;
سرگرمی

آزمون هوش شناخت خانواده مافیا:میتونی بگی کدوم خونواده جزو گروه مافیا می باشند؟

آزمون هوش شناخت خانواده مافیا: در تصویر آزمون هوش شناخت خانواده مافیا ما دو تصویر جداگانه از دو خانواده رو سر میز شام مشاهده میکنیم که دور هم نشسته و مشغول خوردن غذای خود می باشند،یکی از این دو خانواده عضو گروه مافیا می باشد،آیا می توانید بگویید کدام خانواده مافیایی هست؟

زمان شما بسیار محدود می باشد و تنها 7 ثانیه فرصت دارید تا آزمون هوش شناخت خانواده مافیا را حل کنید.

شاید جالب باشد: آزمون هوش شناخت نامزد پسر؛ آیا از سرنخ های موجود در تصویر می توانید بفهمید که نامزد این مرد کیست؟

تصویر آزمون هوش شناخت خانواده مافیا

آزمون هوش شناخت خانواده مافیا 1

شاید جالب باشد: معمای هوش مربع با چوب کبریت؛ آیا می توانید با حرکت دادن 1 چوب کاری کنید که شش مربع تشکیل شود؟

.

.

.

متاسفانه بسیاری از ما عادت کرده ایم که به صورت کلی تصاویر را بررسی کنیم. به این ترتیب از دیدن جزئیات پرهیز می کنیم. و همین مسئله باعث می شود که مغز ما کلی نگر شود و هیچ گاه نتواند جزئیات را تشخیص دهد.

.

.

.

شاید جالب باشد: حکایت حاکم نیشابور و کشاورز بیچاره!

پاسخ آزمون هوش شناخت خانواده مافیا

خانواده سمت راستی عضو مافیا می باشند اگر به زیر میز نگاه کنید متوجه وجود اسلحه در کیف زن و مرد می شوید که یک زوج عادی هرگز اسلحه را با خود به رستوران نمیبرند و با خود حمل نمی کنند،زوج سمت چپی فقط یک زوج پولدار می باشند و دلیلی بر مافیا بودن آنها وجود ندارد.

ببینید: تست هوش جمع سه میوه؛اگه خودتو باهوش میگیری در 7 ثانیه بگو جمع نهایی چند میشه؟

آزمون هوش شناخت خانواده مافیا 2

آیا آزمون هوش شناخت خانواده مافیا را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

فواید تست هوش تصویری و معما چیست؟

 بعضی از انواع بازی فکری هم با حل کردن معماها و پاسخ دادن به تست هوش همراه هستند. در بازی‌های معمایی و توأم با تست هوش، مغز و ذهن بیشتر استفاده می‌شود. در این نوع بازی‌ها برای پیروزی نیاز به فکر کردن وجود دارد. دیگر خبری از شانس و اقبال نیست. بلکه فرد باید تمام تلاش خود را به کار بگیرد تا به پاسخ صحیح دست پیدا کند.

تمرین ایجاد ارتباطات مؤثر

 بازی‌های معمایی و تست هوش‌ها معمولا به صورت گروهی انجام می‌شوند. همین موضوع می‌تواند به تقویت مهارت‌های افراد در بهبود بخشیدن به ارتباطات اجتماعی‌شان کمک کند.

زمانی که شما با هم‌گروهی‌های خود در تعامل و ارتباط قرار می‌گیرید، در واقع، در حال تمرین کردن هم‌فکری، ارتباط مؤثر برقرار کردن با دیگران و سازگاری با جمع هم هستید.

افزایش ضریب هوشی

 تحقیقات نشان داده است که حل کردن معماها و بازی‌های فکری که با هوش سر و کار دارند باعث افزایش بهره یا ضریب هوشی (IQ) می‌شود. علت این است که معماها، شما را به سمت تفکر و استدلال هدایت می‌کنند.

برای حل مسائلی که در این نوع از بازی‌ها مطرح می‌شود، نیاز به استفاده از معلومات عمومی در کنار بهره‌مندی از حافظه، منطق و توانایی حل مسأله وجود دارد. در نتیجه مغز ورزیده‌تر و کارکشته‌تر می‌شود.

تقویت قوه تحلیل و استدلال

 وقتی به حل معما و تست هوش می‌پردازید باید از منطق خود استفاده کرده و موضوع را برای خود استدلال کنید. در نتیجه تمرکزتان افزایش پیدا می‌کند و لازم است با روش‌های تحلیلی و منطقی مختلف به نتیجه برسید. در این صورت، ذهنی فعال‌تر خواهید داشت که یاد می‌گیرد برای حل مسائل خود از تفکر استراتژیک استفاده کند.

مزایای حل معما برای ذهن

همون‌طور که می‌دونین با حل معما، درک ما نسبت به محیط اطرافمون بیشتر میشه و به جزئیات توجه خیلی بیشتری می‌کنیم. اگر بخوایم خیلی علمی این موضوع رو بشکافیم، بحث خیلی گسترده‌ای پیش رو داریم.

به همین خاطر، مهم ترین تاثیراتی که حل معما بر روی ذهن و حافظه‌ی شما می‌گذارد، اشاره می‌کنیم:

حل معما باعث تقویت حافظه شما می‌شود.
مهارت شما را در حل مسائل افزایش می‌دهد
تمرکز شما را بالاتر می‌برد.
باعث افزایش آرامش و کاهش استرس در بدن شما می‌شود.

مطالب پیشنهادی ما:

معمای هوش فرمول های ریاضی؛ معمای نسبتا سختی که فقط افراد باهوش میتونن از پسش بربیان!

تست بینایی توت فرنگی متفاوت؛ دوست دار یقدرت سنجشت رو بسنجی پس توت فرنگی متفاوت رو پیدا کن

حکایت ضرب المثل گاوی که نان گدایی بخورد دیگر زمین را شخم نمی زند!

اگه چشمان تیز بین داری حتما این آزمون را از دست نده! 8 تفاوت تصویری ماشین و قایق ها را در مدت 20ثانیه پیدا کن!

تست بینایی جغدهای پنهان شده؛اگه چشمان تیزی داری بیا به این چالش!

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. مافیا همیشه شغل پر درآمد بوده ولی خانواده سمت راست غذا شون سوپ و داشتن اسلحه دلیل نیست اونا چون وضع مالی خوب نیست آمدن دزدی از رستوران،خانواده سمت چپ وضع مال شون بهتره و آثار در درگیری ها گذشته رو صورت شون پیدا ست،اون آثار اگه مال چین چروک یا عصبانیت باشه باید دو طرف صورت باشه نه یک طرف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 2 =

دکمه بازگشت به بالا