;
فرهنگ و هنرهنرمندان

تغییر چهره بازیگران سریال نرگس بعد 17 سال+ سرنوشت های باورنکردنی!

سریال نرگس مجموعه ای جذاب و پرکشش بود که در دهه هشتاد (سال ۸۵) با حضور پرشمار بازیگران و چهره‌های مطرح سینما و تلویزیون روی آنتن شبکه سه سیما رفت که باعث خلوتی عجیب خیابان‌ها در آن دوران شده بود و مرگ بازیگر اصلی این سریال (پوپک گلدره) همه خاطراتی‌است که از این سریال به جا مانده است. با بخش فرهنگ و هنر مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

«نرگس» با اتفاق تلخی که برای دو چهره مطرح دیگر این سریال، یعنی حواشی پیرامون زهرا امیرابراهیمی و مرگ تلخ زهره فکور صبور افتاد پس از سالها همچنان در ذهن مخاطبان تداعی می‌شود.

این مطلب هم جالبه: رستوران علی دایی شاهانه و سلطنتی در بالا شهر

سریال نرگس

در فرهنگ و هنر مجله گفتنی به تغییر چهره بازیگران سریال نرگس پس از گذشت ۱۷ سال از پخش این سریال پرمخاطب پرداخته ایم:

داستان سریال نرگس

سریال نرگس به کارگردانی سیروس مقدم در تابستان ۱۳۸۵ از شبکه ۳ پخش شد. نقش اصلی این سریال را پوپک گلدره بازی می‌کرد که در اواسط بازی، بر اثر تصادف با اتومبیل به کما رفته و پس از ۸ ماه درگذشت که نقش او را ستاره اسکندری ادامه داد.

نرگس و نسرین دو خواهرند که پدرشان را از دست داده و با مادرشان زندگی می‌کنند.نسرین دختر ناسازگاری است که قصد ازدواج با بهروز را دارد. شوکت پدر بهروز مردی ثروتمند و زورگو است و مخالف ازدواج بهروز و نسرین است که در ایران با تمام مشکلات و موانع ازدواج می‌کنند و با مشکلات بسیاری که شوکت برای آن‌ها ایجاد کرده روبرو می‌شوند.

نرگس که از ابتدا مخالف ازدواج نسرین با بهروز است در مقابل شوکت و خانواده‌اش بسیار مقاومت می‌کند و شوکت نیز برای تلافی، مشکلات زیادی برای نامزد نرگس،احسان ایجاد می‌کند و به بهانه برقراری روابط تجاری با برادرش، بهروز را به خارج از کشور می‌فرستد.بهروز نسرین را طلاق می‌دهد و با دخترعمویش در خارج از کشور ازدواج می‌کند و نسرین به تنهایی دخترش بهار را بزرگ می‌کند. بعد از چند سال…

اسامی بازیگران سریال نرگس

پوپک گلدره (نرگس محتشم) «قسمت‌های ۱ تا ۳۶». ستاره اسکندری (نرگس محتشم) «قسمت‌های ۳۷ تا ۶۹». حسن پورشیرازی (محمود شوکت). مهرانه مهین‌ترابی (اعظم، زن اول محمود) عاطفه نوری (نسرین محتشم). مهدی سلوکی (بهروز شوکت). زهره فکورصبور (پری شوکت، دختر اول خانواده شوکت). زهرا امیرابراهیمی (زهره شوکت، دختر دوم خانواده شوکت). پوراندخت مهیمن (مهین، مادر نسرین و نرگس). سپند امیرسلیمانی (مجید، همسر زهره). بهزاد رحیم‌خانی (محتشم، عموی نرگس و نسرین). امید زندگانی (هدایت، همسر سمانه). علیرضا کمالی‌نژاد (اسماعیل، همسر پری). کورش سلیمانی (منصور). داوود اسدی (محسن). میرطاهر مظلومی (ابراهیمی).

برایتان جالب خواهد بود

امپراطور کوزکو و شوهر آلمانیش رو دیدی؟+ عکساشون!

تغییر چهره صهبا شرافتی روناک سریال نون خ /چقدر فرق کرده!!!

عکس های پشت صحنه سریال جومونگ برای اولین بار!

تغییر چهره بازیگران سریال قصه های جزیره پس از 30 سال!

خانوم نقلی و خوشگل علیرضا بیرانوند با لباس شب در تولدش!

دخترهای جذاب آرنولد+ عکس پسرهاش

زن ایرانی سیدورف که خیلی خفن و جذابه+ عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =

دکمه بازگشت به بالا