده کمک کند.

ماهیت تخیلی شما می تواند به شما کمک کند فراتر از صحبت های بسیاری از مردم را ببینید و همچنین بدانید چه چیزی برای آینده شما در انتظار است. شما همیشه آماده کمک به دیگران هستید، به همین دلیل است که مردم به دنبال مرواریدهای خرد شما هستند.

اکنون می دانید چه نوع توصیه ای بهترین کمک شما به دیگران خواهد بود. با این حال، طبق این نظریه، افراد می توانند از هر دو طرف مغز خود استفاده کنند. شخصیت شما با رشد شما بسته به موقعیت هایی که شاهد آن هستید رشد می کند. بنابراین، شما ممکن است به مردم توصیه های خوبی می کنید و تجربه بسیار بیشتری نسبت به آن ها دارید.

مردی در حال نواختن ساکسیفون:

اگر مردی را می بینید که ساکسیفون می نوازد، شما فردی چپ مغز هستید. این بدان معناست که شما کیفیت تحلیلی بودن را در بیشتر مواقع زندگی خود دارید. شما یک متفکر روش هستید، به همین دلیل است که می توانید به مردم توصیه های منطقی بدهید. شما همه چشم اندازها را تجزیه و تحلیل می کنید و سپس نظر خود را بیان می کنید. به همین دلیل است که افرادی که برای مشاوره به شما مراجعه می کنند، در آینده سود زیادی کسب می کنند. شما در اعداد و ارقام نیز خوب هستید، بنابراین دوستانتان برای مشاوره نزد شما می آیند. بنابراین شما نه تنها یک مشاور خوب بلکه یک مشاور عالی هستید.

تست های بیشتر:

پروانه ای که دوست داری انتخاب کن تا بگم کی هستی؟

در عکس چه می بینید؟ تصویری که می‌بینید نشان دهنده جنبه تاریک شماست!

با این تست شخصیت میزان ریسک پذیری خود را بسنجید!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + هجده =

دکمه بازگشت به بالا