;
سرگرمی

آیا معادله هوش ریاضی 0=1+7 را در 10 ثانیه با حرکت دادن یک چوب کبریت میتوانید حل کنید؟

معادله هوش ریاضی 0=1+7؛ در معادله هوش ریاضی 0=1+7 شما باید با حرکت دادن یک چوب کبریت معدله را حل کنید تا جواب درست شود،یادتان باشد که مدت زمان شما محدود می باشد.

بازی فکری معمایی است که برای یافتن راه حل نیاز به راه های غیر متعارف دارد. شما فقط به یک رویکرد هوشمندانه و تفکر منطقی برای حل پازل های چالش برانگیز و پاسخ های اذیت کننده آنها نیاز دارید.

شاید جالب باشد: آزمون پیدا کردن بادبادک قلبی متفاوت؛اگه چشمای تیزی داری در 12 ثانیه بادبادک قلبی متفاوت رو پیدا کن

تصویر معادله هوش ریاضی 0=1+7

معادله هوش ریاضی 0=1+7

شاید جالب باشد: حقایق شاخدار: چرا بعضیا می گن باب اسفنجی شیطانیه؟!

.

.

.

پیشنهاد می شود: تست بینایی شیر متفاوت؛ فقط افراد چشم عقابی و زبل میتونن، تو 10 ثانیه شیر متفاوت را پیدا کنند!

اگر فکر می کنید در ریاضیات به قدر کافی خوب هستیدو احساس دارید که باهوش هستید این تست را از دست ندهید.چون این گونه تست های هوش به قدر کافی مغز شما و به خصوص سلول های خاکستری شما را به چالش می کشد.

.

.

.

شاید جالب باشد: آزمون هوش شناخت معلم قاتل؛میتونی بگی کدوم معلم یک قاتل حرفه ای می باشد؟

ورزش کردن مغز به اندازه هر عضله دیگری مهم است و متأسفانه این ماهیچه ای است که بیشتر از آن استفاده می کنیم اما کمتر از آن مراقبت می کنیم. در این بخش از سرگرمی می خواهیم مغز شما را ورزش داده و به چالش بکشیم. پس با وب سایت گفتنی همراه باشید تا دریابید آیا مغز فعالی دارید یا نه؟!

پاسخ معادله هوش ریاضی 0=1+7

شما برای حل معادله هوش ریاضی 0=1+7 تنها کافی بود که چوب کبریت علامت مثبت را به عدد 7 انتقال می دادین تا معدله درست می گردید،ما برای درک بهتر شما تصویر حل کردن آن را با شما به اشتراک می گذاریم.

مرحله اول پاسخ معادله هوش ریاضی 0=1+7

شاید جالب باشد: فقط افراد با هوش ریاضی بیان این معادله هوش ریاضی چوب کبریت رو حل کنند!

مرحله اول پاسخ معادله هوش ریاضی 0=1+7

مرحله دوم پاسخ معادله هوش ریاضی 0=1+7

مرحله دوم پاسخ معادله هوش ریاضی 0=1+7

دانشمندان می گویند که قدرت مغز ما ممکن است در  اوایل دهه 20 یا 30 زندگی شروع به کاهش کند. خبر خوب، با ناشناخته ماندن بیش از نیمی از مغز برای دانشمندان، از قبل واضح است که می توانید با کمک معماها آن را قوی نگه دارید. مزایای آن دو برابر می شود، زیرا این کارهای گیج کننده به محض یافتن پاسخ مناسب، هورمون شادی شما را نیز افزایش می دهد.

شاید جالب باشد: تست شخصیت هدیه: کدام جعبه کادو را انتخاب می کنید؟

از سن و سال ما که دیگر گذشته است؛ حتماً این جمله اشتباه و آشنا را شنیده‌اید و شاید هم در دسته‌ای که از آن استفاده می‌کنند. این جمله‌ای که از انرژی‌های منفی و مخرب می‌تواند زندگی کند را به دره رکود و رخوت بکشاند. کدام قانون و تفکر منطقی، بزرگان نباید از کارهایی که سراسر فایده است، انجام دهند؟ مثلاً بازی کردن، آن هم بازی فکری یکی از مواردی است که پیر و جوان نمی‌شناسد.

از دست ندهید: تست بینایی آبنبات چوبی متفاوت؛فقط آدمای بادقت میتونن آبنباتی که با بقیه فرق میکنه رو در 10 ثانیه گیر بیاره

بازی فکری و تاثیرآن در هورمون شادی

بازی فکری شکل جالبی از پازل است که برای حل آن نیاز به تفکر دارد. این نیاز به تفکر به روش های غیر متعارف با در نظر گرفتن شرایط داده شده دارد. ممکن است شامدانشمندان می گویند که قدرت مغز ما ممکن است.

در اوایل دهه 20 یا 30 زندگی شروع به کاهش کند. خبر خوب، با ناشناخته ماندن بیش از نیمی از مغز برای دانشمندان، از قبل مشخص شده است که می توانید با کمک معماها آن را قوی نگه دارید. مزایای آن دو برابر می شود، زیرا این کارهای گیج کننده به محض یافتن پاسخ مناسب، هورمون شادی شما را نیز افزایش می دهد.ل تفکر جانبی باشد.حل بازی فکری و پازل علاوه بر سرگرمی بودن، فواید بی شماری نیز دارد. حل پازل ها و بازی های فکری ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می کند که به بهبود حافظه کمک می کند.

همچنین ببینید: آزمون هوش شناخت گرگینه؛ از بین بچه های خونواده یکیشون گرگینه هست،اگه گفتی کدومشونه؟

معماها و معماهای منطقی نیز از انواع بازی های فکری هستند. دشواری برخی بازی های فکری به درجه خاصی از اشتباه در شهودی انسان بستگی دارد. این در بازی‌های فکری که به احتمال شرطی مرتبط می‌شوند رایج است، زیرا ذهن انسان تمایل دارد به جای آن احتمال مطلق را در نظر بگیرد.

آیا تست هوش یا آی کیو تنها پیش بینی کننده موفقیت است؟

گرچه از تست‎ هوش به عنوان بهترین عوامل پیش‎ بینی کننده موفقیت یاد می‎شود ولی یقینا عوامل دیگری نیز سهیم هستند مانند شخصیت ، دسترسی به یک شبکه عظیم و شانس محض. به عنوان مثال، اگر در برخورد با افراد خوب باشید، در اکثر موقعیت‎ های کاری عملکرد بهتری به نسبت فردی دارید که چنین توانایی را ندارد، حتی با آن که آن‎ها ممکن است نمره IQ بالاتری از شما داشته باشند.

برخی از افراد حتی ادعا می‎کنند نمره بیش از حد بالای IQ می‎تواند به ضرر شما باشد. از نظر افرادی که نمره بسیار بالایی در تست هوش می گیرند، سایر افراد بسیار کند و تنبل هستند و گاهی اوقات ممکن است حس کنند درک نمی‎شوند.

مطالب پیشنهادی ما:

بازی فکری فست فود: افراد زبل جواب نهایی را در 4 ثانیه حدس بزنید!

تست دردسر بزرگ تو راهه! کی همسر پیرمرد ناقلاست؟!

سوال هوش پیرزن فقیر: کدام مشکلات مالی دارد؟!

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 2 =

دکمه بازگشت به بالا