;
سرگرمی

تست هوش ریاضی مربع جعبه ها؛می تونی میزان هوش ریاضی خودت رو در 10 ثانیه با حل این تست ارزیابی کنی!

تست هوش ریاضی مربع جعبه ها

تست هوش ریاضی مربع جعبه ها؛ حل و یافتن عدد گمشده در تست هوش ریاضی مربع جعبه ها یک بازی فکری است که شما را به فکر وادار می کند و ظرفیت ذهنی شما را افزایش می دهد. اگر ذهن تیزبینی برای حل پازل دارید، این بازی فکری را امتحان کنید.

شما در تصویر تست هوش ریاضی مربع جعبه ها با توجه به نوع فرمول استفاده شده در مربع جعبه های قبل باید بتوانید پاسخ این معادله را در 10 ثانیه حل کنید.این بازی فکری می تواند به خوبی هوش ریاضی شما را ارزیابی کنید و فقط افراد با قدرت فکری بالا می توانند آن را در مدت زمان تعیین شده حل کنند!

شاید جالب باشد: آزمون هوش شناخت خانواده دیوانه؛ یکی از خونواده ها دیگه رد داده از زندگی،میتونی بگی کدومشونه؟

.

.

.

بازی های فکری معماهایی هستند که با تفکر جانبی قابل حل هستند. افرادی که از حل پازل های پیچیده و راه حل های آنها لذت می برند، قطعا باید سعی کنند بازی های فکری را حل کنند. آیا خود را در حل این بازی های فکری چالش برانگیز متخصص می دانید؟ با حل بازی های فکری می توانید دانش و استعدادهای خود را مورد آزمایش قرار دهید.

.

.

.

اینم جالبه: آزمون هوش اشتباه تصویری زن در آینه؛ اگه در یک نگاه فهمیدی اشتباه چیه باریکلا داری.

پاسخ تست هوش ریاضی مربع جعبه ها

ما پاسخ تست هوش ریاضی مربع جعبه ها را در زیر برایتان به صورت ساده شرح داده ایم.

جعبه 1

14 + 8 = 22

22/2 = 11

جعبه 2

12 + 8 = 20

20/2 = 10

جعبه 3

20 + 8 = 28

28/2 = 14

اعداد گمشده = 28 و 14 می باشد.

شاید جالب باشد: باورت میشه تاکسی های افغانستان این رنگیه: طالبان رنگ تاکسی ها رو عوض کرد!

تست هوش ریاضی مربع جعبه ها 1

آیا تست هوش ریاضی مربع جعبه ها را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

شاید جالب باشد: تست شخصیت پشتکار؛آنچه را که در ابتدا می بینید نشان می دهد که آیا فردی با پشتکار هستید یا خیر!

چرا معماها بهترین چالش سرگرمی برای کودکان، نوجوانان و حتی بزرگسالان محسوب میشن؟

معما یکی از سرگرمی های جذاب و هیجان انگیزی محسوب می شود که جدا از جنبه تفریح و سرگرمی بدون هزینه، میزان بهره هوشی افراد را می سنجد، دورهمی ها و میهمانی ها بهانه خوبی برای به چالش کشیدن ذهن حاضرین با طرح یک معما می باشد و به نوعی جو مهیجی ایجاد خواهد شد. چراکه بعضی مواقع پاسخ دادن به یک معمای آسان چنان درگیر کننده و گمراه کننده می شود که فرد پاسخ دهنده دچار هیجان و ذوق زدگی می شود، چه برسد به زمانیکه معما سخت و غیرقابل فهم باشد.

اینم جالبه: چه چیزی از خدا بزرگتر، از شیطان بدتر، فقرا آن را دارند، ثروتمندان به آن نیاز دارند، و اگر آن را بخوری، میمیری؟

مغز همه‌ی ما قابلیت‌های زیادی برای حل مسئله‌های پیچیده داره. این‌قدر قدرتمند که محاسبات و مسئله‌های پیچیده رو در حالی که تابه‌حال تجربه نکرده، در طول چند دقیقه حل کنه. تا به حال به این فکر کردی که چطور مغز می‌تونه همه‌ی این پیچیدگی‌ها رو مدیریت کنه؟ یا از خودت پرسیدی که زمان حل معما، چه قسمت‌هایی از مغز درگیر میشه؟

معماها، تست هوش و پازل های سرگرمی طرفداران زیادی دارد و روز به روز به تعداد آن ها افزوده می شود. با توجه به با زار عرضه و تقاضایی که بازی های فکری دارند پرسشی ذهن مخاطبان را به خود مشغول می کند. آیا این معماها و بازی های فکری موجب افزایش فعالیت مغز می شوند؟

به عنوان مثال، برخی مطالعات نشان داده اند که بازی های فکری باعث بهبود “عملکردهای اجرایی، حافظه کار و سرعت پردازش” در کودکان و جوانان می شود، در حالی که برخی دیگر مزایای چنین بازی هایی را برای حفظ سلامت شناختی در افراد سالخورده تحسین می کنند.

شرکت های “سلامت مغز” مانند Lumosity و Posit Science بازی های فکری ارائه می دهند که قول می دهند مانند یک چشمه جوانی برای ماده خاکستری مغز شما عمل کنند و بهبود در سرعت عملکرد در کودکی، جوانی و بزرگسالی را سبب شوند.

بسیاری از شرکت ها بر ابن باورند که بازی های آنها مهارت های شناختی مانند حافظه، توجه ، سرعت پردازش، انعطاف پذیری ذهنی و حل مسئله را بهبود می بخشد. و محصولات آنها در حال فروش است. مطابق گزارش سال 2013 توسط شرکت تحقیق و تفکیک بازار مستقل SharpBrains ، صنعت بهداشت و درمان مغز از درآمد یک میلیارد دلار در سال 2012 پیشی گرفته است.

مطالب پیشنهادی ما:

چیستان من برای زنده ماندن به هوا نیاز دارم، اما زندگی نمی کنم من چی هستم؟

می خواهید بدانید چقدر آرمانگرا یا واقع بین هستید؟ اولین حیوانی که مشاهده کردید به ما خواهد گفت.

آزمون هوش شناخت خون آشام در کوپه قطار؛ میتونی بگی کدوم یک از افراد داخل کوپه خون آشام می باشد؟

تفاوت تصویری سنجاب اسکیت باز؛ اگه بتونی 3 تا تفوت دوتا تصویر را 7 ثانیه ای پیدا کنی آخر تیز بینایی.

تست هوش ریاضی بابا نوئل؛ فقط یک عاشق ریاضی میتونه ارزش بابانوئل و درختای کاجو در 10 ثانیه پیدا کنه؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 1 =

دکمه بازگشت به بالا