;
سرگرمی

آیا می توانید حلزون را در مزرعه 10 ثانیه ای پیدا کنید! فقط تعداد کمی قادر به چنین کاری هستند.

تست قدرت بینایی با یافتن حلزون در مزرعه: آیا فکر می کنید چشم عقابی دارید ؟ پس با تست قدرت بینایی با یافتن حلزون در مزرعه امتحانش کنید ! ما به شما یک بازی فکری پیشنهاد می کنیم که مهارت های مشاهده شما را مورد آزمایش قرار می دهد . حلزون را در مزرعه زیر 10 ثانیه پیدا کنید! پس را تلف نکنید، ببینید آیا می توانید آن را پیدا کنید!

پیدا کردن حلزون در مزرعه یک چالش بصری است . باید تمرکز کنید و با دقت مشاهده کنید تا در 10 ثانیه آن را تشخیص دهید . ممکن است بین چمن، زیر سنگ یا نزدیک درخت پنهان شده باشد. سعی کنید روی جزئیات تمرکز کنید ، مانند رنگ و شکل حلزون.  به هر گوشه مزرعه نگاه کنید و سعی کنید سریع آن را پیدا کنید.

خیلی جالبه: فقط افراد تیزبین می تونن 7 ثانیه ای بگن که صاحب سگ، کدامیک از سه کودک است؟

تصویر تست قدرت بینایی با یافتن حلزون در مزرعه

تست قدرت بینایی با یافتن حلزون در مزرعه 1

.

.

.

بازی های مشاهده ای یک راه عالی برای تمرین ذهن و تفریح ​​با دوستان یا خانواده است . هدف این است که از حواس پنج گانه خود برای مشاهده و به خاطر سپردن جزئیات مربوط به محیط استفاده کنید. اما مشاهده می تواند دشوار باشد،چون به تمرکز،دقت و توجه به جزئیات نیاز دارد. برای استفاده حداکثری از قدرت مشاهده ، مهم است که مراقب باشید و وقت خود را صرف کنید. به آنچه می بینید، می شنوید، بو می کنید، لمس می کنید یا می چشید فکر کنید و یادداشت برداری کنید . عجله نکنید و از پرسیدن سوال نترسید .

.

.

.

پاسخ تست قدرت بینایی با یافتن حلزون در مزرعه

تست قدرت بینایی با یافتن حلزون در مزرعه 2

آیا تست قدرت بینایی با یافتن حلزون در مزرعه را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =

دکمه بازگشت به بالا