;
سرگرمی

آزمون شناخت دزد گالری؛دزد گالری نقاشی رو پیدا کن و همه رو از سردرگمی نجات بده!

آزمون شناخت دزد گالری؛ در آزمون شناخت دزد گالری ما سه مظنون را داریم که توسط پلیس به اتهام دزدین چند نقاشی با موضوع گل تحت بازجویی قرار گرفته اند،آلیس که می گوید در هنگام دزدی در استودیوی نقاشی بوده و در محل حضور نداشته،باب محافظ امنیتی گالری که می گوید از دزدیده شدن تابلوهای گل خبر ندارد،لوییز مسوول پذیرایی گالری که می گوید هنگام رسیدن پلیس تازه فهمیده که دزدی صورت گرفته است.

شاید جالب باشد: تست شخصیت وضعیت خواب درباره شما چه می گوید؟ شما چه شکلی می خوابید؟

بعد از شنیدن اظهارات این سه نفر پلیس سارق اصلی را بازداشت می کند،به نظر شما دزد چه کسی می باشد؟زمان شما محدود است و فقط 7 ثانیه فرصت دارید تا آزمون شناخت دزد گالری را معرفی کنید.

این هم جالبه: تست هوش سوتفاهم: اگه تیزی بگو کدوم زن داره اشتباه می کنه؟!

تصویر آزمون شناخت دزد گالری

آزمون شناخت دزد گالری 1

همچنین جالب است: آزمون بینایی کادوی متفاوت؛برای پیدا کردن کادوی تولد متفاوت در 10 ثانیه نیازمند چشمای تیزی هستی

.

.

.

از دست ندهید: بازی فکری فست فود: افراد زبل جواب نهایی را در 4 ثانیه حدس بزنید!

بعضی از  بازی های فکری با حل کردن معماها و پاسخ دادن به تست هوش همراه هستند. در بازی‌های معمایی و توأم با تست هوش، مغز و ذهن بیشتر استفاده می‌شود. در این نوع بازی‌ها برای پیروزی نیاز به فکر کردن وجود دارد. دیگر خبری از شانس و اقبال نیست. بلکه فرد باید تمام تلاش خود را به کار بگیرد تا به پاسخ صحیح دست پیدا کند.

.

.

.

پیشنهاد می شود: تفاوت تصویری مرد و زن کشاورز؛ میتونی در 10 ثانیه چهار تفاوت موجود در تصویر را پیدا کنی؟

آزمون های هوش تصویری یکی از بهترین چالش های مغزی پیش روی شماست. شما فقط باید چند دقیقه در روز را به حل این نوع از تست ها اختصاص دهید. پس تست های سرگرمی را در مجله گفتنی دنبال کنید.

پاسخ آزمون شناخت دزد گالری

احتمالا اکثر شما دوستان دزد را در آزمون شناخت دزد گالری پیدا کرده اید،ولی کسانی که نتوانستند دزد را شناسایی کنن،اگر کمی متن را با دقت بیشتری می خواندند متوجه می شدن که باب محافظ امنیتی گالری دزد می باشد چون کسی به جز صاحب گالری و پلیس از موضوع نقاشی های دزدیده شده خبر نداشت ،باب از کجا میدانست که نقاشی های گل دزدیده شده است؟

جالبه: آزمون تفاوت تصویری مادر و کودک،فقط چشمان تیزبین می تونه 3 تفاوت تصویری رو پیدا کنه!

پاسخ آزمون شناخت دزد گالری

همچنین ببینید: آزمون هوش شناخت قاتل زن؛ کدام یک از این موجودات زن بی نوا را به قتل رسانده است؟

معماها به چند دسته تقسیم می شوند؟

معماهای تصویری به دلیل جذابیت های منحصر به فرد خود طرفداران بسیاری در میان کاربران در شبکه های اجتماعی دارند. معماها معمولا به دو دسته تقسیم می شود: دسته اول همان هایی است که به آن ها چیستان هم می گوییم و معمولا با گفتن یکسری جمله ها باید آن چیزی که دارد توصیف می شود را حدس بزنید.

دسته دوم شامل دسته ای از تصاویر هستند که تصاویر ریزی با جزئیات خاص همانند آزمون شناخت دزد گالری در آن تعبیه شده و مهارت خاصی برای پیدا کردن می طلبد. این مهارت ها هوش شما را در زمینه معماها به چالش می کشد.

همچنین پیشنهاد می شود: آزمون هوش خانواده کودک ربا؛ کدوم خونواده در تصویر یک بچه را دزدیده است؟

آدم هایی که معما حل می کنند از قدیم برای ما جذاب بوده اند؛ آن ها همان هایی بودند که در عصر کاغذی، جدول و سودوکو حل می کردند.

ولی امروز در دنیای دیجیتال این آدم های باهوش به فضای مجازی کوچ کرده اند. شاید شما هم جزو همان زرنگ ها هستید. پس این دسته از تست‌های سرگرمی ما را به هیچ وجه از دست ندهید. امروز به جای جداول سودوکو، بخش سرگرمی وب سایت گفتنی متعلق به شماست!

پیشنهاد می شود: تست بینایی عدد 110،مطمئنی چشمان تیزبینی داری؟پس عدد 110 رو بین اعداد پیدا کن؟

سرگرمی چیست و هدف از آن چه باید باشد؟

سرگرمی یک فعالیت تفریحی در اوقات فراغت است که توجه مخاطبان را جلب می‌کند و به آنها لذت می‌بخشد. این فعالیت می‌تواند یک ایده یا یک کار باشد، اما به احتمال زیاد یکی از فعالیت‌ها یا رویدادهایی است که طی هزاران سال به‌طور خاص با هدف جلب توجه مخاطبان توسعه یافته‌است.

دلیل اصلی روی آوردن مردم به سرگرمی‌ها علاقه، لذت بردن و استفاده از اوقات فراغت است تا دستاوردهای مالی یا علمی.

از میان فعالیت‌های مربوط به سرگرمی می‌توان به جمع‌آوری مجموعه‌ها، ساختن کاردستی، پرداختن به ورزش‌ها و گذراندن دوره‌های آموزشی و هنر‌ی اشاره کرد. پرداختن به یک سرگرمی می‌تواند به ورزیدگی، کسب دانش و تجربه‌های با ارزش بینجامد، اما هدف اصلی سرگرمی‌ها رضایتمندی شخصی است.

مطالب پیشنهادی ما:

همچنین ببینید: تست بینایی کیک متفاوت؛اگه تونستی در کمتر از 7 ثانیه کیکی که با بقیه فرق میکنه رو پیدا کن

حکایت ضرب المثل صد رحمت به دزد سر گردنه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + هفت =

دکمه بازگشت به بالا