;
سرگرمی

در تست شناسایی والدین کودک می تونی تشخیص بدین کدوم یک از افراد حاضر یکی از والدین کودک مشغول بازی است؟

تست شناسایی والدین کودک: امروز یک معمای تصویری تحت عنوان آزمون شناسایی والدین کودک را با مخاطبان خود به اشتراک گذاشته ایم. بیشتر سوالات هوش منتشر شده در وب سایت گفتنی تحریک کننده مغز بوده و سبب افزایش فعالیت آن می شود.

این بار، سوال هوش تصویری ما کمی متفاوت خواهد بود. در تست شناسایی والدین کودک از شما خواسته می شود که والدین کودکی که در تصویر در حال بازی کردن است را شناسایی کنید.

همچنین ببینید: آزمون هوش شناخت آدم ربا؛ میتونید در 7 ثانیه بگین چه کسی کودک را ربوده است؟

تست شناسایی والدین کودک

اگر احساس می کنید که باهوشید میتوانید مهارت های شناختی خود را با انجام این آزمون محک بزنید. سعی کنید به این تست آی کیو پاسخ صحیح بدهید و اگر درست باشد پس شما فرد باهوشی هستید. اگر احساس می‌کنید در انجام آن با چالش مواجه هستید، باید به چند نکته توجه کنید، مانند حفظ آرامش و توجه و تمرکز.

البته فراموش نکنید که برای پی بردن به نمره ضریب هوشی افراد به تست دقیق تری نیاز دارید که توسط روانشناس انجام می شود. شما در تست شناسایی والدین کودک خواهید توانست قدرت دقت و تمرکز خود را شناسایی کنید.

در تصویر تست شناسایی والدین کودک  شما با تصویری روبرو هستید که در آن یک کودک 2 ساله در حال بازی است. در اطراف او  سه فرد حضور دارند. شما فقط باید بفهمید که والدین کودکی که در شن بازی می کند چه کسانی هستند. البته نباید فراموش کنید که این کار را فقط در 15 ثانیه انجام دهید. آرامش خود را حفظ کنید و به درستی پاسخ دهید.

جالب است: حکایت قاضی هَمدان و داستان عاشق شدنش!

تست شناسایی والدین کودک-1

شاید جالب باشد: تفاوت تصویری دختر بومی؛ اگه بینایی و دقتت خوب باشه سه تفاوت تصویر را 7 ثانیه ای گیر میاری

.

.

.

.

.

.

.

.

شاید جالب باشد: تفاوت تصویری پنگوئن خوش تیپ؛سه تا تفاوت تصویر رو در 8 ثانیه میتونی گیر بیاری؟

پاسخ تست شناسایی والدین کودک

پاسخ تست شناسایی والدین کودک در انتهای این مطلب موجود است، پس نگران نباشید زیرا می توانید پاسخ و چرایی آن را بیابید. اما اگر هنوز پاسخ را پیدا نکردید، میتوانید بار دیگر به بالا برگشته و تصویر را بررسی کنید.

.

.

.

.

شاید جالب باشد: پازل فکری راه بی خطر؛مامور پلیس باید از کدوم راه برود تا خطری متوجه وی نشود؟

تست شناسایی والدین کودک-2

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

۱. ویژگی افراد باهوش و نابغه چیست؟

مهم‌ترین ویژگی این افراد دقت زیاد و تلاش برای درک درست چیزهای مختلف است. این افراد کمال‌گرا هستند، اما هیچ‌گاه هوش خود را به رخ دیگران نمی‌کشند و خود را فردی معمولی می‌دانند.

۲. مشکلات افراد باهوش چیست؟

گاهی این افراد برای برقراری ارتباط با دیگران مشکل دارند و درست درک نمی‌شوند. این مسئله باعث مشکلاتی در روابط شخصی و کاری‌شان می‌شود.

۳. ازدواج با افراد باهوش چگونه است؟

افراد باهوش هم مانند بقیه آدم‌ها هستند و در واقع اغلب تشخیص‌دادن تفاوتشان دشوار است. درک بالای این افراد آنها را جذاب می‌کند، البته اگر شما هم بتوانید درکشان کنید!

۴. خصوصیات زنان باهوش چیست؟

زنان باهوش سختکوش و مستقل هستند، احساسات خود را خوب کنترل می‌کنند و روابط اجتماعی و کاری خوبی دارند.

۵. چرا افراد باهوش تنها هستند؟

این حرف بیشتر مواقع حقیقت ندارد. اتفاقا افراد باهوش به‌خاطر درک بهتر افراد و دقت زیادشان بهتر می‌توانند با دیگران ارتباط برقرار کنند، فقط گاهی ترجیح می‌دهند زمانشان را با افرادی مثل خودشان بگذرانند یا آن را صرف توسعه فردی کنند.

مطالب پیشنهادی ما:

با پیدا کردن شمع متفاوت در 6 ثانیه قدرت دیدت رو بسنج و ببین چقدر تیزبینی!

در این تست بینایی شما باید در مدت 8 ثانیه اسب آبی پنهان شده در بین خوکها رو پیدا کنید؟

چشمان تیز بین اگه دارید در تست تفاوت تصویری مسیح و همراهان 10 اختلاف را در مدت 16 ثانیه پیدا کن؟

مردی هلندی که 600 بار پدر شده است!

آزمون هوش دختر دارای نامزد؛ در این تصویر از بین این سه تا دختر خانم کدومشون نامزد داره؟

تست هوش جالب با چوب؛ در 10 ثانیه با جابه جایی دو چوب کبریت توانایی و هوش خودتو نشون بده.

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

    1. آفرین. منم به همین فکر کردم که این بچه دیگه شیرخواره نیست. فقط مرد وسطی که ماشین خریده میتونه باباش باشه که اسباب‌بازی پسرونه براش خریده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 10 =

دکمه بازگشت به بالا