;
سرگرمی

برای حل سریع این معمای ریاضی، باید فردی بسیار باهوش باشید. آیا هستید؟

تست هوش ارزش میوه ها: تست هوش ارزش میوه ها فرصت خوبی است تا بسنجید که آیا ویژگی های فکری یک ریاضیدان بزرگ را دارید یا خیر؟زمان استراحت فرا رسیده است زیرا لازم است چند لحظه نفس بکشید. برای کمک به آرامش شما، ما یک پازل ریاضی سرگرم کننده و چالش برانگیز را ارائه می دهیم. از فرصت استفاده کنید و توانایی های فکری خود را بدون فشار بیازمایید. پس با یک مطلب دیگر از بخش سرگرمی مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

دستورالعمل این آزمون ریاضی چیست؟ برای این پازل، چهار عملیات را در تصویر زیر به شما ارائه می دهیم. با این حال، این ها از میوه ها، اعداد و ارقام تشکیل شده اند. هدف شما این است که نتیجه آخرین عملیات را بیابید. برای انجام این کار، شما باید ارزش هر میوه را پیدا کنید. مراقب باشید که به هر میوه نگاه کنید تا بتوانید پاسخ درست را بدهید.

جزئیات می توانند همه چیز را در یک عملیات تغییر دهند. در اینجا علاوه بر منطق و استدلال خود، به حس مشاهده نیز نیاز خواهید داشت.

این هم جالبه: تست روانشناسی: اگر مجبور باشی اول کدوم رو نجات میدی؟ همسر یا فرزند!

تصویر تست هوش ارزش میوه ها

تست هوش ارزش میوه ها 1

.

.

.

مهم است که چند لحظه در طول روز یا هفته را به استراحت اختصاص دهید. با این حال، ما می دانیم که زمان ارزشمند است و در یک روز کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد و دقیقاً به همین دلایل است که پازل ها ایده آل هستند. در واقع، تلاش برای حل یک چالش یا یک معما فقط چند دقیقه طول می کشد و این چند دقیقه هدر نخواهد رفت: آنها به شما اجازه می دهند در حین تمرین استراحت کنید. در نتیجه، همزمان با بهبود مهارت های شناختی خود، فشاری را که در طول هفته بر شما وارد شده است از بین خواهید برد.

.

.

.

پاسخ تست هوش ارزش میوه ها

برای یافتن ارزش سیب، تنها کاری که باید انجام می دادید این بود که نتیجه اولین عملیات را بر 3 تقسیم کنید. این محاسبه کوچک باید به شما امکان می داد بفهمید که سیب عدد 10 را نشان می دهد.

در عملیات دوم، هنگامی که ارزش سیب را پیدا کردید، نسبتاً آسان بود که متوجه شوید که موز نشان دهنده عدد 4 است.

به همین ترتیب، با عملیات سوم به راحتی می شد ارزش گیلاس ها را پیدا کرد: گیلاس ها نشان دهنده عدد 2 بودند.

در آخرین عملیات بود که یک تله در معادله وجود داشت، چون نه تنها یک گیلاس  در معادله آخر بود، بلکه تعداد موزها 3 عدد بود. این بدان معنی است که یک موز نشان دهنده عدد 1 است. برای کمک به تجسم بهتر، در اینجا راه حل در تصاویر آورده شده است.

تست هوش ارزش میوه ها 2

آیا تست هوش ارزش میوه ها را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

درگیر شدن مغز در بازی های فکری می تواند یک راه سرگرم کننده و عالی برای استراحت از استرس های روزانه باشد. تمرکز ما را از نگرانی‌ها دور می‌کند و به ما اجازه می‌دهد در حالی که هنوز ذهن خود را تمرین می‌دهیم، استراحت کنیم. بازی های فکری اغلب شامل به خاطر سپردن و یادآوری اطلاعات است که به بهبود حفظ حافظه و مهارت های یادآوری کمک می کند. این می تواند به ویژه برای افراد در هر سنی، از جمله دانش آموزان و افراد مسن مفید باشد. شما هرروزه در مجله اینترنتی گفتنی مطالب متنوعی از انوال پازل ها و معماها را می توانید ببینید و لذت ببرید. همچنین می توانید در شبکه های اجتماعی مانند ایسنتاگرام و فیس بوک گفتنی ما را دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا