;
سرگرمی

اگر آدم شناس خوبی هستی کدام پسر لیاقت نجات دادن دختر را دارد؟

تست هوش تصویری اعتماد: در این بخش از سرگرمی می خواهیم مغز شما را ورزش داده و به چالش بکشیم. پس با وب سایت گفتنی همراه باشید تا دریابید آیا مغز فعالی دارید یا نه؟!

از سن و سال ما که دیگر گذشته است؛ حتماً این جمله اشتباه و آشنا را شنیده‌اید و شاید هم در دسته‌ای که از آن استفاده می‌کننداین جمله‌ای که از انرژی‌های منفی و مخرب می‌تواند زندگی کند را به دره رکود و رخوت بکشاند.

شاید جالب باشد: تست شخصیت عادات بد ماه ها: مزخرف ترین و رو مخ ترین عادت متولدین هر ماه چیه؟

کدام قانون و تفکر منطقی، بزرگان نباید از کارهایی که سراسر فایده است، انجام دهند؟ مثلاً بازی کردن، آن هم بازی فکری یکی از مواردی است که پیر و جوان نمی‌شناسد.

دختری در دریا گیر افتاده و احتمال غرق شدن او وجود دارد. یک ربات، یک خون آشام و یک پری دریایی می خواهند به او کمک کنند تا از دریا بیرون برود. به نظر شما کدام پسر قابل اعتمادتر به نظر می رسد و لیاقت نجات دادن دختر را دارد؟

شاید جالب باشد: سوال هوش معادله کبریت: ضریب هوشی خود را با حرکت دادن 1 چوب کبریت در کمتر از 30 ثانیه آزمایش کنید!

تصویر تست هوش تصویری اعتماد

تست هوش تصویری اعتماد

برای دیدن جواب تست هوش تصویری اعتماد پایین صفحه بروید

شاید جالب باشد: آزمون شناسایی تفاوت پلیس راهور را اگر چشم تیزبینی دارید انجام دهید: 5 تفاوت میان تصاویر وجود دارد!

.

.

.

.

.

شاید جالب باشد: معمای طلاق را حل کنید! کدام زوج تصمیم به جدا شدن گرفته اند؟

.

.

.

از دست ندهید: آزمون شناسایی همسر زامبی؛اگه گفتی کدوم زامبی همسر واقعی مرد می باشد؟

.

.

.

.

شاید جالب باشد: آزمون شناسایی ثروتمند در سرما؛کدوم فرد یک آدم ثروتمنده ولی خودشو شبیه فقرا درآورده؟

جواب تست هوش تصویری اعتماد

پسر خون آشام لیاقت نجات دختر را دارد.

ربات نمی تواند دختر را نجات دهد چون از آب می ترسد و خودش یک ترسوست و نمی تواند تکیه گاه دختر باشد. پسر پری دریایی شیاد است و چشمها و زبان بدن او نشان دهنده یک مرد دلسوز و مهربان نیست. او می خواهد دختر را گول بزند؛ چون اصولا در دریا زندگی می کند و او را نیز در دریا نگه خواهد داشت. بنابراین ارتباط دختر با پسر پری دریایی سمی است و باعث غرق شدن و مرگ او می شود.

اما پسر خون آشام چهره نگرانی دارد؛ او تنها کسی است که برای جان دختر اضطراب گرفته، همچنین گردنبند ست و شبیه دختر را به گردنش دارد. احتمالا او معشوق حقیقی اوست.

شاید جالب باشد: آزمون شناسایی آسانسور کم خطر؛شما کدوم آسانسور را برای نجات پیدا کردن انتخاب می کنید؟

جواب تست هوش تصویری اعتماد

وب سایت گفتنی انواع تست هوش و معما و چالش های بینایی را برای شما قرار می دهد. آیا تست هوش تصویری اعتماد را دوست داشتید؟ شما می توانید بر حسب علاقه مندی و میزان نبوغ و توانایی هایتان تست های آسان تر یا سخت تری را در مجله گفتنی حل کنید. کافیست هر روز به وب سایت ما سری بزنید!

اینم سر بزنید: آزمون شناخت دزد گالری؛دزد گالری نقاشی رو پیدا کن و همه رو از سردرگمی نجات بده!

مطالعه دانشمندان علوم اعصاب بر روی مغز

دانشمندان علوم اعصاب در سراسر جهان در حال کار بر روی ایجاد یک نظریه کلی در مورد چگونگی عملکرد یک مغز سالم هستند. مشابه روشی که نظریه بیگ بنگ یک توضیح احتمالی برای کیهان ارائه می دهد و به هدایت تحقیقات در مورد منشأ جهان کمک می کند، یک نظریه عملکرد سالم مغز توضیحی ممکن از نحوه عملکرد مغز و کل سیستم عصبی ارائه می دهد و کمک می کند.

شاید جالب باشد: آزمون شناخت سایه هواپیما؛کدوم سایه با هواپیما یکی می باشد جوابو در 5 ثانیه بگو

تئوری عملکرد مغز سالم همچنین ممکن است به توضیح چگونگی آسیب‌ها و بیماری‌ها در عملکرد مغز کمک کند و در نتیجه به محققان کمک کند تا مسیرهای جدیدی را برای تحقیقات در مورد آسیب‌های مغزی و بیماری‌های مغزی شناسایی کنند.

دانش بیشتر در مورد عملکرد سالم مغز نیز ممکن است به الهام بخشیدن به توسعه فناوری‌های هوشمند کمک کند که برخی از قابلیت‌های بی‌نظیر مغز انسان را تقلید می‌کنند. اگر ابرکامپیوترها – که هر کدام می توانند سالانه میلیون ها دلار برق و همچنین مقادیر زیادی آب خنک کننده مصرف کنند – بتوانند با کارایی انرژی و قدرت پردازش مغز مطابقت داشته باشند، مصرف انرژی عظیم آنها به شدت کاهش می یابد و علم و نوآوری به جلو می روند. .

دانشمندان علوم اعصاب پیشرفت هایی را در جهت درک مغز داشته اند. آنها مناطقی از مغز را شناسایی کرده اند که عملکردهای خاصی از جمله عملکرد گفتار و حرکتی را تنظیم می کنند و می توانند تغییرات ساختاری و عملکردی را که در طول عمر حیوان در مغز رخ می دهد، تشخیص دهند.

این مطالب هم پیشنهاد می شوند:

تست شخصیت جواهر و سلیقه شما تعیین می کند چقدر آدم خودنمایی هستید!

بازی فکری عدد 880: آیا می توانید در 10 ثانیه عدد 880 را در بین 808 ها پیدا کنید؟

معمای تصویری نخود فرنگی: برای پیدا کردن نخودفرنگی باید به اندازه کافی هویج خورده باشید!

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 2 =

دکمه بازگشت به بالا