;
سرگرمی

تست شناسایی پدر کودک: آیا می توانید پدر کودک را در این تصویر شناسایی کنید!

تست شناسایی پدر کودک: در سال های اخیر شبکه های اجتماعی نفوذ قابل توجهی در میان کاربران اینترنت پیدا کرده اند. در این شبکه ها برخی از مطالب و پست ها بیشتر از دیگر مطالب مورد توجه کاربران این شبکه ها قرار می گیرد. یکی از این مطالب بازی های فکری و انواع و اقسام آنها می باشد.

شاید یکی از دلایل رشد این مطالب، در کنار اهمیت سرگرم کنندگی این مطالب، خاصیت رشد دهندگی توانائی ها و مهارت های شناختی افراد است. به باور بسیاری بازی های فکری مغز را ورزش داده و فعالیت های آن را افزایش می دهد. با افزایش فعالیت های مغزی، توانائیهای شناختی نیز افزایش می یابند و افراد می توانند در زندگی موفق تر عمل کنند. با مجله گفتنی و تست شناسایی پدر کودک همراه باشید.

شاید جالب باشد: آیا می توانید سه روز متوالی را بدون استفاده از کلمات شنبه،یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه نام ببرید؟

تست شناسایی پدر کودک

مجله گفتنی انواع بازی های فکری به خصوص معماهای تصویری را با مخاطبان خود به اشتراک می گذارد. در تست شناسایی شوهر زن، شما با یک معمای تصویری چالش برانگیز و جالب روبرو هسنید. زمان ارائه پاسخ به این آزمون نیز بخاطر افزایش درجه سختی معمای تصویری، محدود است. تنها 5 ثانیه فرصت دارید تا راه حلی برای این معمای تصویری پیدا کنید.

تصویر تست شناسایی پدر کودک، یک پارک زیبا را به نصویر کشیده است. زنی کودک را خود را به آغوش کشیده است و بر روی نیمکت پارک نشسته است. دومرد جوان در کنار زن، بر روی نیمکت نشسته اند و مردی هم مشغول گفتگوی تلفنی است. به نظر شما کدامیک از مردان تصویر، همسر زن و پدر این کودک است؟ دلیل شما چیست؟

آیا شما می توانید با کمک نشانه های موجود در تصویر تست شناسایی پدر کودک، پدر کودک را شناسایی کنید؟ توجه به جزئیات می تواند به شما در حل این معمای تصویری کمک کند. با دقت به تصویر تست شناسایی پدر کودک نگاه کنید. یادتان باشد زمان شما محدود است. 5 ثانیه برای پیدا کردن پاسخ فرصت دارید؟

اینم جالبه: برای ساختن بزرگترین عدد، دو چوب کبریت را جابه جا کنید.به نظر شما چه عددی می تواند باشد؟

تست شناسایی پدر کودک-1

اینم خیلی جالبه: تست هوش ریاضی مربع جعبه ها؛می تونی میزان هوش ریاضی خودت رو در 10 ثانیه با حل این تست ارزیابی کنی!

.

.

.

.

.

شاید جالب باشد: تفاوت تصویری صورتکهای بامزه؛ اگه ادعات میشه دارای چشمای تیزی هستی تفاوت این دو تصویر را در 7 ثانیه پیدا کن.

.

.

.

.

.

پاسخ تست شناسایی پدر کودک

اگر با دقت تمام به تصویر نگاه کنید متوجه خواهید که هم زن و هم دو مردی که کنار زن نشسته اند دارای یک خال در پشت لب های خود هستند. به این ترتیب براساس منطق سازنده این معماها این زن و دو مرد جوان با همدیگر خواهر و برادر هستند. به این ترتیب مردی که در حال گفتگوی تلفنی است، پدر این کودک و همسر زن تصویر است.

تست شناسایی پدر کودک-2

. ویژگی افراد باهوش و نابغه چیست؟

مهم‌ترین ویژگی این افراد دقت زیاد و تلاش برای درک درست چیزهای مختلف است. این افراد کمال‌گرا هستند، اما هیچ‌گاه هوش خود را به رخ دیگران نمی‌کشند و خود را فردی معمولی می‌دانند.

۲. مشکلات افراد باهوش چیست؟

گاهی این افراد برای برقراری ارتباط با دیگران مشکل دارند و درست درک نمی‌شوند. این مسئله باعث مشکلاتی در روابط شخصی و کاری‌شان می‌شود.

۳. ازدواج با افراد باهوش چگونه است؟

افراد باهوش هم مانند بقیه آدم‌ها هستند و در واقع اغلب تشخیص‌دادن تفاوتشان دشوار است. درک بالای این افراد آنها را جذاب می‌کند، البته اگر شما هم بتوانید درکشان کنید!

۴. خصوصیات زنان باهوش چیست؟

زنان باهوش سختکوش و مستقل هستند، احساسات خود را خوب کنترل می‌کنند و روابط اجتماعی و کاری خوبی دارند.

۵. چرا افراد باهوش تنها هستند؟

این حرف بیشتر مواقع حقیقت ندارد. اتفاقا افراد باهوش به‌خاطر درک بهتر افراد و دقت زیادشان بهتر می‌توانند با دیگران ارتباط برقرار کنند، فقط گاهی ترجیح می‌دهند زمانشان را با افرادی مثل خودشان بگذرانند یا آن را صرف توسعه فردی کنند.

مطالب پیشنهادی ما:

تست بینایی اشیا گم شده در تصاویر؛شما بایدبا پیدا کردن اون مورد یا وسیله گم شده به صاحبان اون شی کمک کنید!

چشمان تیزبین اگه دارید در مدت زمان 7 ثانیه 3 تفاوت تصویری توله سگ پا کوتاه را پیدا کنید؟

کشوری که به جوانان افسرده اش ماهی 25 میلیون پول می دهد!

آزمون هوش شناخت پدر؛ کدوم یکی از این دو مرد پدر واقعی پسر در حال غرق شدن در باتلاق می باشد؟

معادله هوش ریاضی چالش انگیز؛ فریب ظاهر ساده این معادله ریاضی رو نباید بخورید،خیلی ها جوابو اشتباه میدن.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + سه =

دکمه بازگشت به بالا